ikäväni ruvet
rubiininpunaiset
jäljet ilman kipua
kieli kiinni jäätyneenä
kotioven rautakahvaan
tuskaiset kyyneleet poskillani
sydän haljenneena
ei kahtena vaan
miljoonana kappaleena
katselen kaikkea
kuin ulkopuolinen
odotan
sokeutettua
muuttohaukkaa
ehkä se osuu kohdalleni
Raakaa
10
373
Vastaukset
- Minänoita
Ihanaa kerrontaa.......olet yksi parhaista!!!
- padme_amidala
olihan sinulla tietysti tuo varoitus otsikossasi. Mutta silti, pitikö tuo kieli-ovenkkahvassa vielä olla mukana. Se on hirveintä, mitä tiedän (=omakohtainen kokemus). Todella upea kärsimysruno, tempaisit rajusti tunnelmaan mukaan.
▒ ▒ ▒ ▒ mokkaneliö paloja sinulle, tunnut tarvitsevan niitä.
Kiitos lukuhetkestä : )kärsimystä piti vähän sensuroidakin
jäi jäljelle tämä tekele!
Olen nyt itsekäs enkä vastaa kenenkään muun runoihin, lukenut olen
sinunkin runosi :) !
Mokkapaloja nam, kiitos, otan kaksi,
koska nämä eivät ole "raakoja":DD
- *Rakkaudenlahja*
on kauniin haikea.Tämä on koskettava runo.
Oot onnistunut rakkausrunojen kirjoittaja.
Sydämellinen kiitos ja halaus!Tämä oli nyt vähän raa'emman puoleinen,
mutta sitä kirjoitin, miltä tuntui.
Kiitos sanoistasi ja mukavaa pääsiäisen
viimeistä päivää:)
- lindalinda1
Sinun runossasi on kaikki se, mitä minäkin
tunnen. Enpä vain osaisi niistä näin riipovaa ru-
noa tehdä, huh !
Kipeän upea.Sisko, kiitos:)
Eilen olin koko päivän sitä mieltä, että
runoa ei tule, vaan sitten se putkahti,
vielä hetki ennen nukkumattia.........
- tomppa2006
...on pelattu Bostonissa tai jossain muualla...
Auttaisiko salaisen asiamiehen voimahalaus, oikein kunnon rutistus?
*hymyilee*Tämä oli melkein loppukohtaus
menestyselokuvasta; Saapuuko haukkani koskaan?.....
Otan halauksesi mielellään ja tiedän sen auttavan:DD ja lähetän kaksi takaisin:)
Kiitos TopSecret:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844432Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252431Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3102363Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1442277Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1852123Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4661156Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841098Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki11980Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38873- 85827