Mikä kahvila tuo Cafe Auringonkukka on? Jämsässä on mutta missä siellä? Nettisivuja kattelin, huvikseni ihmettelin. Onhan se kuitenkin ihan kahvila vai minkälainen paikka se oikein on?
Cafe Auringonkukka
13
2149
Vastaukset
- kuullukkaa tollasesta
mut googlesta koitin kattoo nii semmone on kuulema pasantiellä eli palomäessä, en osaa enempää sanoo ku en edes tienny kyseisen kahvilan olemassaolosta.
- sellanen
kahvila on. Joku teinipoika sitä pitää vissii omassa huoneessaan tai jotain...
- tarkemmin
sellanen kirjoitti:
Kuka sinne voi mennä,kenelle tarkoitettu?
Onko se nuorten paikka? - ---
sellanen kirjoitti:
"kahvila on. Joku teinipoika sitä pitää vissii omassa huoneessaan tai jotain..."
että mitä? siis mikä tää juttu on? - hölmistynyt
sellanen kirjoitti:
Googletin ja ihan "kahvilan" kuvakin omistajan kera löytyi, mutta onko tämä aukioloajoistaan ja hinnastoistaan huolimatta pelkkä virtuaalivitsi?
Kun missään nimessä ei varmaan ole oikea (=laillinen) kahvila kuitenkaan. Vai ei kai sentään tätä laittomasti pidetä auki, kuten oikeaa kahvilaa....? - kuulemma siellä
hölmistynyt kirjoitti:
Googletin ja ihan "kahvilan" kuvakin omistajan kera löytyi, mutta onko tämä aukioloajoistaan ja hinnastoistaan huolimatta pelkkä virtuaalivitsi?
Kun missään nimessä ei varmaan ole oikea (=laillinen) kahvila kuitenkaan. Vai ei kai sentään tätä laittomasti pidetä auki, kuten oikeaa kahvilaa....?ihan oikeesti olemassa... Laillisuudesta sit en tiiä.
- ...
kuulemma siellä kirjoitti:
ihan oikeesti olemassa... Laillisuudesta sit en tiiä.
teinipoika pitää sitä omassa huoneessaan pasantiellä ja luvatkin kunnossa. yläasteikäisiä siellä käy.
- ...mun mielestä...
...sivujen vieraskirjassa! Minä laittaisin viranomaiset tollaisten herjaajien perään. Kiitos.
- _pohjonen_
se on kahvila joka toimii pasantiellä 6 jämsässä. se on todella hyvä paikka kannattaa piipahtaa ja kannattaa soittaa ennen kuin tulee kahvilaan omistajan numero on 0408386198
- minä ainakaa poikkeen
eikä varmasti jälkikasvukaan... Edelleen tuo laillisuus epäilyttää.
- Petteri.
minä ainakaa poikkeen kirjoitti:
eikä varmasti jälkikasvukaan... Edelleen tuo laillisuus epäilyttää.
Eihän se ole mikään oikea kahvila, vaan teini-ikäisten ajankulua. Parempi harrastus se on kuin kitata pussikaljaa Pukinvuoren laavulla. Ei sinne sinun ikäiselläsi varmasti olisi aihetta poiketakaan, jos kerran jo jälkikasvua omistat.
- slfjkowpagn
Petteri. kirjoitti:
Eihän se ole mikään oikea kahvila, vaan teini-ikäisten ajankulua. Parempi harrastus se on kuin kitata pussikaljaa Pukinvuoren laavulla. Ei sinne sinun ikäiselläsi varmasti olisi aihetta poiketakaan, jos kerran jo jälkikasvua omistat.
varmaan.. taian perustaa minäkin kahvilan kotiini.
- Nuoria ymmärtävä
slfjkowpagn kirjoitti:
varmaan.. taian perustaa minäkin kahvilan kotiini.
Mikä bisnes se nyt on, jos muutamalle kaverilleen kahvit keittelee. Hyvä harrastus nuorille minunkin mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758