rasvapatti?

minipincher...

Eli kääpiöpinserilläni ilmestynyt,takaselkään herneen kokoinen patti..onko se rasvapatti? kun ottaa nahkaa sormien väliin patti tuntuu kovana.
Muutoin sitä ei helposti huomaa,on karvan peitossa tosin ylh. katsottuna näkyy..

Miten siitä pääsisi eroon? vai lähteekö itsestään?
vai ei kai ole joku syövän alku?koira vielä nuori..

3

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telpet

koirallani oli noita ns. rasvapatteja usein. Joskus ne puhkesivat itsekseen ja muutaman lääkäri operoi. Ne tuppaa kasvamaan uudellen.
      Jos se kasvaa, tai aristaa, niin minä kyllä käyttäisin lääkärillä. Saa ainakin tiedon, mikä se on, eihän sitä pahinta kannata heti pelätä.

• Tuttua,tuttua

Mun monirotuisella koiralla on sama ongelma(5 v lisääntymiskyvytön narttu)...Mut se patti vaan on toisen kerran ilmestyny samaan kohtaan(vasemmalle puolelle häntää),ekalla kerralla se katosi ilman lääkäriä,mutta nyt se patti on kipiä ja 3 kertaa isompi entä edellinen...Kummallaki kerralla se patti on ollu semmonen runsaasti nestettä sisältävä ja "monilokeroinen"...Mietin että onkohan tämä kasvain...Onko kenenkään koiralla ollu samanlaista pattia?

• Koiraihminen

Itselläni on kohta kolmevuotias labradorinnoutaja valkoinen uros nimeltään Rasmus.
      Tälle ilmesty patti oikeaan jalkaan vähän polvesta yläpuolelle no mä sit sitä vähä seurasin siinä enkä tiennyt mikä ihme se oli sit mua alko vähä jo ällöttää koska sieltä tuli nestettä se oli tooosi aran näkönen ja vuoti minä ja äitini päätettiin viemään se eläinlääkärille´. Eläinlääkäri tuumas et kannatttaa leikata nyt on on samassa jalassa mut ihan tassussa samanlainen karvalähtee ja yms.. ei ole kipeä ku painelee mut kyl se ihmetyttää ku edellisessä koirassa ei ollu mittää patteja.. pitäsköhä toho laittaa jtn kortisooni voijetta mitäs tuumitte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1175
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      880
    3. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      874
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      868
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      586
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      57
      585
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      573
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52
      526
    Aihe