Kuolleet omaiset unissa?

Ilmeisesti edesmenneitä omaisiaan näkee unielämässään hyvin moni.
Ehkä on koettu kiusalliseksi, että tälläisista unista on kerrottu ulkopuolisille.
Pois nukkuneita molempia vanhempiani ja kahta veljeäni samoin olen nähnyt unessa.

Kun äidin kuolemasta oli kulunut vuosi, hän tuli päivänäkynä työssä ollessani mielikuviini.
Hän oli ennen näkemättömän häijyllä tuulella, pauhasi jostain koko joulukuisen päivän.

Myöhemmin hänen kiukkunsa oli laantunut. Äidin poismenosta oli kulunut parikymmentä vuotta.
Olimme veljen kanssa metsänraivausprojektissa. Jälleen äitimme ilmestyi päiväkausiksi seuraamaan kädet puuskassa työtämme.
Hän oli hyvin onnellisen ja hyvinvoivan näköinen. Sanoin jopa äidille: mitä tyttö!

Kerroin monen päivän jälkeen rauhallisesti veljelleni: äiti on mukana projektilla.
Veli järkyttyi pahanpäiväisesti. Epäili, että nyt velipekalla heittää reilummanlaisesti.

Isääkin näin unessa aikaisemmin: Hän tuli hyvin reippaana huoneeseen: Olin Puolassa
3kk liikehommissa, kielenkin opin siinä ajassa.
Oli kulun 5v isän poismenosta. No.
Kolmen päivän kuluttua jouduin työtapaturmaan, josta en enää toipunut työelämään.

Veljeäni näin myöskin unimaailmassa. Hän tuli keittiöön, otti vettä kauhalla vesiämpäristä
ja joi pitkään.
Veli oli nuorentunut, oli pitempi, mutta kumarampi kuin eläessään.
Hän puhkesi sanailemaan; sieltä on mukava tulla lomalle - aika käy pitkäksi...

Veljen järkytyksen näen erilaisen persoonallisuutemme valossa. Hän on jalat
tiukasti maassa elävä tapaus, itse herkempi tyyppi.

Kuten sanottu, useampi tyyppi muistettavia unia näkee - harvat niistä puhuvat.

3

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen edellämenneiltä sukulaisilta, työtoverilta saanut parilla lauseella ohjausta ongelmaani. SEkä neuvoa.
      Ei ystävyydenkään side katkea kuolemassa.
      Myös eläviä ystäviä olen tavannut unessa.

• paranormaali.

Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.

Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin.

• paranormaali.

Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.

Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1548
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      858
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      802
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      188
      741
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      695
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      671
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      670
    Aihe