sukulaiseni asuu napolissa ja olen saanut luvan käydä tapamaan häntä sinne viikoksi. mietin että minkälainen kaupunki se on nuorelle tytölle, onko hyvät shoppailu mahdollisuudet, minkälaiset rannat ovat siellä ? ja tietysti minkälaista iltapuhaa on tarjolla, ovatko asukkaat ystävällisiä? Jos jollain on tietoa niin vastatkaa mielellään.
NAPOLI
4
1652
Vastaukset
- alix
Napolissa on ihan ok shoppailumahdollisuudet. Eri hintaisia kauppoja löytyy mukavasti. Rannat eivät olr kovin hyviä. Päiväksi kannattaakin lähteä lähisaarille,esim. Ischialle rantsuun.
Nuorien illanviettopuhista en tiedä, mutta itse en lähtisi yksin kovin myöhään kaupungille.- italianmatkailija
Napoli on ihan ok kaupunki. Shoppailumahdollisuuksista en tiedä, olen yleensä vain kulkenut napolin kautta paikkoihin, joissa olen Italiassa ollut. Itse en kuitenkaan lähtisi suuressa kaupungissa myöhään illalla liikuskelemaan pihalla. En tiedä millaiset hiekkarannat napolissa on, mutta suosittelen lähtemään päiväksi esim. Ischialle. Ischialla ainakin on kunnolliset rannat, ja hyvät shoppailumahdollisuudet. Napolin kruunaa iso ja komea tulivuori; Vesuvius. :)
Terv. Italianmatkailija
- kulkeminen
jäte- ja paskakasojen keskellä. Olen käynyt enkä enää italiaan mene. "ihmiset" törkeitä, palvelu ala-arvoista ja joka paikassa haisi kuvottava paska ja jäte. Hyvin kuitenkin italiaanot tuntuvat viihtyvän jätteidensä keskellä.
Valehtelevat vielä päin naamaa että pizza on lähtöisin italiasta! - maailman
rokotukset jos olet ajatellut leikkiä hengelläsi ja mennä Napoliin. Jäteongelmasta johtuen pelkästään rotat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti ja levittävät mitä vaarallisempia tauteja. Ne ovat lisääntyneet niin paljon, että tunkutuvat taloihin öisin ja pureskelevat ihmisiä. Jätteet lisäävät muutenkin tautiriskiä alueella, joten en kyllä suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882