Venezuelan Bolivareja tarjolla...

reissumies

Morjens,

Jos joku haluaa vaihtaa Bolivareja nii mulla ois jokunen miljuuna jos oikein muistan. Vuosi sitten piipahdin Margaritalla ja piti mennä kesällä kattoon futista(copa america) mut enpä sit selvinny sinne asti.

Ilmotteles mikäli kiinnostaa...

16

2483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissumies
    • kyselijäpoika

Niin noihan on niitä vanhoja bolivareja, joista nykyään otetaan kolme nollaa pois? Eurolla kuuluu saada semmoinen 8.000 vanhaa bolivaria elikkäs 2.801.000 jaettuna 8.000 tekee 350 €.

No kyllä mä niistä sen 200 € uskallan luvata. En enempiä, kun kurssi huononee euroon nähden koko ajan.

• reissumies

Ai siel vaihtunu raha? No ei silti oo lähössä 200eurol:D

• kyselijäpoika
        reissumies kirjoitti:

Ai siel vaihtunu raha? No ei silti oo lähössä 200eurol:D

Juu on vaihtunut. Se uusi on nimeltään Bolivar fuerte ja kyllä noi vanhat edelleen kelpaa, mutta siis kolmea nollaa pienempinä, kun nääs hinnoistakin on otettu kolme nollaa pois sen uuden rahan myötä.

• käynyt
        kyselijäpoika kirjoitti:

Juu on vaihtunut. Se uusi on nimeltään Bolivar fuerte ja kyllä noi vanhat edelleen kelpaa, mutta siis kolmea nollaa pienempinä, kun nääs hinnoistakin on otettu kolme nollaa pois sen uuden rahan myötä.

Paikan päällä saa vaihdettua kurssilla 5 - 5,5 bolivaria/1€ tällä hetkellä, joskus aiemmin on ollut kovempi kurssi.

• reissumies
        käynyt kirjoitti:

Paikan päällä saa vaihdettua kurssilla 5 - 5,5 bolivaria/1€ tällä hetkellä, joskus aiemmin on ollut kovempi kurssi.

Eli meneeks näi: 2 800 000\5000 . Nykykurssil pitäs reilu 500€ saada?

• lispet

Hei, meille kerrottiin, että nuo vanhat bolivarit ovat vain kesäkuun 2008 loppuun voimassa.

• manimani..

Nuo setelit voi kohta käyttää vaikka vessapaperina.

• reissumies
        manimani.. kirjoitti:

Nuo setelit voi kohta käyttää vaikka vessapaperina.

On mulla kyllä pari semituttua siellä, mut viimenen vaihtoehto rueta niitä postissa lähettämään. Jos joku menoillaa ni ilmottelua. Ei mitää rip-off kurssia mut joku järkevä et molemmat tyytyväisiä.

• Chavez
        reissumies kirjoitti:

On mulla kyllä pari semituttua siellä, mut viimenen vaihtoehto rueta niitä postissa lähettämään. Jos joku menoillaa ni ilmottelua. Ei mitää rip-off kurssia mut joku järkevä et molemmat tyytyväisiä.

Moi,

Jos sinulla on vielä jäljellä nuo Bolivarit niin tarjoan niistä 500 dollaria

/Chavez

• matkamikko

Voisin ostaa jos vielä on.

• lispet
        matkamikko kirjoitti:

Hei, minulle jäi vain uusia Bolivar Fuerteja ja niitä tarvitaan taas ensi tammikuussa.

• reissumies
        matkamikko kirjoitti:

joo vielä noi ois tuossa.

taneli_tiikkaja at yahoo.co.uk mailia vaa tulemaa, ni tehdää diilit.

• reissumies
        Chavez kirjoitti:

Moi,

Jos sinulla on vielä jäljellä nuo Bolivarit niin tarjoan niistä 500 dollaria

/Chavez

Pistin taas huutonettiin myyntii. Jos ei o tunnuksia ni mailia voi pistää. Mailiosote näkyy tässä viestiketjussa.

• reissumies

• reissumies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe