Irti tupakoinnista

katso

Tänään tuli tietoa, että tupakasta pääsee eroon sellaisella lääkkeellä kuin, Bupropioni.

Kun parveketupakoinnista on juttua riittänyt, niin varmaan on sellaisia, jotka lopettaisivat tupakoinnin, kun vaan pääsisivät siitä eroon.

Kokeilemaan ja antamaan tietoa auttaako tuo lääke. Tuon lääkkeen käytön voi lopettaa, kun tuntee ettei tarvitse nikotiinia vereensä.

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo

Kaikkein helpoin halvin ja yksinkertaisin tapa lopettaa tupakointi on yksinkertaisesti lopettaa.
      Kaikenlaiset purukumit ja lääkkeet ovat vain turhaa rahastusta.
      Olen itse aikoinani tupakoinut n. 15 vuotta. Kun vanhenin ja rupesin ymmärtämään tupakoinnin haitat, minä yksinkertaisesti lopetin. Nyt olen ollut toistakymmentä vuotta polttamatta, eikä minulla ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia pitää päätöstäni. Tunnen myös muita lopettaneita, ja kaikilla lopettaminen on tapahtunut samalla tavalla. Osa on ostanut noita nikotiinipurukumeja, mutta todenneet niiden käytön turhaksi. Minä en ymmärrä tuota jauhamista lopettamisen vaikeudesta.

• ymmärrystä

Tupakasta irti pääsy on monille aivan mahdottomuus. Moni tulee niin hermostuneeksi, että perhepiirin takia on aloitettava uudelleen, vaikka lopettamiseen oli vannottu.

Meidän tupakoimattomien pitää ymmärtää ja kannustaa niitä, joiden on vaikea päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta.

Minä en voisi edes kuvitella juovani kaljaa ja toiselle se on mitä suurin nautinto, mutta mikä sen nautinnon tuo? Jos on jano, niin siihen tarvitaan vain puhdasta vettä

• Reijo
        ymmärrystä kirjoitti:

Tupakasta irti pääsy on monille aivan mahdottomuus. Moni tulee niin hermostuneeksi, että perhepiirin takia on aloitettava uudelleen, vaikka lopettamiseen oli vannottu.

Meidän tupakoimattomien pitää ymmärtää ja kannustaa niitä, joiden on vaikea päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta.

Minä en voisi edes kuvitella juovani kaljaa ja toiselle se on mitä suurin nautinto, mutta mikä sen nautinnon tuo? Jos on jano, niin siihen tarvitaan vain puhdasta vettä

Polttaa tai ei polta, minulle se on samantekevää. Tupakoinnin lopettamiseen on kuitenkin vain yksi tapa: lopettaminen.
        Noiden purukumien ja lääkkeiden markkinoinnin taustalla on puhtaasti raha. Tupakoinnin lopettaminen noiden avulla on sama kuin aloittaisi kuntoilun käyttämällä tv:ssä markkinoitua sähköärsykkeitä antavaa vyötä. Turhaa rahan haaskausta.
        Koko markkinoinnin ideahan on siinä, että annetaaan ihmisen ymmärtää hänen voivan saavuttaa tuloksia ilman vaivannäköä.

• löytyvän
        Reijo kirjoitti:

Polttaa tai ei polta, minulle se on samantekevää. Tupakoinnin lopettamiseen on kuitenkin vain yksi tapa: lopettaminen.
        Noiden purukumien ja lääkkeiden markkinoinnin taustalla on puhtaasti raha. Tupakoinnin lopettaminen noiden avulla on sama kuin aloittaisi kuntoilun käyttämällä tv:ssä markkinoitua sähköärsykkeitä antavaa vyötä. Turhaa rahan haaskausta.
        Koko markkinoinnin ideahan on siinä, että annetaaan ihmisen ymmärtää hänen voivan saavuttaa tuloksia ilman vaivannäköä.

vielä lääketietokeskuksen sivuilta. Voi olla vanha lääke tai niin uusi, että se ei ole kerinnyt nettisivulle lääkeoppaassa.

• koomikko

Parveketupakointi ei ole laitonta ja lääkeitä ei tarvita. Lopettaa vain tupruttelun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe