harrastettiin sitten tosa viikonloppuna seksiä jätkäkaverin kans,tai no ei voi sanoo että harrastettiin seksii,ku jätkäl ei seisonu=(
Tunsin itsetuntoni romahtavan alas.Hän sanoi moneen kertaan ettei vika ollu mussa,vaa että hän ei tykkää kumeista(mitä helvettii sekin tähän liittyy?)..Vihaan itseäni...hänkin tietää sen,sillä sanoin sen hänelle..mutta hän vaa sanoo,että oon täydellinen hänen mielestään,ja et jos mun täytyy olla vihane jollekulle,ni täytyy olla hänelle eikä itsselleni...
mut johtuiko minusta?
Ps.tää oli jo toka kerta....
onko mussa vikaa?
9
1070
Vastaukset
- BamBi
Oon tosi pahoillani, kun joudun sanoon tän, ehkä sä et kiihottanu sitä... Anteeks...
- anne
usko kundikaverias! monella kundilla stondis lerpahtaa ku pitäs alkaa kumia laittamaan, tää on tosiasia. mulla oli ekalla kerrallani tilanne sama, seksi päätty siihen..
sano kundilles että harjottelee vaik yksinään sitä kumin laittoa, tai ens kerralla laita sä sille se kumi =)
- juu80
se on ihan totta että stondis voi loppua kun jätkä itse kumin laittaa, kannattaa kokeilla että nainen laittaa sen. tai sit toinen on se että ei käytä kumia ja nainen rupee käyttää pillereit..
- Daisy
Jätkäsi taitaa olla homo. Ei homma sun kanssasi sitten jaksanut kiinostaa. Jospa piirtelisit ensikerralla itsellesi parran, ja pyytäisit jätkää pykkäämään pyllyysi. Eiköhän intoa löytyisi.
- Storde
Vika ei missään nimessä ole sinussa... ei se yleensä oo noissa tapauksissa... kumi voi hyvinkin olla syypää, sanovathan monet että kumin
kanssa tuntuu kun naisi kumiankkaa...- muija
teko syy toi kumi!!
kyl ainaki mun jätkäl stondas hyvin kun naitii ekaa kertaa vaikka sil oli kumi!!!!!!!!! - Elli
muija kirjoitti:
teko syy toi kumi!!
kyl ainaki mun jätkäl stondas hyvin kun naitii ekaa kertaa vaikka sil oli kumi!!!!!!!!!Pidä sä kuule pääsi kiinni, kukaan täällä ei ole sanonut että kellään jätkällä ei seiso kumin kanssa! Jos kortsun käyttöä alkaa esim. harjottelee liian myöhään eikä oo vaikka koskaan runkannu sellasen kanssa, on ihan varma juttu että ei seiso. Ja tämä ei tosiaankaan oel naisesta kiinni. Jos kortsun kanssa on leikkinyt aikaisemmin ja penis on tottunut siihen se yleensä onnistuu.
Älä missään tapauksessa syytä itseäsi, minulla ja poikaystävälläni oli ihan sama juttu mutta kun hankin pillerit niin huh..Siitä se seksi elämä alkoi...=)
- Dude, where´s my brain?
Ottaa päähän kun et voi uskoa mitä jätkä sanoo. Jos se sanoo että vika ei ole sussa niin, miksi, oi miksi et voisi uskoa ja ymmärtää. Jumalauta pitääkö meidän miesten viiltää ranteet ja tunkee pää uuniin ennenkun tytöt tajuaa ja uskoo mitä sanotaan.
Ja mitä siihen seksiin tulee, niin treenatkaa ihan rauhassa, viikko tai kaks pelkkää kiihottamista ja sitten alatte asentokokeiluihin. - juha
Vaan kaveril on suoritus paineita! Jos on sen eka kerta tai jotain ja kun kerran aikasemmin teillä käyny samoin niin paineet vaan kasvaa. Vika ei oo sussa. Mitäs jos sä laittaisit sen kortsun sille ja samalla vähän hyväilisit niinkun joku jo ehdotti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948