Huone kohta 11v tytölle!

Pummi (vain nimimerkki!)

niin että pitäisi tehdä semmonen pieni remontti kohta 11v täyttävälle tytölle. Huoneessa on neliöitä noin 9, ja olisi tarkoitus vain VÄHÄSEN remontoida huonetta. Esim uusi sänky, tavaroiden paikkoja vaihdellaan jne. Tyttö on itse halunnut jotain vihreitä sävyjä. Eli olisiko kellään vinkkejä miten voisi pienellä budjetilla tehdä semmoisen vähän "aikuismaisemman ja hillitymmän" (tyttö itse sanoi noin). Kertokaas siis hyviä sisustusvinkkejä, ja vastailen sitten kysymyksiin

9

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):):):):)

      Halpaa ja helppoa ois ostaa kivat yhteensopivat VERHOT, MATTO ja PÄIVÄPEITTO. Voi sitten vaihtaa väriä kun kyllästyy :) ja jos ihan "remontoida" täytyy niin maalaa vaikka yksi seinä vihreäksi (kaikki seinät voi olla liikaa). Maalit ei nyt niin hirmuisia kuitenkaan maksa ja jos haluu tehdä sellasen "mageen seinän" niin maalivaihtoehtojahan on ihan hirveesti, esim. sellasii missä pinta on erikoinen tai sitten maalin päälle sabluunoilla jokin tummenpi vihreä kuvio yms..käykää maalausliikkeessä tai netissä kattomassa ideoita ja vaihtoehtoja.

      • ehdotan

        No näkisin itse huoneen näin, rautainen sohvasänky, josta saa kaksin maattavan ( kaverit kylään )siihen iloisia tyynyjä,
        seinät voisivat olla aika valkoiset,jos värimaailmaa haluaa vaihtaa, olisi tekstiilein vaihdettavissa, koska tyttöä kasvaa ja mieli muuttuu.
        Taulun kehykset voisivat olla vihreää puuta, tyttö voisi itse maalata , jokin vanha piironki, mihin tavarat pois silmistä ja piirongin päälle soittovehkeet / TV.
        Ikkunaan hennot vaaleapohjaiset verhot, jossa vaalean vihreää kuviota, ei liikaa värejä, pieni huone.
        Sohvasänky olisi se kiva juttu, aiemmin Askossa
        oli anette sohvasänky, sellainen vaalea metallinen, muistelen nähneeni Iskussakin, tässä tuo linnea ja on tarjouksessakin..
        http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp?open&cid=index&


      • edellinen
        ehdotan kirjoitti:

        No näkisin itse huoneen näin, rautainen sohvasänky, josta saa kaksin maattavan ( kaverit kylään )siihen iloisia tyynyjä,
        seinät voisivat olla aika valkoiset,jos värimaailmaa haluaa vaihtaa, olisi tekstiilein vaihdettavissa, koska tyttöä kasvaa ja mieli muuttuu.
        Taulun kehykset voisivat olla vihreää puuta, tyttö voisi itse maalata , jokin vanha piironki, mihin tavarat pois silmistä ja piirongin päälle soittovehkeet / TV.
        Ikkunaan hennot vaaleapohjaiset verhot, jossa vaalean vihreää kuviota, ei liikaa värejä, pieni huone.
        Sohvasänky olisi se kiva juttu, aiemmin Askossa
        oli anette sohvasänky, sellainen vaalea metallinen, muistelen nähneeni Iskussakin, tässä tuo linnea ja on tarjouksessakin..
        http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp?open&cid=index&

        Laita tuon Iskun sivun vas, tuotehakuun sohvasänky, siitä se ensimmäinen...


    • oma mielipide

      minusta sellainen bodyyri joka menee pikin seinää maalattunakin on kaunis.pestävää pintaa suosittelen tapetteja niin vaikeaa pestä.sänky on paras joustin koska se menee aikuiseen asti.itse voisit ommella karkkimaiset tyynyt sänkyyn .meillä kovaa kyytiä saavat rötköilyssä.ja yhdessä voi valita vuodevaatteet sekä verhot

    • Anonyymi

      Led valot ehdottomasti sekä vihreä päiväpeitto ja tyynyjä.

    • Anonyymi

      "...pitäisi tehdä semmonen pieni remontti kohta 11v täyttävälle tytölle."
      Niin että mitä?

      • Anonyymi

        Opettele suomenkieltä niin ehkä ymmärrät (ehkä et).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele suomenkieltä niin ehkä ymmärrät (ehkä et).

        >>>>"remontti , kohta 11 v täyttävälle TYTÖLLE"<<<< !!??


    • Anonyymi

      Älä hakkaa rahaa huoneen remontointiin jos siinä ei ole mitään vialla.

      Laita kalusteet huoneessa mieluisiksi ja toivottuja värejä mukaan mm. kankaissa, verhot, matto, peitto, päiväpeite, tyynyt.

      Jos asunnon seiniä maalailee kovasti, niin siitä voi tulla haitta asuntoa myytäessä, eli neutraalit sävyt asunnon pinnoissa kannattaa pitää. Seinälle saa julisteita ja mattoja ja vaikka mitä, jotta varsinaista seinäpintaa ei tarvitse värittää.

      Valaistukseen hieman rahaa, RGB-valoilla saa tunnelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe