joulutoriin syydetään fyrkkaa 100000 € sponsoreilta saman verran, mutta ei ole varaa palkata vanhuksille ulkoiluttajia? Tamperelainen erikoisuus, numero uno!
Toinen erikoisuus, meillä on por-ja apulaispormestareita 4 ja vielä pääpormestari mieltä ettei pormestarin valintaa voi jättää kansalaisille?
Ihmetyttää tämänkokoisessa kaupungissa, noi on takuulla jotain hyväveli-periaatteella jäjestettyjä suojatyöpaikkoja.
Ystäviä oli Japanista käymässä ja ihmettelivät noita sisääntulo väyliä ja ajattelivat että nyt tullaankin isoon kaupunkiin, kerroin sitten että tässä tämä Keskustori ja meilla on 4 pormestaajaa niin he nauroivat katketakseen : "Meidän kaupungissa on pelkkä yliopisto-alue samankokoinen ja yhtä paljon ihmisii kuin koko tässä kaupungissa ja hyvin ovat tullet toimeen ilman ensimmäistäkään pormestaajaa, hahhahhahhahihhuuu."
Että näis käy kun jutut hiukan karkaa käsistä...
Tampere on muutenkin aivan merkillinen paikka kunnallispolitiiikan suhteen ja mä aion ainakin jättää tämän kylän heti kun vaan tulee mahdollisuus EIKÄ tule ikävä.
Olen nyt seurannut tätä tuohua "suu auki" noin 8 vuotta ja hullummaksi vaan menee...
Aika erikoista hehheehiihiiihihihiii.
Hyvin menee mutta menkööt.
Tässä aika erkoisuus
Tampereelta...
3
1245
Vastaukset
- Koiranomistaja Nokialta
Älä kuitenkaan muuta Nokialle, kun kaupunginjohtajakin on taas palannut lomaltaan.
- oma palstakin
löytyy sellainenkin keskustelualue jossa käsitellään Pirkanmaan ja Tampereen asioita. Ei tartte tänne yleiseen sössöön näitä viestejä tuupata.
- tuo lukutaito on
on vähän noin ja näin, palstan nimi on paikalliset erikoisuudet ja toi mistä kirjoitin on erikoista jos mikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1651901
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591541Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271215- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701104viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan45988- 38885