Cafe Auringonkukka

mikälieliike

Mikä kahvila tuo Cafe Auringonkukka on? Jämsässä on mutta missä siellä? Nettisivuja kattelin, huvikseni ihmettelin. Onhan se kuitenkin ihan kahvila vai minkälainen paikka se oikein on?

13

2149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullukkaa tollasesta

mut googlesta koitin kattoo nii semmone on kuulema pasantiellä eli palomäessä, en osaa enempää sanoo ku en edes tienny kyseisen kahvilan olemassaolosta.

• sellanen

kahvila on. Joku teinipoika sitä pitää vissii omassa huoneessaan tai jotain...

• tarkemmin
        sellanen kirjoitti:

Kuka sinne voi mennä,kenelle tarkoitettu?
        Onko se nuorten paikka?

• ---
        sellanen kirjoitti:

"kahvila on. Joku teinipoika sitä pitää vissii omassa huoneessaan tai jotain..."

että mitä? siis mikä tää juttu on?    

• hölmistynyt
        sellanen kirjoitti:

Googletin ja ihan "kahvilan" kuvakin omistajan kera löytyi, mutta onko tämä aukioloajoistaan ja hinnastoistaan huolimatta pelkkä virtuaalivitsi?

Kun missään nimessä ei varmaan ole oikea (=laillinen) kahvila kuitenkaan. Vai ei kai sentään tätä laittomasti pidetä auki, kuten oikeaa kahvilaa....?

• kuulemma siellä
        hölmistynyt kirjoitti:

Googletin ja ihan "kahvilan" kuvakin omistajan kera löytyi, mutta onko tämä aukioloajoistaan ja hinnastoistaan huolimatta pelkkä virtuaalivitsi?

Kun missään nimessä ei varmaan ole oikea (=laillinen) kahvila kuitenkaan. Vai ei kai sentään tätä laittomasti pidetä auki, kuten oikeaa kahvilaa....?

ihan oikeesti olemassa... Laillisuudesta sit en tiiä.

• ...
        kuulemma siellä kirjoitti:

ihan oikeesti olemassa... Laillisuudesta sit en tiiä.

teinipoika pitää sitä omassa huoneessaan pasantiellä ja luvatkin kunnossa. yläasteikäisiä siellä käy.

• ...mun mielestä...

...sivujen vieraskirjassa! Minä laittaisin viranomaiset tollaisten herjaajien perään. Kiitos.

• _pohjonen_

se on kahvila joka toimii pasantiellä 6 jämsässä. se on todella hyvä paikka kannattaa piipahtaa ja kannattaa soittaa ennen kuin tulee kahvilaan omistajan numero on 0408386198

• minä ainakaa poikkeen

eikä varmasti jälkikasvukaan... Edelleen tuo laillisuus epäilyttää.

• Petteri.
        minä ainakaa poikkeen kirjoitti:

eikä varmasti jälkikasvukaan... Edelleen tuo laillisuus epäilyttää.

Eihän se ole mikään oikea kahvila, vaan teini-ikäisten ajankulua. Parempi harrastus se on kuin kitata pussikaljaa Pukinvuoren laavulla. Ei sinne sinun ikäiselläsi varmasti olisi aihetta poiketakaan, jos kerran jo jälkikasvua omistat.

• slfjkowpagn
        Petteri. kirjoitti:

Eihän se ole mikään oikea kahvila, vaan teini-ikäisten ajankulua. Parempi harrastus se on kuin kitata pussikaljaa Pukinvuoren laavulla. Ei sinne sinun ikäiselläsi varmasti olisi aihetta poiketakaan, jos kerran jo jälkikasvua omistat.

varmaan.. taian perustaa minäkin kahvilan kotiini.

• Nuoria ymmärtävä
        slfjkowpagn kirjoitti:

varmaan.. taian perustaa minäkin kahvilan kotiini.

Mikä bisnes se nyt on, jos muutamalle kaverilleen kahvit keittelee. Hyvä harrastus nuorille minunkin mielestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90