Näiden vatun purkkien takia olen
-kävellyt 15 km hesassa purkkien takia
-rymynnyt umpimetsässä
-ollut sillan sisällä (rakenteissa)
-liannut vaatteet usein
-Äheltänyt ahtaissa paikoissa
-Saanut huomautuksen vartijalta
-nolannut itsensä usein..
Mikä näissä viehättää????
Huhhuh mikä harrastus
5
1981
Vastaukset
- pasi
Mikäpä ei?
- ketku
jos olet jo noin moneen paikkaan ehtinyt niin varmaan tiedät sen syynkin miksi sinne olet lähtenyt ; )
- samaa..
viime kesänä olin yht'äkkiä kuraisessa ojassa muniani myöden, niin silloin kyllä hetken ajan että onko tässä nyt jotain järkeäkin :)
- geopponen
Yksi terveimmistä harrastuksista. Sanon. Vaikka en itse harrasta.
- Tadzio de Santis
Itse en juuri metsässä liiku ilman asetta tai marjaämpäriä. Paitsi halkosavotassa.
Mutta työkaveri harrastaa tuota geokätköilyä. On selittänyt miten homma toimii, esitellyt gps-kokoonpanojaan ja kertoillut saavutuksiaan. Olen kuunnellut kiinnostuneena vaikka en ole ihan kaikkea varmaankaan sisäistänyt. Se että en ymmärrä jotain harrastetta ei tarkoita ettenkö voisi kunnioittaa sitä. Onhan se varmasti terveellistä ulkoilua. Minusta vain tuntuu oudolta käyskennellä metsässä ilman torrakkoa.
Muuten meillä on kyllä sattunut aika samat harrastukset, kumpikin soittaa kitaraa, värkkää tietokoneitten parissa ja katsoo vanhoja hyviä elokuvia. Ja kummallakin on pitkä tukka ja ruma risuparta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742