Tervehdys kaikille! :)
Olen 21v.poju (täytin heinäkuussa) ja mulla on 16v.ihana tyttöystävä (täytti toukokuussa), eli ikäeroa meillä on vajaa 5 vuotta :)...rehellisiä mielipiteitä meidän ikäerosta...?? Olemme seurustelleet jo 9kk ja meillä menee tosi hyvin! Ja musta tuntuu että hän juuri "se oikea" minulle :)...ja rakastan häntä yli kaiken.
Haluaisin tietää vastauksia muutamaan kysymykseen, koska ne vaivaavat meitä molempia :/...
Mistä voisi johtua se että aina kun olen tyttöystäväni kanssa harrastanut ensin esileikkiä ja sitten edetty ja yritetty yhdyntään, niin hänellä tulee sellanen tunne muutamia kertoja että pitäis päästä vessaan...esileikin ja yhdynnän aikana. Mistä tuo voi johtua..?? ja sitten se kun yritämme harrastaa yhdyntää niin häneen sattuu...alapäähän siihen ihan alaosaan...Jos tämä tieto auttaisi vielä että tyttöni ei enää ole neitsyt...vaan antoi sen minulle muutama viikko sitten (ollaan kokeiltu yhdyntää jo muutama kerta) ja mä annoin poikuuteni hänelle :)
Hyvää jatkoa kaikille ja erittäin paljon kiitoksia vastanneille :)
ps. " Vielä on kesää jäljellä " :)
Olisi kiva tietää...:)
6
980
Vastaukset
- Monica84
Tää mun vastaus ei todellakaan ole mitään tieteellistä faktaa (noh, tuskin sitä täältä haitkaan), vaan ihan omakohtaista kokemusta.
Toi vessaan menon tarve tarkoittais mulla epäsiisteyden ja puhdistautumisen tarvetta ja kipu jännittämistä... Niin mulla, ehkä myös tytölläsi..?
Onnea teille! Toivottavasti olet todella löytänyt sen oikean. Ei siinä ikäerot silloin merkkaa, jos rakastaa! :)- Boy82
Kiitos! :) On mukava kuulla asiallisia mielipiteitä.
- laura
Boy82 kirjoitti:
Kiitos! :) On mukava kuulla asiallisia mielipiteitä.
mulla on poikakaverini kanssa saman verran ikäeroa kuin teillä. kun alettiin seurustelemaan iät oli 15 ja 20, nyt 18 ja 23, edelleen yhdessä =)
mustakin tuntuu että poikaystäväni on mulle se oikea, joten tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu. hirrrrrrveesti onnea teille!! =)
- Tytsy
No ei sil ikäerol o mitää väliä, jos oikeesti rakastaa toisiaa ja on varma tunteistaan...sun tyttöystävän kannattaa ehkä käydä lääkäril.Tai voisi olla että hän ei ole tarpeeksi kiihottunut ja alapää on liian kuiva.Kannattaa käyttää paljon aikaa esileikkeihin.Toivottavasti tästä oli hieman apua! Mutta hyvät jatkot teille!!!:)
- Mies
16vee pikkulikka on liian nuori yhdyntöihin. Siitä se johtuu.
- mato
Mies kirjoitti:
16vee pikkulikka on liian nuori yhdyntöihin. Siitä se johtuu.
Joku voi olla 16-vuotiaana liian nuori sellaseen, jos ei osaa käyttää järkee!!! Mutta en menis sanomaan että mä olen liian nuori...mä oon hyvin kehittyny ja mielestäni täysin kypsä tollaisiin juttuihi... Vois tollaset lapselliset asiattomat tekstit jättää pois, ei sellasia oo tultu täältä hakemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763