Pystyykö pukupaidasta lyhentämään jotenkin kätevästi hihoja? Ne kun on aina liian pitkät minulla silloin kun kaulus on oikean kokoinen.
Pukupaidan hihojen lyhennys?
6
5351
Vastaukset
- Aarre
Johonkin maailman aikaan kaupoissa myytiin sellaisia. Miesten sukkanauhojakin oli samaan historialliseen aikaan myytävänä.
- on pitkät
Mikään ei ole tyylittömämpää kuin liian lyhyet paidanhihat puvun kanssa. Jotkut miehet pitää lyhythihaista paitaa puvun kanssa ja kädet sojottaa puvun hihoista. Ei tietenkään liian pitkät hihat, mutta niin että kalvosimet näkyy kauniisti.Ennen oli semmosia kuminauha "juttuja" käsivarressa, jotta paidanhihat pysyivät oikealla "korkeudella".
- nakki jos
et halua kuminauhoja käyttää. Hihat saa kätevästi ja siististi lyhennettyä ompelemalla laskos aivan kyynärpään yläpuolelle. Itse olen näin lyhentänyt mieheni paitojen hihat.
- näkyä
Miesten tyylioppaan mukaan hihan kuuluu näkyä 1,5-2 cm puvuntakin hihansuusta. Enemmän on liikaa, vähemmän liian vähän. Hihasta törröttävä paljas ranne (=lyhythihainen paita takin alla) on sekin hieman tyylitön, jos haluaa olla hyvin pukeutunut.
- Mannerheimintie
Ompelimo Logo,Mannerheimintie 63,00250 HELSINKI
Www.ompelimologo.fi - sitseonhieno
Mä leikkaan saksilla hihansuusta palat pois, samalla voi hieman kustomoida hihansuuta, esim hainhammas kuviolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849