FsX Ongelma...

Zuicka

Mul on uus kone jolla varmasti mitäs FsX pelittää, mut pätkii laitto mitkä asetukset tahansa, epäillään noita dx9/dx10 sekoiluja.. DxDiag kertoo mul olevan DirectX10 ja Everest taasen DirectX9c... FsX:n SP2 ei meinaa pelittää, vääristää graffat. Mun kone on:
# Prosessori: AMD Phenom™ 9500 Quad Core
# Prosessorinopeus: 2.2 GHz
# Välimuisti: 2 Mt
# Piirisarja: AMD M690G
# Keskusmuisti: 3072 Mt
# Front Side Bus: 3.6 GHz
# Muistin väylänopeus: DDR2
# Kiintolvey (Gt): 500 Gt
# Kiintolevyohjain: Serial ATA
# Näytönohjain: ATI Radeon™ HD 2600 PRO
# Näytönohjainmuisti: 256 Mt, DDRIII
# Näytönohjainmuisti (max.): 1526 Mt
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium

Ppliize auttakee! =)

7

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasih71

näytönohjain sulla ainakin on aika heikko kyseiseen peliin. mulla oli nvidian 7600, tökki melko reilusti. mutta vaihdoin sen 9600gt:n jossa rammia 512 niin johan alkoi pelittää.

• Zuicka

Vais niin, paljonko semmonen maksaa ku geforce 9600gt?

• Zuicka
        Zuicka kirjoitti:

Vais niin, paljonko semmonen maksaa ku geforce 9600gt?

GeForce 8800GTS Overclock kortin nii luulis alkavan pelittää...=D

• pasih71
        Zuicka kirjoitti:

GeForce 8800GTS Overclock kortin nii luulis alkavan pelittää...=D

se 9600gt maksoi verkkokauppa.comissa 153e. ja sen lisäksi mulla on koneen muistia 2gt, sekin on syytä tarkistaa että riittää...

• Zuicka
        pasih71 kirjoitti:

se 9600gt maksoi verkkokauppa.comissa 153e. ja sen lisäksi mulla on koneen muistia 2gt, sekin on syytä tarkistaa että riittää...

3gt muistia koneessa... 4ydin prossu niinku alkuperäsest näkee.. eli ainoo brobleema oli näyttis ja nyt sekin on kunnossa.

• kone mikä
        Zuicka kirjoitti:

3gt muistia koneessa... 4ydin prossu niinku alkuperäsest näkee.. eli ainoo brobleema oli näyttis ja nyt sekin on kunnossa.

sulla nyt on maksaa ja voitko nyt vetää ne grafiikka asetukset "kaakkoon" ja paljon fps on sitten?

Olen ajatellut uuden koneen laittamista, mutta kun en tiedä noista jutuista mitään niin vähän hankala miettiä että millaisista osista sen rakentaisi.

Periaatteessa mitään citymarketin pakettia en halua ostaa, koska ne ovat no, sellaisia markettikoneita. Myöskään läppäri ei kiinnosta. Eli pitäisi olla oikein pöytäkone, näyttö ja koppa ja millä pystyisi pelaamaan FSXää niin ettei se perkele töki koko ajan.

Rahaa ei ole kuitenkaan missään tapauksessa mihinkään 2000 euron koneeseen, eli se saisi maksaa suurinpiirtein noin 1200 euroa ja maksimissaan 1500 euroa.

• Zuicka
        kone mikä kirjoitti:

sulla nyt on maksaa ja voitko nyt vetää ne grafiikka asetukset "kaakkoon" ja paljon fps on sitten?

Olen ajatellut uuden koneen laittamista, mutta kun en tiedä noista jutuista mitään niin vähän hankala miettiä että millaisista osista sen rakentaisi.

Periaatteessa mitään citymarketin pakettia en halua ostaa, koska ne ovat no, sellaisia markettikoneita. Myöskään läppäri ei kiinnosta. Eli pitäisi olla oikein pöytäkone, näyttö ja koppa ja millä pystyisi pelaamaan FSXää niin ettei se perkele töki koko ajan.

Rahaa ei ole kuitenkaan missään tapauksessa mihinkään 2000 euron koneeseen, eli se saisi maksaa suurinpiirtein noin 1200 euroa ja maksimissaan 1500 euroa.

riippuu paljon mistä ostat, mulla koko paketille tuli hintaa sen 1600e.. mut vaikka koneessa on potkuja vaikka nuille jakaa, näyttis on hyvä.. ni jos tahdot FsX:ää pelata niin säästyt suuremmilta ongelmilta kunhan pidät XP etkä laita vistaa=) mulla on vista ja joutuu säätämään FsX:ää että pystyy pelaan, mulla on kaikki asetukset ULTRA HIGHT ja resot 1600*1200, framet pyörii siel 15-30.. mut on joutunu säätään tän vistan kaa et saa kunnol pelittään, vielki on laittamista!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      66
      6051
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      131
      5373
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      3282
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      107
      1678
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      373
      1247
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      31
      1097
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1041
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      936
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      904
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      879
    Aihe