Sytokuurilla oltu pitkään, nahat alkaneet ihan riekaleina lähteä ja vain jalkapohjista, ei muualta. Vaikka rasvaa monta kertaa päivässä ja liottaa suolavedessä,ei auta. Onko kellään ideoita/kokemuksia että saisi ihon sen verran kuntoon että voisi lenkillä käydä.
rasvana kokeiltu tummelit, helosan, freeman ym...
NAHAT LÄHTEE JALKAPOHJISTA
10
1589
Vastaukset
- Body Shopin
Hamppu käsirasvaa? En ole syöpäpotilas, mutta minulla on aina ollut todella ongelmalliset jalkapohjat, syviä, kipeitä haavaumia. Tuo hamppurasva on ollut minulle ihan ehdoton. Vähän hintavaa, mutta toisaalta riittoisaa.
- xeloda2
tauko xelodasta,kun tulehtui pahasti varpaat ja kämmenetkin. Kokeile geelisukkia tai muita pehnyksiä,joita saa mm apteekista. Sitte laita kaksi sukkaa päällekkäin,niin hankaus syntyy sukkien väliin eikä nahan ja sukan väliin.
Tummelia käytin ja suolavettä. parasta lääkettä. - Nisuville
ole vielä lähtenyt nahat jalkapohjista, mutta kynnet alkaa lähteen sormista. Saan tippana Taxotereä ja tabletteina Xelodaa ja kynnet on arkana ja tummat alta.Mikä avuksi. Olen käyttänyt kylmäkinttaita tiputuksen ajan.
- Kynnet lähtevät
ja ne kasvavat sitten takaisin. Kipeät ne ovat ja vähänkään jos osuu johonkin,niin sattuu ja kovasti.
- tabletteina
xeloda ensin kolme kk/ sit tippana ceff.
Xelodasta en oikein mitään huomannu
ceffit toi huonovointisuutta.
Ehkä jalkapohjien iho kuivui xelodasta.
- vieraileva tähti
Minulta myös nahat lähtee jalkapohjista, olen liuottanut jalkoja lämpimässä vedessä ja hinkannut nahkaa pois ja rasvannut ihan käsivoiteella. Kynnet on ihan höttöä, ja varpaista irtoamassa. Kynsien alla on mustia verenpurkaumia ja kynnet niin kipeät ettei saa oluttölkkiä repäistyä auki, ei vaineskaan, vaan en saa kissanruokapurkkeja auki kun sormet on niin kipeät. Pitää hohtimilla aukaista purkit.
- jälkeen
hitaasti,mutta varmasti.
- vaurioitti minunkin
kynnet,odottelen uutta kasvua...
Jalkapohjani samoin kämmenet iho hilseili, rasvausta päivittäin.:) - yhdistelmä
vaurioitti minunkin kirjoitti:
kynnet,odottelen uutta kasvua...
Jalkapohjani samoin kämmenet iho hilseili, rasvausta päivittäin.:)tuo sytostaatti-yhdistelmä on ilmeisestikin aika raju hoito. mutta ohi sekin menee ja vaivat jäävät taa. toivotaan, että se olisi myös tehokas sitten.olisi pitänyt ottaa itselle kopio siitä oirepäiväkirjasta, mutta ei sitä silloin hoitojen aikaan osannut ajatella.
- zeloda sinällään
yhdistelmä kirjoitti:
tuo sytostaatti-yhdistelmä on ilmeisestikin aika raju hoito. mutta ohi sekin menee ja vaivat jäävät taa. toivotaan, että se olisi myös tehokas sitten.olisi pitänyt ottaa itselle kopio siitä oirepäiväkirjasta, mutta ei sitä silloin hoitojen aikaan osannut ajatella.
lisännyt mitään oireita kuin taxot
meitä oli ryhmä,osalla zeloda,osalla ei.
Oletan että zelodan käyttäjillä oli pienempi taxo annostus.
Ja yksilöllistä toiella enemmän oireita että
älkää peljätkö alkavia hoitoja:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657