Heikki on tulokas tallissa ja jo nyt toisessa kilpailussa voitti tallikaverinsa itse kilpailussa ja myöskin aika-ajossa.
Samaa mieltä on myös vanha konkari Nigel Mansell: http://www.iltalehti.fi/formulat/200803227421039_fo.shtml
Lewis ei ole F1 ihmepoika
27
858
Vastaukset
- järkeä,
oli kirjoittaa tälle palstalle, HÄH? Oletko sairastunut? MITÄ HÄH!
- Runttaaja.
Kairakettu kirjoitti:
F1 on tänään ajankohtaista. Sinun viestissäsi taasen ei ollut mitään järkeä.
F1:stä toimii helppi
- Häkämies.
Vinkuheinä??!
- haluat ,
Häkämies. kirjoitti:
Vinkuheinä??!
tietää, koiran-nussima?
- Runttaaja
Runttaaja. kirjoitti:
F1:stä toimii helppi
Eikö vähäinen älysi riitä edes keksimään omaa nickiä? Väärentäminenkään ei edes täydellisesti näy onnistuvan.
Wannabe Runttaaja, hahhah! - haukkua, kun
Kairakettu kirjoitti:
F1 on tänään ajankohtaista. Sinun viestissäsi taasen ei ollut mitään järkeä.
sinulle esitetään kysymys? Kirjoitit väärälle palstalle ja nyt olet loukaantunut, koska sinua hieman näpäytetiin. Sinulla on kaiketi melko heikko itsetunto. Lappalaisuutesiko sinua alentaa.
haukkua, kun kirjoitti:
sinulle esitetään kysymys? Kirjoitit väärälle palstalle ja nyt olet loukaantunut, koska sinua hieman näpäytetiin. Sinulla on kaiketi melko heikko itsetunto. Lappalaisuutesiko sinua alentaa.
Typerä kyselijä ei muuta vastausta tarvitsekaan. Haluatko sinäkin samanlaisen?
Palsta on muuten oikea, kun täällä otetaan puheeksi päivänpolttavia uutisaiheita, vaikka ne koskisivat urheiluakin.- Tietäjä.
haluat , kirjoitti:
tietää, koiran-nussima?
kuin lampaan imettämä aasi!
- on helppo
Kairakettu kirjoitti:
Typerä kyselijä ei muuta vastausta tarvitsekaan. Haluatko sinäkin samanlaisen?
Palsta on muuten oikea, kun täällä otetaan puheeksi päivänpolttavia uutisaiheita, vaikka ne koskisivat urheiluakin.provosoida. En viitsi enempää härnätä, koska ollaan monista jutuista samoilla linjoilla ;=)) Heh hee! (e-m)
on helppo kirjoitti:
provosoida. En viitsi enempää härnätä, koska ollaan monista jutuista samoilla linjoilla ;=)) Heh hee! (e-m)
...tai sitten se on päinvastoin.
- Runttaaja.
Runttaaja kirjoitti:
Eikö vähäinen älysi riitä edes keksimään omaa nickiä? Väärentäminenkään ei edes täydellisesti näy onnistuvan.
Wannabe Runttaaja, hahhah!Mikä vika nikissäsi on kun et sillä kairaa muutoin kuin pottuillessa?
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
...tai sitten se on päinvastoin.
Ei kai "timo" ole sattumoisin eksynyt ladullesi, kun ei ole näkynyt muutomaan viikkoon. Ei muuten sinuakaan, joten epäilen teillä olleen melkoinen kamppailu ;=))
- Runttaaja
Runttaaja. kirjoitti:
Mikä vika nikissäsi on kun et sillä kairaa muutoin kuin pottuillessa?
Tämä ei ole minun nicki.
eri-mies kirjoitti:
Ei kai "timo" ole sattumoisin eksynyt ladullesi, kun ei ole näkynyt muutomaan viikkoon. Ei muuten sinuakaan, joten epäilen teillä olleen melkoinen kamppailu ;=))
Vähänlaisesti olen kirjoitellut, mutta jotain kuitenkin.
haukkua, kun kirjoitti:
Minä en muuten ole lappalainen. (Voisin ehkä haluta ollakin, sillä ei siinä ole mitään hävettävää).
- Runttaaja.
Runttaaja kirjoitti:
Tämä ei ole minun nicki.
Kenen sitten? Ylläpidon?
- Runttaaja
Runttaaja. kirjoitti:
Kenen sitten? Ylläpidon?
Salaisuus.
- Runtkaaja
Runttaaja kirjoitti:
Wannabe Runttaaja, hahhah!wannabe hinttaajia te oikein ootte, jättäkää mun nicki rauhaan.
- ylläpitoooooooooo
varmaan siirtää foomuuloihin.
Täällä lätistään Kanervan tekstiviesteistäkin, vaikka politiikalle ja julkkiksille on omiakin palstoja.
- eivät ole
Kairakettu kirjoitti:
Täällä lätistään Kanervan tekstiviesteistäkin, vaikka politiikalle ja julkkiksille on omiakin palstoja.
politiikkaa. Koita ymmärtää se jouni-länkisääri.
- nimi
Kairakettu kirjoitti:
Hamilton viileni Kuala Lumpurin yössä.
eivät ole kirjoitti:
politiikkaa. Koita ymmärtää se jouni-länkisääri.
Ne on lähetetty poliitikon virkakännykällä, joten ne ovat politiikkaa. Vaihtoehtona on sitten tuo julkkis.
- syönyt
Kairakettu kirjoitti:
Ne on lähetetty poliitikon virkakännykällä, joten ne ovat politiikkaa. Vaihtoehtona on sitten tuo julkkis.
Bushin agenttimme ja nyt ärhentelet voimiesi tunnossa toisillekkin. Kylläpä sinusta tulikin mahtava, kun nielit pikku timo-pupun.
syönyt kirjoitti:
Bushin agenttimme ja nyt ärhentelet voimiesi tunnossa toisillekkin. Kylläpä sinusta tulikin mahtava, kun nielit pikku timo-pupun.
Tuo oli jo tosi hauska, hehheh...
- piihkali
Mielestäni hyvä F1-kuljettaja osaa myös kehittää autoansa. Tässä suhteessa niin Heikki, kuin Kimikään eivät ole huippuluokkaa. Muistellaan vaikka Kimin vuosikausia kestänyt räpellys Mclarenilla. Kummasti tuli vauhtia autoon, kun Alonso saapui remmiin. No nyt joku alkaa saivartelemaan Ferrarilta varastetusta tekniikasta. Totuus on kuitenkin se, että Alonson nykyinen Renaultkin on loppukaudesta mukana voitontaistelussa. Ferrarille Schumacherin kehityspanos tulee olemaan kultakimpaleen arvoista.Schumin tietämys auton tekniikasta on aivan omaa luokkaansa kilpailijoitten joukossa. Summa summarum: voitontahto yhdistettynä tietotaitoon tuo parhaan tuloksen. On mielenkiintoista nähdä, kuinka Mclaren ratkoo jatkossa esim. säätöihin liittyvät ongelmat, koska tallissa ei ole huippuluokan autonkehittäjää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848