MINUN PAIKKANI

♥!_!♥!_!♥!_! ¤¤♥¤¤ !_!♥!_!♥!_!♥


Minä melkein kuulen
kuinka ruoho kasvaa
ja peittää pihaan
johtavan tien

Ei silti -
että sillä olisi
jotain merkitystä -

Enää

Minä en odota nykyään kuin
iltaa ja yötä

Silloin minun ääriviivani
katoaa -

Ikkunana luota

Sen ikkunan
joka on tielle päin


Sinun jälkeesi -

Tämä on vain minun paikkani

Ei muuta -


Minun paikkani


♥!_!♥!_!♥!_! ¤¤♥¤¤ !_!♥!_!♥!_!♥

10

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *runo64*

      ..aistit yksinäisyydessä
      kun toinen viereltä lähtenyt.
      yössä kaikki on herkempää,
      satuttavampaa ja kuvajainen
      kauneudesta jää ikkunaan
      kumminkin kun on itse sen
      edestä väistynyt.
      kaunis,koskettava runo
      pikku sana taiturilta.
      r64 vilkuttaa hupsis taas kahvimuki kädessä
      ja se lensi.......ikkunaaaan.."per....le"

      • *MURUKULTA*

        Voi että!!! *nauraa*
        Mitäköhän sitä siihen sun kahvikuppiheilutukselle keksis?,,
        Minä olen miettinyt pääni puhki...;))))))
        Huoh..täytyy jatkaa mittimistä...tai pyytää Tollo Pelotonta keksimään,,
        Luulen, että sieltä tulisi jotain, todella....jotain!

        Mutt...niin tyhjää voi olla toisen lähdön jälkeen,
        ettei sitä huomaa, siinä tyhjyydessä
        kuin...mitä?..odottaa..jotain..

        Murulla ei ole kahvikuppia kädessä, joten turvallista vilkuttaa sinne!
        *..Mauuu-MIIIIAUUUUUU--* No!Hehe...Pehmeä vilkutus..;þ


        Hellyyttä ja iloa pvääsi ja kiitos runo_ni ! :) ..AITSS!...


    • padme_amidala

      ..on runosi tässä koristeellinen suklaamuna
      piristämään aamuasi O no saat toisenkin O
      Hieno runo, joka imaisee tunnelmaan mukaan ja hiljentää lukijan hartaisiin pyhätunnelmiin...
      ... mut nyt tuli kauhea suklaankaipuu tuosta...
      oiskohan huoltsikalla vielä..tai ei sentään leivonkin mokkaneliöitä ison pellillisen.
      Kiitos upeasta lukuhetkestä, hienoine koristeineen : )

      • *MURUKULTA*

        Tämä oli tuolta jostain pimeältä keskiajalta.... :O
        Löytyi (tipahti koko kasa lattialle..) tuosta 'kauniista ja hyvin siististä' pinosta,
        ja kait oli sitten tarkoitettu tähän pvään.

        Tiiäkkö! Ihanaa saada suklaamuna, mulle ei ole annettu yhtään! :\ niiff..
        Joku sano ettei noidat tarvi,,pöh..ne tiiä mitään....pyh!
        Niimpäs tein makeannälkään kärmes-torttua kasin kappalein täsä ja leivoin sämpylöitä, niitäkin kahtaa sorttia,
        kun joku ei voi muka syödä linnunruokaa (auringonkukansiemeniä) ...'nönnönööö'...
        niin taijoin..ööö!!...ei ku tein myös, pahoja sämpylöitä (tavallisia). heheh..

        Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikkia suklaita ja pullia ja herkkuja on hyvä syödä, sillä ne vaikuttaa terveyteen edistävästi!
        ..Tulee lenkkeiltyä apinanraivolla.....tai..no..

        Taputa sitä sesseä päälaelle nätisti ja kerro terkui,, Montako trullia,,ei ku jänestä se muuten on juossut jo tänä pääsiäisenä...?..:D


    • silkkis

      sinun runosi koskettaa
      minun sydäntäni, runosi
      antaa voimaa elämään
      niitä ihana on lukea
      mukavaa päivää.....

      • *MURUKULTA*

        Kaunis kiitos ja halaus! :D

        *hymy*

        Niin kauniisti sanoin kerrot ja
        hyvänmielenaallot aamuuni näin sait! :)

        Hellyyttä ja iloa pvään, silkkis! :)


    • Eero (93 v.)

      No nyt siun runos on tarpeeks pitkä
      ja muutennii sanat männy jetsulleen
      oikeessa järjestyksessä

      Huomasin tuossa Ellin kirjotuksen.....
      Hälle tullu vissiinnii kirjotusvirhe...
      Mie luulen että hää tarkoittaa meijjän pittuuseroa
      Mie oon kun pikkusen yl pueltoista metriä
      mutta hää melkein kaks
      Mutt on siinnä yks hyvä puoli...Miten mie
      osovaisin selittöö...

      Jos myö ollaan ei oikein päin.....vaan niinku
      toisinpäin....niin pää ylettyy sinne....eikä
      tarvitse mutkalla olla kun tuo selkäkin on
      toisinaan pikkasen kipeä

      • *MURUKULTA*

        Ja mie kyll rimpautan sill talonmiehel, jotta käy vettään ne piuhat sielt seinäst ja vihasest!
        Teijän puheit Ellin kass,,,Voi ryökäle!
        Pahimmat uotta ku Pekka* ja Kalle K yhess ja Tollo Koponen viel kaupanpiäälle!
        Korkkiruuviki on suorempi ku te siell... voe..Sanoko?..Muka kirijotusvirheet..

        Eerikist ei uoo huot, hää oll hieno mies, eikä Jooneksest, ko sill on vuaan se koir, eikä se taija muut nähäkään...
        Teijän pittee muuten välliin käyvä kahtomas sitä siell Volovos, ku se kyttii. Palellutee viel noi...näppisä..
        Se kun pittee viel noit pakkasii ja ei kai siin kottetros niin lämmi uo koskoon ollunnakaan,,
        Vaik pittee se sitä pahavii siin keulass,, se mittään auta, jäässä mikä jäässä ja pyssyy, ku ei siin oo tiivisteitkään ja takaov on viäntynnä nii jotta sielt paistaa päiv vaik sinn on rasselii tukittu.
        Valton autot..ei uoo panssariauto ei,,ja onneksi kai voip tässä tappauksess sannoo!
        Seil ei kukkaan ois turvas ko se sill kaahais..
        Menis Koposen seinästkii läpi se ku pittee sitä korteriaan siin jyrkäst mutkas, het ossuuskaupan jäläkeen. Tiiät! Jäis pikkukakkoset kattomati..

        Ei kai se auta tuaas pittee mennä ja olokaa ny jo ihimisikss, ettei tarvi enempää kovistell isoja,,ei ku pieniä,,eiku,, No! Aikuisii kuitennii! :D

        Kiitokset ny viel huikoon Eeroll ja hyvät illatsut! :)


    • *Rakkaudenlahja*

      sitten kirjoittaa niin kauniisti.
      Tämäkin runo on sanoin kuvaamattoman kaunis.
      Jokainen tarvitsee oman paikkansa.
      Rakkauskin elää vain siellä missä itsellä
      on varmasti hyvä olla.
      Sydämellinen kiitos runostasi ja
      iltaasi lämmin halaus!

      • *MURUKULTA*

        Pikkusen nyt tällainen alakuloinen runo...tänään tuli laitettua..
        Näin ne vaihtelee. Tunnelmat ja mielialat..

        Tässä kun katselee näitä tämänkin pvän 'ajatuksia',
        mitä on tullut laiteltua paperille, nekin näyttäisi vaihtelevan
        Kirjoittaminen on mielenkiintoista sukeltamista itseensä,,
        ja onneksi,,huh,,runon voi maustaa mielikuvituksella lopuun! ;)


        Hellyyttä sinne iltaan ja kiitos R_lahja ! :) *Muru vilikuttaa*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe