Miten saan explorerista poies sen ku aloitan kirjoittaa osoitetta nii selain täydentää aina samalla kirjaimella alkavia osoitteita.
Huom. tarkoitus ei ole siis poistaa automaattista täydennystä vain ainoastaan ne sivut mitkä se täydentää.
Lisä huom. Olen siis jo poistanu kaikki evästeet/sivuhistoria/lomakkeet/salasanat/ym. mitä asetuksista saa poistettua, mutta silti jää joidenkin sivujen osoitteita.
Gurut vastatkaa..
4
327
Vastaukset
- Jokunen
Työkalut>internet-asetukset>sisältöön liittyvät
asetukset>automaattinen täydennys.
Jos olet tuolla käynyt?
Ja edelleen täydentää,niin antaa täydentää vaan,
kyllä se kolmannen merkin jälkeen lopettaa.- Jaska
Pitäähän prkl olla joku mahdollisuus poistaa ne. Sfnettiä selaillessa löysin useita samaa ongelmaa koskevia kysymyksiä eikä kukaan oikee tunnu tietävän ratkaisua ko. ongelmaa.. huhhuh microsoft minkä on mennyt tekemään.
- Näin helposti
Näin se tapahtuu:
>Työakalut
>Internet-asetukset
>Sisältöön liittyvät asetukset
>Automaattinen täydennys,ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet, kohtien edestä.
>Tyhjennä lomakkeet
>Ok
Joko onnistui?- Jaska
Eka viestissä ilmoitin että olen poistanut jo kyseiset. Huomasin tossa että esim. Käynnistä>suorita ja siihenkin tulee ne sivujen otsikot joita ei saa poistettua ja sit esim. file:///c: eksti.txt joka on tiedoston linkitys käytin kuukausia sitten.
Selailin mikkisoftan keskustelu sivuilta ja sen mitä ymmärsin englantia ei näitä linkkejä saa poistettua muuten ku poistamalla profiili ja ie:n asennus uusiksi.
Eli nyt kaikille olen poistanut asetus valikosta kaikki mahd. coocies ym. temporary filet ja vielä index.dat tiedoston. Rekisteristäkin olen katellut ja poistanut linkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461