Tänään tuli tietoa, että tupakasta pääsee eroon sellaisella lääkkeellä kuin, Bupropioni.
Kun parveketupakoinnista on juttua riittänyt, niin varmaan on sellaisia, jotka lopettaisivat tupakoinnin, kun vaan pääsisivät siitä eroon.
Kokeilemaan ja antamaan tietoa auttaako tuo lääke. Tuon lääkkeen käytön voi lopettaa, kun tuntee ettei tarvitse nikotiinia vereensä.
Irti tupakoinnista
5
190
Vastaukset
- Reijo
Kaikkein helpoin halvin ja yksinkertaisin tapa lopettaa tupakointi on yksinkertaisesti lopettaa.
Kaikenlaiset purukumit ja lääkkeet ovat vain turhaa rahastusta.
Olen itse aikoinani tupakoinut n. 15 vuotta. Kun vanhenin ja rupesin ymmärtämään tupakoinnin haitat, minä yksinkertaisesti lopetin. Nyt olen ollut toistakymmentä vuotta polttamatta, eikä minulla ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia pitää päätöstäni. Tunnen myös muita lopettaneita, ja kaikilla lopettaminen on tapahtunut samalla tavalla. Osa on ostanut noita nikotiinipurukumeja, mutta todenneet niiden käytön turhaksi. Minä en ymmärrä tuota jauhamista lopettamisen vaikeudesta.- ymmärrystä
Tupakasta irti pääsy on monille aivan mahdottomuus. Moni tulee niin hermostuneeksi, että perhepiirin takia on aloitettava uudelleen, vaikka lopettamiseen oli vannottu.
Meidän tupakoimattomien pitää ymmärtää ja kannustaa niitä, joiden on vaikea päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta.
Minä en voisi edes kuvitella juovani kaljaa ja toiselle se on mitä suurin nautinto, mutta mikä sen nautinnon tuo? Jos on jano, niin siihen tarvitaan vain puhdasta vettä - Reijo
ymmärrystä kirjoitti:
Tupakasta irti pääsy on monille aivan mahdottomuus. Moni tulee niin hermostuneeksi, että perhepiirin takia on aloitettava uudelleen, vaikka lopettamiseen oli vannottu.
Meidän tupakoimattomien pitää ymmärtää ja kannustaa niitä, joiden on vaikea päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta.
Minä en voisi edes kuvitella juovani kaljaa ja toiselle se on mitä suurin nautinto, mutta mikä sen nautinnon tuo? Jos on jano, niin siihen tarvitaan vain puhdasta vettäPolttaa tai ei polta, minulle se on samantekevää. Tupakoinnin lopettamiseen on kuitenkin vain yksi tapa: lopettaminen.
Noiden purukumien ja lääkkeiden markkinoinnin taustalla on puhtaasti raha. Tupakoinnin lopettaminen noiden avulla on sama kuin aloittaisi kuntoilun käyttämällä tv:ssä markkinoitua sähköärsykkeitä antavaa vyötä. Turhaa rahan haaskausta.
Koko markkinoinnin ideahan on siinä, että annetaaan ihmisen ymmärtää hänen voivan saavuttaa tuloksia ilman vaivannäköä. - löytyvän
Reijo kirjoitti:
Polttaa tai ei polta, minulle se on samantekevää. Tupakoinnin lopettamiseen on kuitenkin vain yksi tapa: lopettaminen.
Noiden purukumien ja lääkkeiden markkinoinnin taustalla on puhtaasti raha. Tupakoinnin lopettaminen noiden avulla on sama kuin aloittaisi kuntoilun käyttämällä tv:ssä markkinoitua sähköärsykkeitä antavaa vyötä. Turhaa rahan haaskausta.
Koko markkinoinnin ideahan on siinä, että annetaaan ihmisen ymmärtää hänen voivan saavuttaa tuloksia ilman vaivannäköä.vielä lääketietokeskuksen sivuilta. Voi olla vanha lääke tai niin uusi, että se ei ole kerinnyt nettisivulle lääkeoppaassa.
- koomikko
Parveketupakointi ei ole laitonta ja lääkeitä ei tarvita. Lopettaa vain tupruttelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872