niin että pitäisi tehdä semmonen pieni remontti kohta 11v täyttävälle tytölle. Huoneessa on neliöitä noin 9, ja olisi tarkoitus vain VÄHÄSEN remontoida huonetta. Esim uusi sänky, tavaroiden paikkoja vaihdellaan jne. Tyttö on itse halunnut jotain vihreitä sävyjä. Eli olisiko kellään vinkkejä miten voisi pienellä budjetilla tehdä semmoisen vähän "aikuismaisemman ja hillitymmän" (tyttö itse sanoi noin). Kertokaas siis hyviä sisustusvinkkejä, ja vastailen sitten kysymyksiin
Vastaukset 9
- :):):):):)
Halpaa ja helppoa ois ostaa kivat yhteensopivat VERHOT, MATTO ja PÄIVÄPEITTO. Voi sitten vaihtaa väriä kun kyllästyy :) ja jos ihan "remontoida" täytyy niin maalaa vaikka yksi seinä vihreäksi (kaikki seinät voi olla liikaa). Maalit ei nyt niin hirmuisia kuitenkaan maksa ja jos haluu tehdä sellasen "mageen seinän" niin maalivaihtoehtojahan on ihan hirveesti, esim. sellasii missä pinta on erikoinen tai sitten maalin päälle sabluunoilla jokin tummenpi vihreä kuvio yms..käykää maalausliikkeessä tai netissä kattomassa ideoita ja vaihtoehtoja.
- ehdotan
No näkisin itse huoneen näin, rautainen sohvasänky, josta saa kaksin maattavan ( kaverit kylään )siihen iloisia tyynyjä,
seinät voisivat olla aika valkoiset,jos värimaailmaa haluaa vaihtaa, olisi tekstiilein vaihdettavissa, koska tyttöä kasvaa ja mieli muuttuu.
Taulun kehykset voisivat olla vihreää puuta, tyttö voisi itse maalata , jokin vanha piironki, mihin tavarat pois silmistä ja piirongin päälle soittovehkeet / TV.
Ikkunaan hennot vaaleapohjaiset verhot, jossa vaalean vihreää kuviota, ei liikaa värejä, pieni huone.
Sohvasänky olisi se kiva juttu, aiemmin Askossa
oli anette sohvasänky, sellainen vaalea metallinen, muistelen nähneeni Iskussakin, tässä tuo linnea ja on tarjouksessakin..
http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp?open&cid=index& - edellinen
ehdotan kirjoitti:
No näkisin itse huoneen näin, rautainen sohvasänky, josta saa kaksin maattavan ( kaverit kylään )siihen iloisia tyynyjä,
seinät voisivat olla aika valkoiset,jos värimaailmaa haluaa vaihtaa, olisi tekstiilein vaihdettavissa, koska tyttöä kasvaa ja mieli muuttuu.
Taulun kehykset voisivat olla vihreää puuta, tyttö voisi itse maalata , jokin vanha piironki, mihin tavarat pois silmistä ja piirongin päälle soittovehkeet / TV.
Ikkunaan hennot vaaleapohjaiset verhot, jossa vaalean vihreää kuviota, ei liikaa värejä, pieni huone.
Sohvasänky olisi se kiva juttu, aiemmin Askossa
oli anette sohvasänky, sellainen vaalea metallinen, muistelen nähneeni Iskussakin, tässä tuo linnea ja on tarjouksessakin..
http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp?open&cid=index&Laita tuon Iskun sivun vas, tuotehakuun sohvasänky, siitä se ensimmäinen...
- oma mielipide
minusta sellainen bodyyri joka menee pikin seinää maalattunakin on kaunis.pestävää pintaa suosittelen tapetteja niin vaikeaa pestä.sänky on paras joustin koska se menee aikuiseen asti.itse voisit ommella karkkimaiset tyynyt sänkyyn .meillä kovaa kyytiä saavat rötköilyssä.ja yhdessä voi valita vuodevaatteet sekä verhot
- Anonyymi
Led valot ehdottomasti sekä vihreä päiväpeitto ja tyynyjä.
- Anonyymi
"...pitäisi tehdä semmonen pieni remontti kohta 11v täyttävälle tytölle."
Niin että mitä?- Anonyymi
Opettele suomenkieltä niin ehkä ymmärrät (ehkä et).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomenkieltä niin ehkä ymmärrät (ehkä et).
>>>>"remontti , kohta 11 v täyttävälle TYTÖLLE"<<<< !!??
- Anonyymi
Älä hakkaa rahaa huoneen remontointiin jos siinä ei ole mitään vialla.
Laita kalusteet huoneessa mieluisiksi ja toivottuja värejä mukaan mm. kankaissa, verhot, matto, peitto, päiväpeite, tyynyt.
Jos asunnon seiniä maalailee kovasti, niin siitä voi tulla haitta asuntoa myytäessä, eli neutraalit sävyt asunnon pinnoissa kannattaa pitää. Seinälle saa julisteita ja mattoja ja vaikka mitä, jotta varsinaista seinäpintaa ei tarvitse värittää.
Valaistukseen hieman rahaa, RGB-valoilla saa tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495