Ristiinnaulitut lähimmäiset

etsivivä-amadeus

Maalaismies ja Ruuneperi.
Kuka on nyt voittaja?Kuka seuraavaksi?
Kuinka moni poistuu ilman pahenpaa ryöpytystä?
Syntyykö tännekin uusi uskontokunta kuten Nokialle?
Uskomatonta,olen sanaton,estraadi on teidän, amateus valmistautuu loikkaamaan pelistä pois

70

3238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parasta jättää nuo riidat ja panettelut omaan arvoonsa, keskenään kinatkoon, kunnes joku viheltää sen poikki.
      Olemme kuin tietämättömiä koko kinastelusta, en minä ainakaan lyö yhtään kapulaa rattaisiin, enkä osaisikaan, en tunne asiaa.
      Pian se kaatuu omaan mahdottomuuteen, toivotaan niin.

    • Lopeta loikkasi! Palsta tarvitsee ainakin yhden, monta, kaikkiakin, joilla on halu ja kyky puolustaa ja säilyttää sitä mitä palstan otsikko edellyttää: Leppoisa kahvipöytä

      • kunpa olisikin

        myös sinulla.


    • hättäile, kahotaa mitä tuleman pittää,,,

      • Jos on ikäviä juttuja,niin luemme sujuvasti ja ajattelemme mielessämme:" Hyää päivänjatkoa teillekin." Hyvä voittaa loppujen lopuksi..niin se menee.Ei mikään ole ikuista ,alamäen jälkeen on yleensä ylämäki. Nyt aurinko paistaa ja taivas on ihanan sininen..Ei voi tulla mieleen,kuin kauniita ajatuksia.


      • Fanni

        Niin moni on poistunut ja myös moni tulee poistumaan mitään sanomatta, ilmoittamatta ja lannistuneena. Ei kukaan enää usko kirjoittajien järkevään hyvään.


    • Vaikka Pääsiäisenä lensitkin sinne kauas pois, niin tiedäthän, että matkat ovat nykyään lyhyitä. Ota käyttöösi sen lentovälineen siviiliversio ja pyykäise tänne juttelemaan.
      Kyllä täältä hyviäkin juttukavereita löytyy. Ruuneperikin kävi vain nukkumassa välillä. Kiva kun Sinäkin palasit.

    • kanssakirjoittaja

      Nämä vanhat keskenään vihaa pitävät pitää karkottaa , elleivät osaa oma-aloitteisesti kadota tai parantaa tapojaan eikä riitaan täysin osattomien ja edes tietämättömien tarvitse täältä häipyä.
      Tosin olen itsekin tehnyt katoamistempun vähin äänin, nyt vain käy toteamassa, että en kaipaa tänne.

      • Juomanlaskija

        Onko nyt niin että kaikki se vuosien varrella patoutunut keskinäinen kränä purkautuu yhtenä ryöppynä, kun sana on vapaa? Räiskikää nyt sitten tosianne oikein olan takaa kunnes patit on loppu ja kaikki sanottava on sanottu. Sitten palataan normaaliin päiväjärjestykseen.

        Vai onko niin että tällä ihmisjoukolla ei ole mitään muuta yhteistä tekijää kuin ikä? Muilla aihepiirialueilla on aina jokin yhdistävä mielenkiinnon kohde josta keskustellaan, oli se sitten köynnösten kasvatus, valokuvaus tai remontti tai mikä muu tahansa.


      • mitä ilmeisimmin.
        Juomanlaskija kirjoitti:

        Onko nyt niin että kaikki se vuosien varrella patoutunut keskinäinen kränä purkautuu yhtenä ryöppynä, kun sana on vapaa? Räiskikää nyt sitten tosianne oikein olan takaa kunnes patit on loppu ja kaikki sanottava on sanottu. Sitten palataan normaaliin päiväjärjestykseen.

        Vai onko niin että tällä ihmisjoukolla ei ole mitään muuta yhteistä tekijää kuin ikä? Muilla aihepiirialueilla on aina jokin yhdistävä mielenkiinnon kohde josta keskustellaan, oli se sitten köynnösten kasvatus, valokuvaus tai remontti tai mikä muu tahansa.

        Joku puhui tuolla deliriumista,
        joka aiheuttaa vainoharhoja ja aivosolujen katoa.


    • niin ei voi välttyä siltä ajatukselta että se on kehotus muillekin, parempi on loikata kaikessa hiljaisuudessa. Kyllä se huomataan kun on poissa, ilman aloitustakin. Tarkoitushan on elvyttää palstaa eikä hajottaa.

      • main-eko

        Loikka tahi ei,minulla pikemminkin hyppy.Viisas ei jää riitelemään vaan väistyy sivummalle.Katson että "siviilissä" olen jo osani saanut riitelystä,panettelemisesta,kateudesta.Jos aikuiset ihmiset eivät osaa asioitaan muuten hoitaa,ei sitä muutkaan heidän puolestaan tee."Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee".
        Luin äsken artikkelin naisesta, joka oli hakenut eroa,ennen sen voimaan tuloa mies kuitenkin kuoli äkillisesti.Nainen totesi, että hän riiteli kuolleen kanssa.Miettikää,ihan oikeasti sanomisianne ja tekemisiänne, te kinaajat.


      • minä, sinä ja hän
        main-eko kirjoitti:

        Loikka tahi ei,minulla pikemminkin hyppy.Viisas ei jää riitelemään vaan väistyy sivummalle.Katson että "siviilissä" olen jo osani saanut riitelystä,panettelemisesta,kateudesta.Jos aikuiset ihmiset eivät osaa asioitaan muuten hoitaa,ei sitä muutkaan heidän puolestaan tee."Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee".
        Luin äsken artikkelin naisesta, joka oli hakenut eroa,ennen sen voimaan tuloa mies kuitenkin kuoli äkillisesti.Nainen totesi, että hän riiteli kuolleen kanssa.Miettikää,ihan oikeasti sanomisianne ja tekemisiänne, te kinaajat.

        No eipä sanasi olleet kovasti rakentavia, ja palasit kuitenkin, hyvä ettet jätäkkään palstaa !
        Ei kukaan pyydä riitelemään, ainakaan ole noista kirjoituksissa aloittamasi otsikon alla sitä tehnyt.
        Siis parempi rakentaen kuin riidellen !


      • natsku,

        Ei tämmöisessä lähtemisen ilmoittelussa ole muusta kysymys kuin "huomion hausta" Varsinkin tämän lähtijänkin ketjut ja avaukset ovatkin sitä luokaa surkeat,jotta ne ovat jääneet surkeiksi torsoiksi. Joten eipä tässä muuta kuin tervemenoa.


      • soopaa
        main-eko kirjoitti:

        Loikka tahi ei,minulla pikemminkin hyppy.Viisas ei jää riitelemään vaan väistyy sivummalle.Katson että "siviilissä" olen jo osani saanut riitelystä,panettelemisesta,kateudesta.Jos aikuiset ihmiset eivät osaa asioitaan muuten hoitaa,ei sitä muutkaan heidän puolestaan tee."Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee".
        Luin äsken artikkelin naisesta, joka oli hakenut eroa,ennen sen voimaan tuloa mies kuitenkin kuoli äkillisesti.Nainen totesi, että hän riiteli kuolleen kanssa.Miettikää,ihan oikeasti sanomisianne ja tekemisiänne, te kinaajat.

        Eilen käytit samaa konstia kuin ketjun avaaja kerjätäksesi suosiota. Miksi siis taas ilmestyit tänne ruikuttamaan. Ei sinua tänne kukaan ole kutsunut.


      • etsivivä-amadeus

        Monicalle on jättänyt lähtemättömät jäljet?
        Poistuin ketjustasi sentähden,kun "sumpinkeittäjä"runoasi pulputit eetteriin.
        Toivonmukaan Sinulla on hyvä mieli ja olet itsestäsi ylpeä.

        En ajanut omaa asiaani:totesin vain mikä palstalla on tilanne.
        Minä saan kyllä huomiota osakseni aivan riittävästi,kun huolehdin sairaasta miehestäni ja nään kuinka hyvä päivä Hänellä on ollut.

        Ei minulla ole varaa uupua teidän pilkkakirjoitustenne vuoksi,täysillä eteenpäin vaikka perse maata laahaisi.

        Kiitos ymmärtäjille,ja vielä suurenpi kiitos ymmärtämättömille,avasitte vihdoinkin silmäni.
        Enhän minä ristille vielä joudakkaan,minua tarvitaan täällä toteaa amateus


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Monicalle on jättänyt lähtemättömät jäljet?
        Poistuin ketjustasi sentähden,kun "sumpinkeittäjä"runoasi pulputit eetteriin.
        Toivonmukaan Sinulla on hyvä mieli ja olet itsestäsi ylpeä.

        En ajanut omaa asiaani:totesin vain mikä palstalla on tilanne.
        Minä saan kyllä huomiota osakseni aivan riittävästi,kun huolehdin sairaasta miehestäni ja nään kuinka hyvä päivä Hänellä on ollut.

        Ei minulla ole varaa uupua teidän pilkkakirjoitustenne vuoksi,täysillä eteenpäin vaikka perse maata laahaisi.

        Kiitos ymmärtäjille,ja vielä suurenpi kiitos ymmärtämättömille,avasitte vihdoinkin silmäni.
        Enhän minä ristille vielä joudakkaan,minua tarvitaan täällä toteaa amateus

        mihinkäs tässä ois halu lähtee, ollaa vua ja kahellaa.

        Ihmetellä pitää, lähteminen nosti mölläkän, mutta ei lähimäisten ristiinnaulitseminen koskettanut.
        Venlastiinan kanssa olen samaa mieltä, huumoriasi tarvitaan;))


      • yli 70 vee

        Hauska tapa tuo, että haluaa nyt kaikkien tietävän, että MINÄ poistun nyt täältä.

        Joskus vain ajattelee Tove Janssonia mukaillen:
        Ei sellaista muista kukaan,
        joka ei itse mene mukaan.

        Joka lähtee, voi todeta, että ei perään haikailla.

        Mutta toisaalta, kun tästä suunsoitosta on tarpeekseen saanut, niin ei tee mieli edes piipahtaa.
        Huippua on, että kopioidaan vuosia vanhat mielipiteet meidän muiden luettavaksi, kun emme käsitä niistä tuon taivaallista.


      • kaksi edellistä,
        natsku, kirjoitti:

        Ei tämmöisessä lähtemisen ilmoittelussa ole muusta kysymys kuin "huomion hausta" Varsinkin tämän lähtijänkin ketjut ja avaukset ovatkin sitä luokaa surkeat,jotta ne ovat jääneet surkeiksi torsoiksi. Joten eipä tässä muuta kuin tervemenoa.

        natsku ja sen edellinen.


      • jostain
        yli 70 vee kirjoitti:

        Hauska tapa tuo, että haluaa nyt kaikkien tietävän, että MINÄ poistun nyt täältä.

        Joskus vain ajattelee Tove Janssonia mukaillen:
        Ei sellaista muista kukaan,
        joka ei itse mene mukaan.

        Joka lähtee, voi todeta, että ei perään haikailla.

        Mutta toisaalta, kun tästä suunsoitosta on tarpeekseen saanut, niin ei tee mieli edes piipahtaa.
        Huippua on, että kopioidaan vuosia vanhat mielipiteet meidän muiden luettavaksi, kun emme käsitä niistä tuon taivaallista.

        ei k u k a a n ikinä lue.

        Itse en ainakaan!


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Monicalle on jättänyt lähtemättömät jäljet?
        Poistuin ketjustasi sentähden,kun "sumpinkeittäjä"runoasi pulputit eetteriin.
        Toivonmukaan Sinulla on hyvä mieli ja olet itsestäsi ylpeä.

        En ajanut omaa asiaani:totesin vain mikä palstalla on tilanne.
        Minä saan kyllä huomiota osakseni aivan riittävästi,kun huolehdin sairaasta miehestäni ja nään kuinka hyvä päivä Hänellä on ollut.

        Ei minulla ole varaa uupua teidän pilkkakirjoitustenne vuoksi,täysillä eteenpäin vaikka perse maata laahaisi.

        Kiitos ymmärtäjille,ja vielä suurenpi kiitos ymmärtämättömille,avasitte vihdoinkin silmäni.
        Enhän minä ristille vielä joudakkaan,minua tarvitaan täällä toteaa amateus

        Miksi selittelet, kun en kysellyt mitään!Se viittaa välinpitämättömyyteeni.


      • 18.11.03
        natsku, kirjoitti:

        Ei tämmöisessä lähtemisen ilmoittelussa ole muusta kysymys kuin "huomion hausta" Varsinkin tämän lähtijänkin ketjut ja avaukset ovatkin sitä luokaa surkeat,jotta ne ovat jääneet surkeiksi torsoiksi. Joten eipä tässä muuta kuin tervemenoa.

        Hyvästi,
        sanoi tunnettu palstalainen ainakin omassa keskustelun avauksessaan tällä palstalla.
        Muita oli karhaamassa ja näin tekee edelleen.
        Todelliset poistujat lähtevät ääneti huomiota herättämättä.
        Todelliset ongelmat ovat täälläkin selvittämättä.
        Kun vihaa lietsotaan vuosikausia niin eipä taida
        jäädä kuin sumppikura pohjalle.


      • main-eko
        soopaa kirjoitti:

        Eilen käytit samaa konstia kuin ketjun avaaja kerjätäksesi suosiota. Miksi siis taas ilmestyit tänne ruikuttamaan. Ei sinua tänne kukaan ole kutsunut.

        Heh heh,ihan kiusaksenne takaisin tulin näin pian:Sitäpaitsi minuun ei osu nuo sananne,tyhjiin raukee haukkunne!


    • Senior70

      Vanha konsti mitaa suosiota minä lähen pois, vaan jos oikein pyyätte niin voinhan vielä jää´ä.

      • Hän ei ole lainkaan "otan ämpärini ja lähden toiselle hiekkalaatikolle" -tyyppi.
        Hän on kirjoittaja, joka jaksaa muistaa, että synkimmälläkin pilvellä on kultainen reuna.
        Hänellä ei ole tarvetta mittauttaa suosiotaan vaan huumorintajua ja varaa nauraa jopa itselleen!


    • Älähän valmistaudu mihinkään loikkimisiin!
      Valoisuuttasi ja upeaa huumorintajuasi tarvitaan!

      • mieku

        Onko hää huumoristine ??


      • tuota
        mieku kirjoitti:

        Onko hää huumoristine ??

        arvelon jotta hyö nauroo omal kuvaleen eiköön tuo mennä humorist?


      • arvele
        tuota kirjoitti:

        arvelon jotta hyö nauroo omal kuvaleen eiköön tuo mennä humorist?

        jot hää nauraap omalle perseellee ko, se laahaap
        maata ja hiesu kutittelloop,,


      • Meillä kävi lapsen lapset kylässä eilen.
        Ei nekään puhuneet noin lapsellisa kuin nuo kolme ystävää välissämme.
        Sitä se vanhuus teettää joillekin.


      • 13.07
        Jopel kirjoitti:

        Meillä kävi lapsen lapset kylässä eilen.
        Ei nekään puhuneet noin lapsellisa kuin nuo kolme ystävää välissämme.
        Sitä se vanhuus teettää joillekin.

        Tarkoitatko että ne tappelivat ??


      • etsivivä-amadeus
        arvele kirjoitti:

        jot hää nauraap omalle perseellee ko, se laahaap
        maata ja hiesu kutittelloop,,

        HÄÄ mänj iha ite oevalmammaa moesenj viisauvven.
        Ehkä Hän kuitenkin kilautti kaverille ensin?
        Ostiko vogaalin kenties,Hän tietää,vaan ei kerro,vai kertooko?
        Mitä tämä sanoma kertoo teille,tästä henkilöstä?
        Onko Hän aikuinen sivistynyt henkilö?
        Herää kysymys kun kysyjä herää.amateuksella pohdinnan paikka


      • Katicat2
        Jopel kirjoitti:

        Meillä kävi lapsen lapset kylässä eilen.
        Ei nekään puhuneet noin lapsellisa kuin nuo kolme ystävää välissämme.
        Sitä se vanhuus teettää joillekin.

        Ei niitä ystäviä täällä niin monta ole, kas yksikin voi jakautua moneksi ja ketjut venyy. Onhan nuo hengen tuotteet niin samannäköisiä, että samalta kovalevyltä kaiketi tulleet. Joku mainitsi, että nyt kun palsta on vilkastunut, Eniro hyötyy, kun mainoksien lukijat ovat lisääntyneet. Epäilen kuitenkin että ei niitä kirjoittajia niinkään ole lisää tullut, kirjoituksia vaan.


      • Haudan hiljaisuus
        Katicat2 kirjoitti:

        Ei niitä ystäviä täällä niin monta ole, kas yksikin voi jakautua moneksi ja ketjut venyy. Onhan nuo hengen tuotteet niin samannäköisiä, että samalta kovalevyltä kaiketi tulleet. Joku mainitsi, että nyt kun palsta on vilkastunut, Eniro hyötyy, kun mainoksien lukijat ovat lisääntyneet. Epäilen kuitenkin että ei niitä kirjoittajia niinkään ole lisää tullut, kirjoituksia vaan.

        vallinnut koko talven, pitkän ja sateisen.

        Olin äimän käkenä tänne nyt tullessani!

        Herätty elämään!


      • tuopa oli
        arvele kirjoitti:

        jot hää nauraap omalle perseellee ko, se laahaap
        maata ja hiesu kutittelloop,,

        olipas osuvasti ilmaistu. Hah hah hah hah !
        Humoria sitä pitää olla !


      • olla
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        HÄÄ mänj iha ite oevalmammaa moesenj viisauvven.
        Ehkä Hän kuitenkin kilautti kaverille ensin?
        Ostiko vogaalin kenties,Hän tietää,vaan ei kerro,vai kertooko?
        Mitä tämä sanoma kertoo teille,tästä henkilöstä?
        Onko Hän aikuinen sivistynyt henkilö?
        Herää kysymys kun kysyjä herää.amateuksella pohdinnan paikka

        tässä kotipuolesi murretta. Muuten eikös sinun pitänyt poistua täältä. Mitä yleensäkkin teet täällä asiallisia palstalaisia mollaamassa. Venkuilet vielä oman murteesi toisten murteeksi ja kyselet sitten itseltäsi itsestäsi.


      • vapautta
        Haudan hiljaisuus kirjoitti:

        vallinnut koko talven, pitkän ja sateisen.

        Olin äimän käkenä tänne nyt tullessani!

        Herätty elämään!

        ole montaa päivää ollut. Välitön suraus Bilin häädöstä on palstan välitön vilkastuminen. Eikä tässä kaikki, alussa vasta ollaan. Näitä pieniä ilkeilyitähän ei voi vältää. Aina on henkilöitä pyrkivät esiin konstilla millä tahansa. Kuten tämänkin ketjun avaaja. Kaikilla rekatuilla on oikeus ja mahdollisuus poistaa aloittamansa ketju. Mutta kuten todettu jotkut pyrkivät julkisuuteen hinnalla millä tahansa.
        Kiva kun löysit tänne takas. Virtuaali halaukset sinulle


      • Oleksi morsmaikku
        mieku kirjoitti:

        Onko hää huumoristine ??

        Eihä hää humoristine liene. Häähä on huumoritajune. Siin on kaks er assiita.


    • vinkki.

      Poista koko ketju se alkaa jolla tähän palstaan sopimaton. Ota neuvosta vaari. Todennäköisemmin monikaan ei huomenna muista tätä uhoiluasi poistumiseksesi. Täällä on aivan turha uhkailla sillä ei saa muuta kuin sontaa niskaansa.

      • Eihän se ole vaikeaa. Ilkeillä jokainen osaa,jos haluaa,mutta mitä hyötyä siitä on. Miten se vaikuttaa,meidän kunkin elämään. Kyllä pystymme
        parempaan..Olemmehan jo paljonnähneitä ihmisiä.


      • hyödyn kannalta
        irkku-37 kirjoitti:

        Eihän se ole vaikeaa. Ilkeillä jokainen osaa,jos haluaa,mutta mitä hyötyä siitä on. Miten se vaikuttaa,meidän kunkin elämään. Kyllä pystymme
        parempaan..Olemmehan jo paljonnähneitä ihmisiä.

        ilkeily ja ilkeily, siinä palstan yleisin sana


      • Peili
        hyödyn kannalta kirjoitti:

        ilkeily ja ilkeily, siinä palstan yleisin sana

        Bilman sai kiitoksia tietyiltä henkilöiltä,
        vaikka käyttäytyikin törkeästi.
        Miksi, vastaus on helppo.


      • tietyistä syistä.
        Peili kirjoitti:

        Bilman sai kiitoksia tietyiltä henkilöiltä,
        vaikka käyttäytyikin törkeästi.
        Miksi, vastaus on helppo.

        Maalaismies ja SkillaN.

        Ruuneperi sanoi allekirjoittaneensa Bilmanin vastaisen adressin.


      • tietyistä syistä. kirjoitti:

        Maalaismies ja SkillaN.

        Ruuneperi sanoi allekirjoittaneensa Bilmanin vastaisen adressin.

        olisi saanut, koskaan en hänen kanssaan joutunut riitaan.

        Poistoihin jouduin, kun satuin "oksalle, mutta mitään mullistavaa ei siitä koitunut.

        Yhteyden pitomme oli minimissä, palstan sai kummasti rauhoittumaan, siitä hänelle kiitos vielä jälkikäteenkin.


      • ei sinua
        SkillaN kirjoitti:

        olisi saanut, koskaan en hänen kanssaan joutunut riitaan.

        Poistoihin jouduin, kun satuin "oksalle, mutta mitään mullistavaa ei siitä koitunut.

        Yhteyden pitomme oli minimissä, palstan sai kummasti rauhoittumaan, siitä hänelle kiitos vielä jälkikäteenkin.

        liikuttanut?


      • Pasifisti
        tietyistä syistä. kirjoitti:

        Maalaismies ja SkillaN.

        Ruuneperi sanoi allekirjoittaneensa Bilmanin vastaisen adressin.

        Lähes sata nimeä oli adressissa, kun minä sinne omani lisäsin.


      • kanakopissa
        tietyistä syistä. kirjoitti:

        Maalaismies ja SkillaN.

        Ruuneperi sanoi allekirjoittaneensa Bilmanin vastaisen adressin.

        tuli paljon höyheniä vähemmän munia. Näyttäs taas jääneen ovi auki.


      • kanamainen
        kanakopissa kirjoitti:

        tuli paljon höyheniä vähemmän munia. Näyttäs taas jääneen ovi auki.

        Paljonko kilo höyheniä painoikaan?
        Jäin pohtimaan---


      • tämä onkin
        kanamainen kirjoitti:

        Paljonko kilo höyheniä painoikaan?
        Jäin pohtimaan---

        Kilo höyheniä painaa yhtä paljon kuin kilo munia. Minä katsoin googlesta


      • kanamainen
        tämä onkin kirjoitti:

        Kilo höyheniä painaa yhtä paljon kuin kilo munia. Minä katsoin googlesta

        Mitä elämämme olisikaan ilman googlea.

        Voikohan taivaan koneilla googlata?


      • ystäväiseni
        kanamainen kirjoitti:

        Mitä elämämme olisikaan ilman googlea.

        Voikohan taivaan koneilla googlata?

        Ei taivaan kannelle Googleteta. Siellä vaan kellitään pilven reunalla ja soitellaan harppua.


      • kanamainen
        ystäväiseni kirjoitti:

        Ei taivaan kannelle Googleteta. Siellä vaan kellitään pilven reunalla ja soitellaan harppua.

        Minä ajattelin ottaa läppärin mukaani, kun en siitä harpustakaan ...


      • josko er
        kanamainen kirjoitti:

        Minä ajattelin ottaa läppärin mukaani, kun en siitä harpustakaan ...

        Ei kuule onnistu. Harput ovat siellä valmiina ja samalle veisulle viritetty ei tarvitse, kun vienosti vaan siinä muiden mukana hyräillä.


      • kanamainen
        josko er kirjoitti:

        Ei kuule onnistu. Harput ovat siellä valmiina ja samalle veisulle viritetty ei tarvitse, kun vienosti vaan siinä muiden mukana hyräillä.

        Harppu on muodoltaan hyvin kaunis ja harpistit ovat yleensä naisia, joten kai se on opeteltava
        hyräilemään.
        Oktaavialani on valitettavasti kutistumassa.


      • olla
        kanamainen kirjoitti:

        Harppu on muodoltaan hyvin kaunis ja harpistit ovat yleensä naisia, joten kai se on opeteltava
        hyräilemään.
        Oktaavialani on valitettavasti kutistumassa.

        Hyräilee hyräilee, harpun rimputuksen säestyksellä, Harpisteissa ei oo vikaa elleivät satu olemaanm entisiä harppuja.
        Oktaavista en tyhmänä tiedä muuta kuin, että se Oli ensimmäisiä autojani. Sillai kiva peli,että sateen jälkeen saatoi käydä kylvyssä tavarakontissa, se oli aina lähes täynnä vettä. Kyllä voin jo aistia sinut siellä taivaan kannella pimputtelemassa harppuasi. Jos oot siellä ennen minua niin muistahan vilkutella.Perästä tullaan.


      • HU Huu !
        olla kirjoitti:

        Hyräilee hyräilee, harpun rimputuksen säestyksellä, Harpisteissa ei oo vikaa elleivät satu olemaanm entisiä harppuja.
        Oktaavista en tyhmänä tiedä muuta kuin, että se Oli ensimmäisiä autojani. Sillai kiva peli,että sateen jälkeen saatoi käydä kylvyssä tavarakontissa, se oli aina lähes täynnä vettä. Kyllä voin jo aistia sinut siellä taivaan kannella pimputtelemassa harppuasi. Jos oot siellä ennen minua niin muistahan vilkutella.Perästä tullaan.

        Kuis nyt tälleen, Jokos nukkumatti kutsui? Älä vaan sinäkin loikkaa täältä pois.


    • kanamainen

      Sinä olet voittaja amateus!

      Aivan upeaa, että jaksat joskus kirjoitella tänne, sillä sinun takiasi tosiaan avaan tämän oven.
      Huumorisi on rehevää ja aitoa, etkä tyrkytä itseäsi kuten monet täällä.

      Monta kertaa olen aivojeni monivärikuvassa istunut kanssasi pilkillä, mikä on oikeassa
      elämässäni vielä kokematta.

      • etsivivä-amadeus

        Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita.
        Olen niin kovissa liemissä keitetty elämäni varrella,että luulin jo kuulleeni kaiken pilkan ja herjan jota vuosien saatossa on päälleni kaadettu.
        Se kai kuuluu pelinhenkeen.Näinhän se kait menee:niinkauan kuin on kaksi mielipidettä,se oikea on minun,vai onko kyselee amateus


      • amateuksen

        mopeti on tässä ketjussa jo aika päivää karannut käsistä. Näin on marjat. Kyllä tällä ketjulla herkutellaan vielä pitkään.


      • niin,
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita.
        Olen niin kovissa liemissä keitetty elämäni varrella,että luulin jo kuulleeni kaiken pilkan ja herjan jota vuosien saatossa on päälleni kaadettu.
        Se kai kuuluu pelinhenkeen.Näinhän se kait menee:niinkauan kuin on kaksi mielipidettä,se oikea on minun,vai onko kyselee amateus

        Päättyneeksi, oletkos taas lähdössä palstalta?


      • catkat
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita.
        Olen niin kovissa liemissä keitetty elämäni varrella,että luulin jo kuulleeni kaiken pilkan ja herjan jota vuosien saatossa on päälleni kaadettu.
        Se kai kuuluu pelinhenkeen.Näinhän se kait menee:niinkauan kuin on kaksi mielipidettä,se oikea on minun,vai onko kyselee amateus

        Minäkin seuraan mielelläni amateuksen hyvän mielen uutisia.
        Niistä saa hymyn suupieleen.


      • tilastoa
        amateuksen kirjoitti:

        mopeti on tässä ketjussa jo aika päivää karannut käsistä. Näin on marjat. Kyllä tällä ketjulla herkutellaan vielä pitkään.

        tässä ketjussa on viisikymmentä (50) viestiä joista avaajalla avauksen lisäksi kolme(3).
        Mikäpä silloin on avaaja sulkemaan kenenkään suuta. Ei tässä kaivata pikkuhitleriä, kyllä kirjoittajat varmasti lopettavat ketjun silloin kun lopettavat siihen kirjoittamisen.


      • Poistaminen on
        tilastoa kirjoitti:

        tässä ketjussa on viisikymmentä (50) viestiä joista avaajalla avauksen lisäksi kolme(3).
        Mikäpä silloin on avaaja sulkemaan kenenkään suuta. Ei tässä kaivata pikkuhitleriä, kyllä kirjoittajat varmasti lopettavat ketjun silloin kun lopettavat siihen kirjoittamisen.

        eräänlaista väkivaltaa.


      • niitä joita
        catkat kirjoitti:

        Minäkin seuraan mielelläni amateuksen hyvän mielen uutisia.
        Niistä saa hymyn suupieleen.

        kunkinpäiväinen yleinen kannustus kantaa.


      • valmistautuu
        Poistaminen on kirjoitti:

        eräänlaista väkivaltaa.

        Loikkaamaan Maamiehen ja Ruuneperin joukossa pois.
        Menetämmekö siinä mitään ?
        Muuta kuin yhden julkisuuden kipeän palstalaisen.

        Suurella mielenkiinnolla odotamme siis loikaamista...


      • pehmeä jänis

        arvatenkin hieno satiirisi menee hukaan, se on kuin helmen heitto si....


      • merkki.
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita.
        Olen niin kovissa liemissä keitetty elämäni varrella,että luulin jo kuulleeni kaiken pilkan ja herjan jota vuosien saatossa on päälleni kaadettu.
        Se kai kuuluu pelinhenkeen.Näinhän se kait menee:niinkauan kuin on kaksi mielipidettä,se oikea on minun,vai onko kyselee amateus

        Rohkea olet sitoutuessasi maamiehen ja Ruuneperin porukkaan.


      • 007
        pehmeä jänis kirjoitti:

        arvatenkin hieno satiirisi menee hukaan, se on kuin helmen heitto si....

        Sinä olet väärällä palstalla.


      • kukkomainen
        007 kirjoitti:

        Sinä olet väärällä palstalla.

        Missä pitäisi sitten olla. Tämähän on amateuksen läksijäis palsta.


      • muuten
        007 kirjoitti:

        Sinä olet väärällä palstalla.

        sinulla olla liian vilkas mielikuvitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      143
      1892
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1477
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1195
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      46
      977
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      952
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe