Ilmeisesti edesmenneitä omaisiaan näkee unielämässään hyvin moni.
Ehkä on koettu kiusalliseksi, että tälläisista unista on kerrottu ulkopuolisille.
Pois nukkuneita molempia vanhempiani ja kahta veljeäni samoin olen nähnyt unessa.
Kun äidin kuolemasta oli kulunut vuosi, hän tuli päivänäkynä työssä ollessani mielikuviini.
Hän oli ennen näkemättömän häijyllä tuulella, pauhasi jostain koko joulukuisen päivän.
Myöhemmin hänen kiukkunsa oli laantunut. Äidin poismenosta oli kulunut parikymmentä vuotta.
Olimme veljen kanssa metsänraivausprojektissa. Jälleen äitimme ilmestyi päiväkausiksi seuraamaan kädet puuskassa työtämme.
Hän oli hyvin onnellisen ja hyvinvoivan näköinen. Sanoin jopa äidille: mitä tyttö!
Kerroin monen päivän jälkeen rauhallisesti veljelleni: äiti on mukana projektilla.
Veli järkyttyi pahanpäiväisesti. Epäili, että nyt velipekalla heittää reilummanlaisesti.
Isääkin näin unessa aikaisemmin: Hän tuli hyvin reippaana huoneeseen: Olin Puolassa
3kk liikehommissa, kielenkin opin siinä ajassa.
Oli kulun 5v isän poismenosta. No.
Kolmen päivän kuluttua jouduin työtapaturmaan, josta en enää toipunut työelämään.
Veljeäni näin myöskin unimaailmassa. Hän tuli keittiöön, otti vettä kauhalla vesiämpäristä
ja joi pitkään.
Veli oli nuorentunut, oli pitempi, mutta kumarampi kuin eläessään.
Hän puhkesi sanailemaan; sieltä on mukava tulla lomalle - aika käy pitkäksi...
Veljen järkytyksen näen erilaisen persoonallisuutemme valossa. Hän on jalat
tiukasti maassa elävä tapaus, itse herkempi tyyppi.
Kuten sanottu, useampi tyyppi muistettavia unia näkee - harvat niistä puhuvat.
Kuolleet omaiset unissa?
3
715
Vastaukset
Olen edellämenneiltä sukulaisilta, työtoverilta saanut parilla lauseella ohjausta ongelmaani. SEkä neuvoa.
Ei ystävyydenkään side katkea kuolemassa.
Myös eläviä ystäviä olen tavannut unessa.- paranormaali.
Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.
Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin. - paranormaali.
Samoin, tiedän että jos olen hyvin tärkeän asian kanssa tekemisissä saan yhteyden unimaailmassa sekä kuolleisiin että eläviin. Sitä tapahtuu harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, olen vähän kuin yhdellä sanalla kuvaten vartijaenkelin tehtävissä. Vaikka se nyt kuulostaakin varmaan vähintäänkin hassulta.
Se aina merkitsee jotakin poikkeavaa kun kotiini ilmestyy joku ihminen unessa. Kerran näin unta miehestä joka tuli eteiseen. Seuraavana päivänä soitti minulle entuudestaan tuntematon mies joka oli kiinnostunut ostamaan autoni. Autokaupat tehtiin ja kyseessä oli sama mies josta näin unta. Näitä tapauksia on sattunut paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143