terve! olisi yksi kysymys, johon en ole vastausta ole löytänyt sitten millään: mm. tässä kuvassa http://www.armas.es/foro/archivo.php?COD=14187 on sig sauer jossa ei ole niitä kierteitä äänenvaimentimelle, jotka puskevat ulos aseesta tähän tyyliin: http://www.keepshooting.com/productimag ... tolbig.jpg .
Saako tuohon ensimmäisen kuvan saueriin kierteitä sepällä teetettyä siten, että ne olisivat aseen sisällä? eli kun vaimennin ei aseessa ole kiinni, niin sauer näyttäisi ihan "normaalilta"?
ja sitten tuossa toisessa kuvassa on sauer missä kierteet ovat siis ulkopuolella. onko ne ihan "integroitu", vai tuo lisäkierre mahdollisesti jollain kierteillä kiinni piipussa, jotta senkin saa irti? outoja kysymyksiä, mutta mielestäni tuo malli, missä kierteet ovat valmiina ulkopuolella, näyttää aika oudolta ilman änkkäriä. Kiitoksia vastauksista!
p.s. jos kierteettömään malliin saa sepällä kierteet "sisälle" teetettyä, mitäköhän homma mahtaa maksaa, ja kuka moisia tekee?
Sig Sauer Mosquitoon äänenvaimennin kierteet
20
2233
Vastaukset
- -makkis-
Sisäpuoliset kierteet toki ovat mahdolliset tehdä, mutta ilmeisesti työläs ja kallis operaatio.
Usko pois, kaikkein paras ratkaisu on se alkuperäinen vaimenninpiippu, vaikka ilman vaimenninta hassulta näyttääkin.
Itse päädyin tällaiseen ratkaisuun:
http://img98.imageshack.us/my.php?image=kaksbl2.jpg- sellainen
tyylikäs! tuo on juuri sellainen mitä tarkoitin! mitä tuollaisen tekeminen maksoi, ja missä teit! kiitos vastauksesta! päivän paras vastaus oli ehdottomasti!
- -makkis-
sellainen kirjoitti:
tyylikäs! tuo on juuri sellainen mitä tarkoitin! mitä tuollaisen tekeminen maksoi, ja missä teit! kiitos vastauksesta! päivän paras vastaus oli ehdottomasti!
Adapterin pyöräytin itse sorvissa tutulla autokorjaamolla ja piipun annoin ihan oikealle sorvarille kierteytettäväksi. maksoi 5€ :)
Operaatiossa kannattaa ottaa huomioon mm. piipun ulkopinnassa oleva ohut kerros jotain _pehmeää_ metallia. - jossainasepalla
-makkis- kirjoitti:
Adapterin pyöräytin itse sorvissa tutulla autokorjaamolla ja piipun annoin ihan oikealle sorvarille kierteytettäväksi. maksoi 5€ :)
Operaatiossa kannattaa ottaa huomioon mm. piipun ulkopinnassa oleva ohut kerros jotain _pehmeää_ metallia.eli aseseppä varmaan pystyy moisen tekemään, jos otan tuon antamasi kuvan mukaan ja näytän sille. hintaa varmaan >100eur?
mut kiitos vielä hei vinkistä! tuo kuvasi auttaa paljon kierreprojektin kanssa! - -makkis--
jossainasepalla kirjoitti:
eli aseseppä varmaan pystyy moisen tekemään, jos otan tuon antamasi kuvan mukaan ja näytän sille. hintaa varmaan >100eur?
mut kiitos vielä hei vinkistä! tuo kuvasi auttaa paljon kierreprojektin kanssa!Hinnoittelusta en tiedä, mutta kyllä seppä siihen pystyy, kun kerran minultakin onnistui :) onnea matkaan. >
- vielakerranpaljon
-makkis-- kirjoitti:
Hinnoittelusta en tiedä, mutta kyllä seppä siihen pystyy, kun kerran minultakin onnistui :) onnea matkaan. >
jes, kiitoksia vinkeistäsi. may the force be with us...
- .22 ummikko
vielakerranpaljon kirjoitti:
jes, kiitoksia vinkeistäsi. may the force be with us...
Kiitos keskustelustanne, innostuin ko. projektista minäkin. Aloittaja, kerro miten projekti edistyy, rupean minäkin puolestani asiaa selvittämään kunhan arki tästä taas alkaa.
- kyllanain
.22 ummikko kirjoitti:
Kiitos keskustelustanne, innostuin ko. projektista minäkin. Aloittaja, kerro miten projekti edistyy, rupean minäkin puolestani asiaa selvittämään kunhan arki tästä taas alkaa.
jep, ilmoittelen miten homma onnistuu. huomenna selvitän että lähellä olevista asesepistä suostuisi tuon tekemään ja mihin hintaan.
- missä päin maailmaa?
kyllanain kirjoitti:
jep, ilmoittelen miten homma onnistuu. huomenna selvitän että lähellä olevista asesepistä suostuisi tuon tekemään ja mihin hintaan.
Missä päin Suomea asustelet? Itse pk-seudulla.
- keskellaei
missä päin maailmaa? kirjoitti:
Missä päin Suomea asustelet? Itse pk-seudulla.
valitettavasti Turus. vähän vaikeuttaa tuota asesepän etsintää, kun kaikki asialliset, kuten BR-tuote, aseutra , wekkarit yms. sijaitsee yli 200km päässä. mielellään en itse ainakaan postin kanssa lähtis läträämään. mutta jos tuollaiset kierteet pystyy kuka vaan aseseppä tekemään, niin sitten ei kai ongelmia ole.
keskellaei kirjoitti:
valitettavasti Turus. vähän vaikeuttaa tuota asesepän etsintää, kun kaikki asialliset, kuten BR-tuote, aseutra , wekkarit yms. sijaitsee yli 200km päässä. mielellään en itse ainakaan postin kanssa lähtis läträämään. mutta jos tuollaiset kierteet pystyy kuka vaan aseseppä tekemään, niin sitten ei kai ongelmia ole.
Eikös Salossa, vai missä se oli, ole se Helenius, vai mikä se oli?
Kohtuumatka kumminkin.- loistavaakiitos
k0rh0nen kirjoitti:
Eikös Salossa, vai missä se oli, ole se Helenius, vai mikä se oli?
Kohtuumatka kumminkin.heh, asepaja helenius ja melkeinpä naapurissa. en ole moisesta ikinä edes kuullut. tuo taitaa sopia mulle kuin nyrkki silmään. kiitos paljon tiedosta!
- -makkis-
loistavaakiitos kirjoitti:
heh, asepaja helenius ja melkeinpä naapurissa. en ole moisesta ikinä edes kuullut. tuo taitaa sopia mulle kuin nyrkki silmään. kiitos paljon tiedosta!
Kierteet osaa tehdä myös tavallinen koneistaja, välttämättä ei tarvitse olla aseseppä. Uskoisin että koneistamoja on melkein joka nurkalla.
- myöskin kiinnostunut
-makkis- kirjoitti:
Kierteet osaa tehdä myös tavallinen koneistaja, välttämättä ei tarvitse olla aseseppä. Uskoisin että koneistamoja on melkein joka nurkalla.
Entäs itse vaimennin, mistä se on hommattu ja mihin hintaan?
- -makkis-
myöskin kiinnostunut kirjoitti:
Entäs itse vaimennin, mistä se on hommattu ja mihin hintaan?
No tuossa kuvassa oleva on ihan perus piekkarin vaimennin ja vastaava näkyy olevan esim. asetalolla 35€. vaimennusteho on mielestäni tyydyttävä.
Jos hyvän haluaa (parempi vaimennusteho, ei first round pop -efektiä, ym...) niin joutuu varmasti pulittamaan >80€. - piippuun
-makkis- kirjoitti:
No tuossa kuvassa oleva on ihan perus piekkarin vaimennin ja vastaava näkyy olevan esim. asetalolla 35€. vaimennusteho on mielestäni tyydyttävä.
Jos hyvän haluaa (parempi vaimennusteho, ei first round pop -efektiä, ym...) niin joutuu varmasti pulittamaan >80€.on tehty
- minkälainen
-makkis- kirjoitti:
Jos hyvän haluaa (parempi vaimennusteho, ei first round pop -efektiä, ym...) niin joutuu varmasti pulittamaan >80€.kierre
- magggis
minkälainen kirjoitti:
kierre
Sellainen mutterimainen. niiku ruuvissa
- Vielä...
Kannattaisi sinistää tuo adapteri ja kierteet tulisi paljon hienommaksi. Supersinillä.
- -makkis-
piippuun kirjoitti:
on tehty
Piipussa on 12mm (en muista nousua) ja adapterissa vaimentimen päässä
1/2” x 20 UNF -kierre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774