kesken

gisalpina

Tässä teille rakkaat ystävät tälläinen pehmo kinky tarina. Sisältää osittain tosi juttuja ja toisaalta myös fantasiaa. Luokittelu hieman vaikee, ehkä kunnon hardcore kinkyfanit sijoittaisi novellini jonnekin muualle, mutta nyt se kuitenkin on täällä. No can do.

Ruskeat lämpöä ja intohimoa hehkuvat silmät, tumman ruskeat melkein mustat deadlocksit ja kaikin puolin hyvä kroppa. Ne eivät ole ainoat syyt miksi seurustelen Iben kanssa. Ajattelin. Olen aina ollut sitä mieltä, että seurustelussa minulle ei ulkonäkö merkkaa niin paljoa kun sisäinen kauneus. Mutta myönnettökään uusi poikaystäväni Ismo, Ibeksi häntä kaikki kuitenkin kutsuivat, on todella kuuma rastapää.

Viimeistelin vielä ulkoista olemustani ja kuuntelin stereoistani tunnelmallista emorokkia. Tällä hetkellä soi juuri DE:n First aid kit ja se sai ajatukseni harhailemaan. Vaikka seurusteluni on vasta aluillaan ja aikaisempaakaan kokemusta minulle ei juuri ole tiedän sisimmässäni, että Ibessä on kaikki se mitä tarvitsen. Olen monesti sanonutkin "mitä vain vuoksesi".

Opiskelen ravintolakokiksi toista vuotta. Välillä ajattelen, että näkyyköhän se ulospäin, ylimääräisen painon muodossa. Tykkään todella paljon ruuanlaitosta ja yleensäkin kodinhoidosta. Kotitalous oli aina vahvin osa-alueeni yläaste aikoina. Varmasti juuri sen vuoksi Ibe oli jo muutamia päiviä sitten pyytänyt minut kylään luokseen. Ibe ehdotti, että haluaisi tutustuttaa minut ja hänen entisen tyttöystävänsä, minua kaksi vuotta vanhemman Sannin toisiimme. Ibe oli kuitenkin hyvissä väleissä kylläkin jo aikoja sitten jäähtynen suhteensa jälkeen Sannin kanssa.
Ismo kysyi jos voisin valmistaa illallisen meille kolmelle hänen luonaan. Tietysti suostuin. Olin oikeastaan innoissani, kylläkin hieman mustasukkainen Sannista.

Ulkona sataa vettä, mutta matkaa Ibelle ei ole kuin muutama kilometri joten päätän mennä pyörällä, ajattelin että kastuisin kuitenkin bussia odottaessa. Ovella muistin, että omasta pyörästäni on kumi puhki joten palasin vielä hakemaan avainkaapista veleni pyörän avaimet. Isäpuoleni Matti tuli työhuoneestaan kysymään, että minne olen menossa. Vastasin vain, että Ibelle. Meen Riksan fillarilla. -Riksan fillarissa ei ole lokareita ja ulkona sataa; sanoi Matti ja jatkoi, että laita oikean kelin vaatteet päälle. Puolialasti et tuossa kelissä ulos lähde. En oikein ymmärtäny mitä Matti tarkoitti, mitä vikaa farkuissani ja uudessa syystakissa oli. Yhtä aikaa Matti oli jo hakenut vaatehuoneesta sadepukuni jonka vanhemmat ostivat minulle keväällä kesänmökkireissuja ja veneilyä varten. Mieleni teki protestoida, mutta Matin tuntien nielin sanani. Matti piti minulle ja veljeni todella kovaa kuria, varsinkin kun äitimme ei ollut paikalla, mutta en halunnut valittaa äidille uudesta miehestä. Kerrankin äiti oli rakastunut kahden epäonnistuneen ja 15 yksin olo vuoden jälkeen, Matti ja äiti olivat olleet vasta alle vuoden naimisissa.

Puin nopeasti, samaa rukkan sarjaa olevat siniset kurahousut ja sadetakin päälleni. Jalkaan laitoin kirkkaan punaset kumisaappaani ja olin jo lähdössä kun Matti vielä komensi, Anu kypärä päähän ja kurarukkaset ovat piirongin laatikossa. Lähdin pyöräilemään kohti Iben kotia. Ibe on minua 4 vuotta vanhempi ja asuu yksin. Matkaa Ibelle ei ole paljon, mutta minua nolotti vaatteeni. Ei kuusitoistavuotiaat tytöt käytä kurahousuja, sadetakkia ja saappaita. Eikä varsinkaan kurarukkasia ja kirkkaan punaista pyöräilykypärää. Päätin kiertää keskustan vaikka sitten tulisikin pari kilometriä lisä matkaa. Pyöräillessä ajattelin, että jos alan väittelemään niin en saa lähteä ollenkaan tai kotiintuloaikaa ei tule missään tapauksessa yhdeksää pidempään joten parempi vain alistua. Ehkä se sopiikin luonteeseeni paremmin. En ole mikään johtaja tyyppi, olen aina ollut sellainen äidin söpö maitotyttö. Nykyään yritän hieman irtaantua, mutta vanhemmat laittavat kovasti kampoihin ja tiukentavat vain rajoja. Vaikka kertaakaan en ole luottamusta pettänyt.

Hississä vielä nopea vilkaisu peiliin ja pyyhin sateessa levinneitä meikkejä. Sannin pitäisi tulla tunnin päästä joten ehdin varmasti hyvin vaihtaa vaatteet ja valmistaa ruokaa. Matti tuli ovea avaamaan tummat farkut ja melko kireä t-paita päällä. Kumarrun kultaani kohti antaakseni pusun samalla kun riisun pyöräilykypärää päästäni, mutta Ibe kääntää päätä pois ja sanoo, että Anu ei nyt. Ihmettelen, että mikä hänellä on. Astun kuitenkin sisään jolloin minulle kuin salama iskee hirveä alemmuuden tunne. Näen Iben sohvalla istuvan Sannin. Katson häntä jaloista ylöspäin hitaasti lähes tuijottaen. Jaloissaan hänellä on vaaleat piikkikorkoiset saapikkaat, tummat sukkahousut ja lyhyehkö hame. Hänen hieman pyöreitä muotoja vaivoin peittää kaunis korsettimainen toppi ja tummat hiukset hän on sitonut kauniille nutturalle. Tunnen itseni todella huonoksi kurapuvussani hieman hiessä juuri pyöräilytäni sateessa. Katson Sannia samalla kun riisun kumisaappaat ja sadetakin pois. Hän hymyilee minulle, jotenkin minusta tuntuu että hän todella nauttii tilanteesta.

Häpeissäni riisun vielä henkselimallin kurahousut jaloistani ja korjailen mahdollisimman huomaamattomasti alapäätäni hiertäviä stringejä. Ajattelen mennä vessaan kaunistautumaan, juuri kun olen avaamassa vessan ovea niin Sanni sanoo, että älä mene sinne. Sulle on tänään ihan oma vessa. Ja pyytää hieman käskevään sävyyn minut istumaan viereensä sohvalle. Olen todella hämilläni, en tiedä yhtään mistä on kyse. Sanaakaan sanomatta istun Sannin viereen sohvalle ja Ibe jää nojailemaan seinään huoneen toiselle puolelle.

Mistäs sitten aloitetaan, Ibe avaa oikeastaan ensimmäistä kertaa suunsa. Ibe jatkaa kertomalla, että hänellä on perinne. Ennen kuin hän uuden tyttöystävänsä kanssa harrastaa kertaakaan seksiä on uuden tyttöystävän todella osoitettava, että tulee olemaan hänelle uskollinen ja hyvä tyttöystävä. Ilman että ehdin kunnolla ymmärtää mitä Ismo juuri sanoi, Sanni jatkaa että tämän illan minun tehtäväni on palvella valtiatarta ja herraa niin hyvin kuin mahdollista. Ja samalla Sanni ehkä hituisen myötätuntevasti sanoo, että kaikki menee hyvin kun tottelet vaan kaiken mitä sanotaan. Ja kertoo että hän on aikoinaan kokenut saman. Sen jälkeen Ibe ja Sanni vuoronperään latelevat jotain sääntöjä illasta joista suurin osa menee minulta järkytykseni vuoksi ohi. Mutta sen ehkä tärkeimmän kuulin. Turvasana. Rakas. Sanomalla herraani rakkaaksi leikki lopettettaisiin, mutta samalla menettäisin mahdollisuuteni olla Iben tyttöystävä. Päätän että ainakin yritän parhaani, niin paljon tästä pojasta tykkään.

Valtiattarini kaivaa minulle laukustaan työvaatteet illaksi. Tai oikestaan se on työvaate. Musta essu jossa rintojen kohdalla lukee "palvelija" muut vaatteeni joudun luovuttamaan heti aluksi herran ja valtiattaren haltuun. Joten riisun vaatteni niin että terhakat mutta melko suuret ja lähes koskemattomat rintani ovat nyt aivan paljaat. Riisun vielä stringini ja paljas kumpuni avatuu heidän silmilleen. Ojennan vaatteeni Sannille ja hän antaa käteeni essun, otan sen ja käännyn selin Sanniin pukeakseni nopeasti essun vartaloni suojaksi jolloin, Sanni läpsäisee minua takapuoleen. Se kirpaisee hieman, käännyn katsomaan häntä ja hän sanoo "mitä unohtui?". Olen hämilläni. Kohteliaisuus, kuuluu takaani. Sanni käskee riisua essun ja palautaa sen hänelle. Toimin käsyn mukaan ja yritän uudestaan otan Sannin ojentaman rievun ja niiaan sekä sanon kunnioittavaan äänensävyyn kiitos valtiattareni. Sanni katsoo Ismoa ja hyimyilee hieman. Itse puen työvaatteeni päälleni.

"Nyt narttu voi mennä pissalle, että päästään joskus syömäänkin" sanoo Sanni ja osoittaa huoneen nurkkausta jonne Ibe on selkäni takana levittänyt sanomalehden ja tuonut vaalean punaisen potan. En pysty katsomaan Ibeä silmiin tunen kuinka hän tuijottaa minua. Minulla on kuitenkin hirvittävä pissa hätä joten nöyrryn istumaan matalle potalle ajatellen, että en tiedä koska seuraava mahdollisuus tulisi. Häpeä viiltää minua kun pissani lorisii muoviseen pottaan. Saatuani rakon tyhjäksi Ibe käskee minun käydä tyhjentämässä pottani heidän vessaansa ettei huoran kusi ala haisemaan.

Ismo ja Sanni asettuvat sohvalle lähekkäin istumaan ja katsomaan televisiota ja suutelevat useita kertoja toisiaan suulle välittämättä, että minä valmista ruokaa vieressä. Sanomattakin on selvää että ruokaa ei tänään tarvitsekaan valmistaa kolmelle vaan kahdelle. Puolen tunnin ajan kokkailen omassa rauhassani isännilleni ruokaa ja yritän ainakin olla kuuntelematta kun he arvioivat alentavaan sävyyn ulkonäköäni, vaikka omasta mielestä olen paljon kauniimpi kuin Sanni. Kaksi kertaa ruoan valmistuksen aikana valtiatar komentaa minut luokseen tekemään mitä milloinkin, vaihtamaan televisiosta kanavaa tai täyttämään heidän viinilasejaan. Kuitenkin pakarani on sen verran hellä, että joka kerta muistan nöyrästi puhutella isäntiäni heille kuuluvan arvon mukaisesti.

Ruoka on valmista ja nöyrästi pyydän pariskuntaa siirtymään valmiiksi katettuun ruokapöytään ja itse jään seisomaan pöydän viereen jolloin Ismo sanoo että "etkö itse ajatellut syödä kun olet kattanutkin vain kahdelle" molemmat katsovat minua kysyvästi, ajattelen että tässä ei oikeaa vastausta ole. Vastaan että en kuvitellut että olisin oikeutettu syömään samasta pöydästä samaa ruokaa herran ja valtiattaren kanssa. "Palvelija alkaa oppimaan. Tästä saadaan meille hyvä piika pidemmäksikin aikaa" sanoo sanni. Ja nousee pöydästä hakien laukustaan jotain. Valtiatar komentaa minua antamaan essun pois ja teen kesketyllä tavallaa, Sanni astuu taakseni ja asettaa kaulaani mustan nahkaisen koirankaulapannan ja sitoo minut kettingillä pöydän jalkaan kiinni. Ketju on kuitenkin niin lyhyt että en pysty oleen muuta kuin kontillani. Sanni sanoo minulle että "paikka". Noin kymmenen minuutin ajan olen paikallani hiljaa ja kuuntelen heidän puheita. Aiheet vaihtelevat vanhojen seksikokeilujen muistelusta minun peräaukon kautta takaisin viinin makuun jne. Kymmenen minuutin jälkeen tuntuu että jäsenistäni loppuu verenkierto ja minun on pakko yrittää vaihtaa asentoa. Jolloin Sanni sanoo Ibelle, että on se nyt kumma kun ei rakki ymmärrä olla paikallaan kun on käsketty paikka. Ja jatkaa että ehkä sillä on nälkä. Ibe nousee pöydästä ja hakee eteisen kaapista metallisen koiranruoka astian sekä kaapista litranpurkin piimää. Ibe tietää, että en tykkää piimästä. Siitä huolimatta hän kaataa koko litran kulhooni joka tulee siitä melkein täyteen. Hetkeen en reagoi astiaan mitenkään jolloin Sanni jälleen kysyy että eikö ruoka maistu? Vastaan että en tykkää piimästä valtiattareni. Samassa hän läpsäisee minua avokämmenellä poskelle ja sanoo että älä narttu yritä nirsoilla. Sulle on vaivalla laitettu valmis ruoka eteen. Ennen kuin ruoka on syöty et liiku minnekään. Samalla häneltä kuin vahingossa tippuu pari pientä lihan palaa lattialle. Hän on jo kumartumassa nostamaan niitä mutta Ibe sanoo että anna olla. Kyllä koira ne sieltä syö. Alan hitaasti maistella piimääni, aluksi se tekee pahaa mutta hetken päästä piimä alkaa maistua jopa ihan hyvältä, kulhoni tyhjenee hetkessä.

Tässä tälläinen lyhyt traileri illan kuviosta. Kello on jo niin paljon että tämän tytön isäpuoli sulkee kohta netin koko talosta jos en me nukkuun. mutta kommentoikaa haluatteko lukea mitä illalla tapahtui. Tarjolla on villiä seksiä. ;)

4

10117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunutkin

todella hyvin alkoi ja kivasti kirjoitettu, minut sytytti! kerro ihmeessä eteenpäin.

• kirjoitettu

eli miellyttävä lukea, eipä tässä mitään, alkuun pääsy vain kesti, kun kyse seksinovellista. tämä siis vinkkinä, jos jatkossa kirjoitat samantyyppistä. Tästä on nyt hyvä jatkaa, minä ainakin käyn vilkaisemassa täällä toisenkin kerran:)

• TÄTÄ

Todella hyvä tarina. Juoni on hyvä ja kirjoitus on selkeää. Jatkoa ehdottomasti!! Toivottavasti kumisaappaat ja kurapuku näyttelee vielä jotain osaa..))

• Nopla

LISÄÄ EHDOTTOMASTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe