Elisa 5.8 2008

nyt on mitta täysi

Viides päivä elokuuta kuluvaa vuotta sanon monivuotisen elisa liittymäni irti for ever.Kyseisenä (toivottavasti lämimänä) päivämääränä loppuu 24kk:n kytky sopimus...

Päivästäni tulee ikimuistoinen..Olen vapaa...:)

9

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfwekök

      itse sanon 10.06.2008 elisan liittymän irti.on ollut radiolinjan ajoista asti liittymä varmaan 15vuotta.tollasta laskutus pelleilyä ei viitti vapaaehtoisesti katsella!

      • nyt on mitta täysi

        Ihan jännittää jo ennakkoon paljonko niitä laskuja elisalta tulee sitten irtisanomispäivän jälkeen..Ei haittaa vaikka tulee eromme kalliiksi....pääasia on että pääsee eroon...


    • "Palvelua"

      Sinne jää minultakin viiden vuoden jälkeen niin puhelinliittymä kuin laajakaista. Etusopimus ei ole toiminut ja puheluminuutteja on jäänyt tunteja saamatta. Ei ole tullut tähän päivään mennessä selvitystä miksi. Laskut olen maksanut etuajassa. Laskutus ja sen seuranta Elisan puolelta on ollut ala-arvoista. Laajakaistan nopeus on ollut todella "teoreettinen" maksiminopeudeltaan. Ainoa vaihtoehto on toteuttaa markkinatalouden lakeja ja vaihtaa kilpailijalle. Niin paljon kuin kilpailu tällä alalla Suomessa on aitoa.

      • Oliko pääsiäis sunntai euron päivä...Ei ainakaan minulla tarkastin saldon....


    • pikaisesti .....

      Moi,

      osaatteko sanoa neuvoa minulle, kun oma elisan paketti aukesi 22.4.2006 ja kun aion sen nyt irtisanoa (ilmeisesti ei tarvitse selitellä, miksi) niin laitanko toivotuksi liittymän siirtopäiväksi jo 22.4.2008 vai päivää myöhemmin? Oman ymmärryksen mukaan se 24kk tulee täyteen tuolloin 22.4.
      Asiakaspalvelusta on ihan turha kysyä apuja, koska en jaksa odotella 3 tuntia linjoilla roikkuen kuunnellen toton africaa. Sähköposteihin vastataan 2 kk viiveellä... :P

      mutta kiitos tuhannesti, jos joku osaa auttaa pikaisesti, että saan tämän vaivan pois elämästäni.

      Onko muut muuten koskaan miettineet, että miksi tämä laskutusuudistus ajoittui juuri sille ajalle kun ajoittui?
      Vastaus: olivat saaneet paljon uusia asiakkaita kytkyliittymillä ja tiesivät, että porukka ei voi kiukuissaan lähteä lätkimään, vaan joutuvat kiukkua niellen maksamaan laskut siltä ajalta, kuin sopparit on tehty. Voikun olisi ollut silloin kaukaa viisas ja jos ja jos ja jos. No, onneksi enää pari laskua ja sitte se on so long, Elisa.

      • jokuvaaaaan

        pistä se seuraava päivä toivotuksi siirto päiväksi eläkä misssään nimessä itse sano liittymääsi irti sillä muuten katkee linja ja häviää puhelin numerosi. uusi operaattorisi hoitaa elisan irtisanomisen. minnekkäs liittymäsi siirrät?


      • kiitos.
        jokuvaaaaan kirjoitti:

        pistä se seuraava päivä toivotuksi siirto päiväksi eläkä misssään nimessä itse sano liittymääsi irti sillä muuten katkee linja ja häviää puhelin numerosi. uusi operaattorisi hoitaa elisan irtisanomisen. minnekkäs liittymäsi siirrät?

        en aikonutkaan irtisanoa nro:a, vaan siirtää sen toiseen... dna:ta olen ajatellut, sillä se on toiminut toisessa luurissa moitteettomasti, laskut tulee ajallaan ja ei mitään hämminkiä.
        hieman mietin myös saunalahtea, mutta en taida siihen päätyä kun täällä missä asun, on todella huonot elisan (eli myös sauniksen) verrko. vaikka pitäis olla (muka) suomen paras kolmegee. sekin vielä :P paska säkä, mutta eipähän tartte enää kärvistellä.


      • euron sunnuntait
        kiitos. kirjoitti:

        en aikonutkaan irtisanoa nro:a, vaan siirtää sen toiseen... dna:ta olen ajatellut, sillä se on toiminut toisessa luurissa moitteettomasti, laskut tulee ajallaan ja ei mitään hämminkiä.
        hieman mietin myös saunalahtea, mutta en taida siihen päätyä kun täällä missä asun, on todella huonot elisan (eli myös sauniksen) verrko. vaikka pitäis olla (muka) suomen paras kolmegee. sekin vielä :P paska säkä, mutta eipähän tartte enää kärvistellä.

        tiesivät jo viime vuoden puolella että laskutusuudistus tökkii ja pahasti, joten kaupittelivat noita vuoden kestäviä egen sunnuntai -sopimuksia. Sano nyt sitten irti koko paska.. Ensi jouluksi ehkä.

        Toki voisi ottaa uuden puhelinnumeron ja pistää Elisan sim-kortin pöntöstä alas mutta se uuden puhelinnumeron ilmoittaminen kaikille ei olekaan niin helppo juttu...


      • ziila

        Minulta elisa hylkäsi ensimmäisen siirtopyynnön, olin kuulemma tehnyt sen liian aikaisin.

        Minulle sanottiin tulevalta operaattoriltani, etä voin tehdä siirtopyynnön hyvissä ajoin, että saan siirron tapahtumaan haluamanani päivänänä.

        Sain kuulla, että pyyntö on hylkäytynyt.

        Soittelin Elisaan ja sain varmennuksen siirtokelpoisuudesta ja sopimuksen päättymisestä.

        Sitten soitin Saunalahteen, lupasivat tehdä uuden pyynnön vanhoilla tiedoilla.

        Odottelen jännityksellä miten tässä farssissa käy??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe