IRAKISSA KUOLEE
IHMISIÄ JOKA PÄIVÄ
5
592
Vastaukset
- olekkin ikävää
JOKAINEN väkivaltaisesti menetetty ihmishenki on liikaa ja turhaa ja estettävä keinoja kaihtamatta...vai mitä :D
- surkutella
kun satoja ihmisiä kuolee,mutta kun urpot ryssii, niin niistä vikistää.
ku tulis juttua että irakissa koira puri siviiliä/sotilasta xDDD
- kyllä on
sinulla pahasti maailmankatsomus ja elämänarvot ylösalaisin, on vissiin suuri rikos lehdistöltä kun toivat julki uutisen koiran tappamasta pojasta?
Voisit mennä ihmiskilveksi irakiin.
- blackmagictiger
mitä tekemistä rottweilerien k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576