Ilmeisesti edesmenneitä omaisiaan näkee unielämässään hyvin moni.
Ehkä on koettu kiusalliseksi, että tälläisista unista on kerrottu ulkopuolisille.
Pois nukkuneita molempia vanhempiani ja kahta veljeäni samoin olen nähnyt unessa.
Kun äidin kuolemasta oli kulunut vuosi, hän tuli päivänäkynä työssä ollessani mielikuviini.
Hän oli ennen näkemättömän häijyllä tuulella, pauhasi jostain koko joulukuisen päivän.
Myöhemmin hänen kiukkunsa oli laantunut. Äidin poismenosta oli kulunut parikymmentä vuotta.
Olimme veljen kanssa metsänraivausprojektissa. Jälleen äitimme ilmestyi päiväkausiksi seuraamaan kädet puuskassa työtämme.
Hän oli hyvin onnellisen ja hyvinvoivan näköinen. Sanoin jopa äidille: mitä tyttö!
Kerroin monen päivän jälkeen rauhallisesti veljelleni: äiti on mukana projektilla.
Veli järkyttyi pahanpäiväisesti. Epäili, että nyt velipekalla heittää reilummanlaisesti.
Isääkin näin unessa aikaisemmin: Hän tuli hyvin reippaana huoneeseen: Olin Puolassa
3kk liikehommissa, kielenkin opin siinä ajassa.
Oli kulun 5v isän poismenosta. No.
Kolmen päivän kuluttua jouduin työtapaturmaan, josta en enää toipunut työelämään.
Veljeäni näin myöskin unimaailmassa. Hän tuli keittiöön, otti vettä kauhalla vesiämpäristä
ja joi pitkään.
Veli oli nuorentunut, oli pitempi, mutta kumarampi kuin eläessään.
Hän puhkesi sanailemaan; sieltä on mukava tulla lomalle - aika käy pitkäksi...
Veljen järkytyksen näen erilaisen persoonallisuutemme valossa. Hän on jalat
tiukasti maassa elävä tapaus, itse herkempi tyyppi.
Kuten sanottu, useampi tyyppi muistettavia unia näkee - harvat niistä puhuvat.
Kuolleet omaiset unissa?
3
709
Vastaukset
Olen edellämenneiltä sukulaisilta, työtoverilta saanut parilla lauseella ohjausta ongelmaani. SEkä neuvoa.
Ei ystävyydenkään side katkea kuolemassa.
Myös eläviä ystäviä olen tavannut unessa.- paranormaali.
Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.
Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin. - paranormaali.
Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.
Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821548
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88858- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80695Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41670