FsX Ongelma...

Zuicka

Mul on uus kone jolla varmasti mitäs FsX pelittää, mut pätkii laitto mitkä asetukset tahansa, epäillään noita dx9/dx10 sekoiluja.. DxDiag kertoo mul olevan DirectX10 ja Everest taasen DirectX9c... FsX:n SP2 ei meinaa pelittää, vääristää graffat. Mun kone on:
# Prosessori: AMD Phenom™ 9500 Quad Core
# Prosessorinopeus: 2.2 GHz
# Välimuisti: 2 Mt
# Piirisarja: AMD M690G
# Keskusmuisti: 3072 Mt
# Front Side Bus: 3.6 GHz
# Muistin väylänopeus: DDR2
# Kiintolvey (Gt): 500 Gt
# Kiintolevyohjain: Serial ATA
# Näytönohjain: ATI Radeon™ HD 2600 PRO
# Näytönohjainmuisti: 256 Mt, DDRIII
# Näytönohjainmuisti (max.): 1526 Mt
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium

Ppliize auttakee! =)

7

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasih71

      näytönohjain sulla ainakin on aika heikko kyseiseen peliin. mulla oli nvidian 7600, tökki melko reilusti. mutta vaihdoin sen 9600gt:n jossa rammia 512 niin johan alkoi pelittää.

      • Zuicka

        Vais niin, paljonko semmonen maksaa ku geforce 9600gt?


      • Zuicka
        Zuicka kirjoitti:

        Vais niin, paljonko semmonen maksaa ku geforce 9600gt?

        GeForce 8800GTS Overclock kortin nii luulis alkavan pelittää...=D


      • pasih71
        Zuicka kirjoitti:

        GeForce 8800GTS Overclock kortin nii luulis alkavan pelittää...=D

        se 9600gt maksoi verkkokauppa.comissa 153e. ja sen lisäksi mulla on koneen muistia 2gt, sekin on syytä tarkistaa että riittää...


      • Zuicka
        pasih71 kirjoitti:

        se 9600gt maksoi verkkokauppa.comissa 153e. ja sen lisäksi mulla on koneen muistia 2gt, sekin on syytä tarkistaa että riittää...

        3gt muistia koneessa... 4ydin prossu niinku alkuperäsest näkee.. eli ainoo brobleema oli näyttis ja nyt sekin on kunnossa.


      • kone mikä
        Zuicka kirjoitti:

        3gt muistia koneessa... 4ydin prossu niinku alkuperäsest näkee.. eli ainoo brobleema oli näyttis ja nyt sekin on kunnossa.

        sulla nyt on maksaa ja voitko nyt vetää ne grafiikka asetukset "kaakkoon" ja paljon fps on sitten?

        Olen ajatellut uuden koneen laittamista, mutta kun en tiedä noista jutuista mitään niin vähän hankala miettiä että millaisista osista sen rakentaisi.

        Periaatteessa mitään citymarketin pakettia en halua ostaa, koska ne ovat no, sellaisia markettikoneita. Myöskään läppäri ei kiinnosta. Eli pitäisi olla oikein pöytäkone, näyttö ja koppa ja millä pystyisi pelaamaan FSXää niin ettei se perkele töki koko ajan.

        Rahaa ei ole kuitenkaan missään tapauksessa mihinkään 2000 euron koneeseen, eli se saisi maksaa suurinpiirtein noin 1200 euroa ja maksimissaan 1500 euroa.


      • Zuicka
        kone mikä kirjoitti:

        sulla nyt on maksaa ja voitko nyt vetää ne grafiikka asetukset "kaakkoon" ja paljon fps on sitten?

        Olen ajatellut uuden koneen laittamista, mutta kun en tiedä noista jutuista mitään niin vähän hankala miettiä että millaisista osista sen rakentaisi.

        Periaatteessa mitään citymarketin pakettia en halua ostaa, koska ne ovat no, sellaisia markettikoneita. Myöskään läppäri ei kiinnosta. Eli pitäisi olla oikein pöytäkone, näyttö ja koppa ja millä pystyisi pelaamaan FSXää niin ettei se perkele töki koko ajan.

        Rahaa ei ole kuitenkaan missään tapauksessa mihinkään 2000 euron koneeseen, eli se saisi maksaa suurinpiirtein noin 1200 euroa ja maksimissaan 1500 euroa.

        riippuu paljon mistä ostat, mulla koko paketille tuli hintaa sen 1600e.. mut vaikka koneessa on potkuja vaikka nuille jakaa, näyttis on hyvä.. ni jos tahdot FsX:ää pelata niin säästyt suuremmilta ongelmilta kunhan pidät XP etkä laita vistaa=) mulla on vista ja joutuu säätämään FsX:ää että pystyy pelaan, mulla on kaikki asetukset ULTRA HIGHT ja resot 1600*1200, framet pyörii siel 15-30.. mut on joutunu säätään tän vistan kaa et saa kunnol pelittään, vielki on laittamista!=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe