Ei varmaan tälläkään kertaa tärpännyt... äsken nimittäin vessassa käydessä tuli vaaleanpunaista valkkaria :/ Tarkottaakohan se nyt sit että ne menkat ovat alkamassa.. jos on niin sitten kierrosta tulee varmaan päivää muutamaa lyhempi kuin normaalisti.. Nyt on siis kp22/28-29.
Hitsin hitsi :~(
vaaleanpunainen "valkovuoto"
12
8250
Vastaukset
- höhööhö
:( höh. Voi että. No toivotaan, että ei kuitenkaan alkais. Ilmottele sitten kuinka kävi. Mulla on menkkohin vielä viikko, katotaan kuinka käy, tuntuu vaan jotenki siltä, että ei tärppää...oon jotenkin vaan luopunu jo ajatuksesta.
- Netta
Lämmöt on kyl vielä koholla...hmm..(mittasin juuri), toivoa vielä siis on, vai?
- viedä sulta
toivoa enkä sitä voikkaan viedä, mutta ittellä oli viime kierrossa lämmöt 37.8-37.2 ja menkat ne sieltä vaan tuli.. ;(
Mutta toivottavasti sulla olis parempi tuuri. :)
Plussatuulia! :) - Netta
viedä sulta kirjoitti:
toivoa enkä sitä voikkaan viedä, mutta ittellä oli viime kierrossa lämmöt 37.8-37.2 ja menkat ne sieltä vaan tuli.. ;(
Mutta toivottavasti sulla olis parempi tuuri. :)
Plussatuulia! :)Kiitos plussatuulista!
Jotenkin sitä aina joka kuukausi on toiveikas :p mutta nyt tuntuu jotenkin erityisen toiveikkaalta... toivottavasti karu todellisuus ei kuitenkaan ole niin musertava.. yk ei ole "vasta" kuin 7. - tohon
Netta kirjoitti:
Kiitos plussatuulista!
Jotenkin sitä aina joka kuukausi on toiveikas :p mutta nyt tuntuu jotenkin erityisen toiveikkaalta... toivottavasti karu todellisuus ei kuitenkaan ole niin musertava.. yk ei ole "vasta" kuin 7.ylempään, mulla oli edellisessä kierrossa lämmöt siis 36.8-37.2. :)
Toivon todella että teillä tärppi olis käyny, lämmöt voivat viitata alkavaan raskauteen. Itse kuumeilen toista ja esikoista odottaessa lämmöt oli sillonkin 37.2. Vähän ihmettelinkin et miks ne edellisessä kierrossa oli korkeella ja menkat alko...
No, nyt heitinkin mittarit mäkeen ku mä en ainakaan pysty niihin enää luottaan, tipuin korkalta ja kovaa..
Mutta teille toivon parempaa onnea!! :) Pidetään peukkuja!
- Netta
Tänään alkoi rusehtava tuhruvuoto eli ei sitten tässäkään kierrossa onnistanut :~(
- että,......
:( voihan harmi. Tiedän miltä susta tuntuu, koitahan jaksaa. Kuinka kauan teillä on yritystä takana?
- vauvahaaveita
että,...... kirjoitti:
:( voihan harmi. Tiedän miltä susta tuntuu, koitahan jaksaa. Kuinka kauan teillä on yritystä takana?
..alko tänään jokunen tunti sitten tuhruvuoto ja nyt jo ihan punaista menkka vuotoa, joten ei täälläkään tärpännyt tässä kierrossa =( *huoh*...kai se on vaan jaksettava yrittää vielä...
- Netta
että,...... kirjoitti:
Kyllä se pettymys taas kohta menee ohi kunhan ne menkat alkavat kunnolla ja pääsee uudelle kierrolle. Harmittaa vain kun tässä kierrossa tikutin oviksenkin ja pupuilimme otollisiin aikoihin eikä edes ajateltu sitä niin "lapsentekoseksinä" vaan se oli sponttaania joka van sattui sijoittumaan hyviin/oikeisiin päiviin.
Yritystä nyt takana 7kk eli 8 kierto alkaa kohta.
- Netta
Menkkoja odotellaan alkavaksi ihan milloin vain, kp on 26/26-27 (laskettu oviksesta 14pv) tai sit jos on samanpituinen kierto kuin yleensä niin 26/28-29 eli tämä viikko loppuun pitäis odotella... mutta eiköhän ne sieltä ala kun tuota valkkaritihrutteluakin on... tosin lämmöt on edelleen koholla mutta kaipa se sitten tulee ryminällä alas kun menkat alkavat :/
- Netta
Menkat alkoivat sitten eilen illalla, aivan tähdellisen ajallaan kierrosta tuli se 27pv. Nyt jopa vaikuttaisi olevan pitkästä aikaa aivan tavalliset menkat; niin määrältään/koostumukseltaan kuin alaselkäsärkyineenkin.
- haleja sinne!
Netta kirjoitti:
Menkat alkoivat sitten eilen illalla, aivan tähdellisen ajallaan kierrosta tuli se 27pv. Nyt jopa vaikuttaisi olevan pitkästä aikaa aivan tavalliset menkat; niin määrältään/koostumukseltaan kuin alaselkäsärkyineenkin.
:( voi että. Otan osaa todellakin! Kyllä mä ymmärrän miltäs susta tuntuu, musta tuntuu, että joka kuukausi kun ne menkat alkaa on yhtä tuskaa ja yhtä ryminällä putoomista alas...silti on vaan koitettava jokasen itkun jälkeen taas koottava itsensä ja koitettava jospa seuraavassa kierrossa tärppäis...kyllä tää maailma on välillä niin rankkapaikka. KOita jaksaa Netta, kyllä se vielä tärppää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822