Hei!
Tietäiskö kukaan tunisialaisia biisejä joita soitetaan baareissa, olin maaliskuussa soussessa ja baareissa soi joku arabialainen party biisi.
TUNISIALAISTA MUSIIKKIA?
7
638
Vastaukset
- 123
Itse ostin soussesta cd:n paikallista musiikkia, maksoi ihan 4 TND.
Kappaleita on mm. sidi mansour, bip bip laaroussa, barcha barcha, bab hadid, zaama zaama, ya rayeh, saad saghir, ihabbel, simarik, ivanouva, habibi ya nour el ain, el hantour, hakim... Olisiko ollut joku näistä?- Mana mana
Oho melkein 2 euroa!
- germund
http://www.youtube.com/watch?v=ashLhq-f2q8&feature=share
Tuota musiikkia on nyt kuunneltu Soussen kahden viikon loman jälkeen. 1.3 tulimme reissusta - chebbi
tuskin on tunsialaista musiikkia... eniten kuunnelluin musiikki tulee algeriasta,libanonista ja egyptistä...
vähän vaikea tuon perusteella on ehdotella mitään... - Tunisialaista musiik
http://en.wikipedia.org/wiki/Music_of_Tunisia Ehkäpä näistä löytyy!
- musaa from tunis
- TÄÄHÄÄH
Ite oon etsinyt sellasta biisiä, jossa lauletaan jotain " mana mana". Muutama vuosi sitten soi Soussessa joka puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428