Putoavat tavarat

Jaakko

Enpä ole ennen tällä palstalla vieraillut, mutta nyt sattu jotain ihmeellistä tänä aamuna.

Heräsin noin kello kahdeksan, kun kaapin päällä ollut ruuvimeisseli putosi lattialle. En välittänyt mitään asiasta ja jatkoin unia. Puolentunnin kuluttua heräsin, kun saman kaapin päällä ollut irtonainen ovenkahva putosi lattialle.

En tiedä mistä oli kyse, mutta ajattelin että joku haluaa mut hereille, joten päätin nousta ja aloittaa remontoimisen.

Varmaan aika tyhmä juttu tälle palstalle, mutta tällä viikolla on sattunut kaikenlaisia muita asioita että mietin vaan, et onkohan niillä mitään yhteistä.

19

4335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta on

      Hei Jaakko, tällaista tapahtuu aika useinkin. "Ystävämme" toiselta puolen ovat joskus jopa erittäin peräänantamattomia jos ovat jotain päättäneet tehdä hyväksemme tai auttaakseen meitä jollain tapaa. Ja nyt joku halusi, että ryhdyt töihin!
      Kuka perheessäsi oli kova remontoimaan?
      Teen töitä meediona ja minulla on sellainen tunne, että tiedät kenestä on kyse.

    • kauhistus, nyt kävi pelottaa

      hui kauhistus,, nyt kun joku muukin sanoi että noin on käynyt niin nytkös minua alkoi pelottamaan! Minulle on noin käynyt todella usein ja pitkin nuoruusikääni, nyt olen 25v. Olen pyrkinyt olemaan ajattelematta asiaa kun pelottaa niin paljon, jos niin käy kun olen yksin kotona. Yleensä kun kilahduksia -tavaran tippumisia- kuuluu jonkinlaisena aikavälinä peräkkäin, niin silloin yleensä tapahtuu jotain pahaa jollekkin,minulle tai muille, tai ylipäätään jotain ikävää. Onko tämä sitä että nyt varoitetaan, vai että tämä kuka kiusaa onkin se pahantuoja? Olen myös nähnyt "savukasan" ilmassa kun olen herännyt, myös äitini on nähnyt tällaisen ilmiön, hän luuli että jokin palaa huoneistossa ennenkuin tajusi että mitään ei tapahtunut missään.

      • totta on

        Minulle tapahtuu tällaista jatkuvasti, että esim kun mieheni isä (jo 20v kuollut) vierailee luonamme haistan hänen sikaarinsa. Tai naapurinrouva kertoi talvipakkasella haistaneensa kuolleen sisarensa hajuveden ulkona kävellessään.
        Ei tarvitse pelätä näitä ilmiöitä. Minä keskustelen heidän kanssaan ja sanon, että kiva, kun sinulla on aikaa käydä. Päinvastoin, saan usein heiltä apua uskomattomissa tilanteissa. Nämä meidän rakkaamme toiselta puolelta eivät halua meitä pelästyttää.


      • Jaakko
        totta on kirjoitti:

        Minulle tapahtuu tällaista jatkuvasti, että esim kun mieheni isä (jo 20v kuollut) vierailee luonamme haistan hänen sikaarinsa. Tai naapurinrouva kertoi talvipakkasella haistaneensa kuolleen sisarensa hajuveden ulkona kävellessään.
        Ei tarvitse pelätä näitä ilmiöitä. Minä keskustelen heidän kanssaan ja sanon, että kiva, kun sinulla on aikaa käydä. Päinvastoin, saan usein heiltä apua uskomattomissa tilanteissa. Nämä meidän rakkaamme toiselta puolelta eivät halua meitä pelästyttää.

        En mäkään ollut peloissani. Jotenkin tuntu ettei ole mitään pelättävää.
        Aloin vain ihmettelemään, että mitä mulle yritetään kertoa. Koin edellisenä iltana pettymyksen, kun suhde loppui, sain kyllä muuta ajateltavaa, kun rupesin tekee taloustöitä.


      • tupakkatakki
        totta on kirjoitti:

        Minulle tapahtuu tällaista jatkuvasti, että esim kun mieheni isä (jo 20v kuollut) vierailee luonamme haistan hänen sikaarinsa. Tai naapurinrouva kertoi talvipakkasella haistaneensa kuolleen sisarensa hajuveden ulkona kävellessään.
        Ei tarvitse pelätä näitä ilmiöitä. Minä keskustelen heidän kanssaan ja sanon, että kiva, kun sinulla on aikaa käydä. Päinvastoin, saan usein heiltä apua uskomattomissa tilanteissa. Nämä meidän rakkaamme toiselta puolelta eivät halua meitä pelästyttää.

        Minulla on samanlaisia kokemuksia. Jouduin joskus pienenä tupruttelemaan isäni nahkasikaria. Isää ei enää ole, mutta kaipaan yhä noita hetkiä.


      • Anonyymi
        tupakkatakki kirjoitti:

        Minulla on samanlaisia kokemuksia. Jouduin joskus pienenä tupruttelemaan isäni nahkasikaria. Isää ei enää ole, mutta kaipaan yhä noita hetkiä.

        Haisiko kiveshiki?


      • Anonyymi
        tupakkatakki kirjoitti:

        Minulla on samanlaisia kokemuksia. Jouduin joskus pienenä tupruttelemaan isäni nahkasikaria. Isää ei enää ole, mutta kaipaan yhä noita hetkiä.

        Imitkö hellästi, mutta määrätietoisesti?


    • aserihje

      Itse törmäsin aika vastaavaan tilanteeseen kun hyllyllä olleet koriste esineet ovat liikkuvat. kaksi kertaa olen siirtänyt esineet seinään päin ja pöly hiukkasista huomaa alkuperäisen paikan.

      Luulen että kyseessä on yksin kertainen selitys. Lastulevy seinässä olleet hyllyt altistuvat jatkuvasti pienelle tärinälle. esim askelmille tai musiikin bassolle.

      • mieleen...

        nuorena tyttönä olin yksin yötä kotona. Seinän takaa keittiöstä kuulu ääni niinku lusikkatelinettä olis hyppyytetty. Juuri kun sain uskoteltua itselleni, että oisko teline ollu muka jotenki vinossa ja valunu oikeaan asentoon, huoneen nurkassa olevasta kitarasta katkesi ykskaks kieli, oikein pamahtamalla. Pitipäs sattua! Lopun yötä olikin valot päällä...


    • vähän tietävämpi?

      3 asiaa.

      1 aiheutit tämän itse. tiedostamatta, sinulla on siis piileviä kineettisiä kykyjä. suosittelen niiden harjoittelemista.

      2 tämän aiheutti jokin henki/olento jota et voi nähdä. kanttii olla hiukka huolissaan tässä vaiheessa, saatat olla vainottu. ootko nähny painajaisia lähiaikoina? onko tullu outoja ajatuksia päähän?

      3 tämän aiheutti joku ihminen. joku haluu tehdä siut hulluks.

      miltä siusta tuntuu? mikä on lähimpänä? mie veikkaisin 2

    • Retkipoju

      Joo oon 12 v ja tänään 9.20 illalla olin pukemassa yöpukua päälle toisessa huoneessa ja kuulin mun siskon ja mun huoneessa oleva pieni peili tippui lattialle. Säikähdin hirveesti ja lähdin alakertaan rauhassa ja olin aika peloissani. Mutta muistan pienempänä kun mulla oli kerros sänky niin mun sisko nukkui toisessa huoneessa niin mun siskon yläsängystä lensi t paita mun siskon pöydälle

    • nää_on_näitä

      Mihinkään tilanteeseen pelko ei anna mitään hyödyllistä.
      Avoin mieli, huumori, - suosittelen näitä

    • Anonyymi

      Älkää katsoko youtubesta liikkuvia nukkeja.

    • Anonyymi

      Hauska kertomus. Kyllä ihmeellisiä asioita tapahtuu, mutta aina kannattaa pyytää Jeesusta apuun, kun jotain tapahtuu. Myös jokaiselle päivälle voi pyytää Jumalalta siunausta. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Entisessä kotitalossa olin yksin sisällä kesällä ja ulkona ei tuullut. Avasin liukuoven josta näkee keittiöön ja näin kun sämpylä oli pöydältä ilmassa 20 cm ja tippui keskelle lattiaa. Ketään muuta ei ollut sisällä ja oven avauksesta ei tule erityistä ilmavirtausta.

      Looginen selitys olisi että se oli tippunut hyllyltä ja pompannut juuri pöydästä ylös kun avasin liukuoven, mutta en tiedä kun en nähnyt sen tippuvan.

      Eräs kaverini sanoi nähneensä kerran unta siitä talosta että katsoi ikkunasta sisään ja se vilisi mustia hahmoja.

      Kerran eräs mies joka kävi talossa otti eteisessä kenkiä jalasta ja sitten sanoi vain että tässä talossa on jotain vialla.

      Kerran riitelin isäni kanssa ja lähdin kotoa vihaisena autolla. Ajattelin että jos siinä talossa asuu joku paha voima, niin saisi näyttää voimaansa nyt. Kun tulin kotiin isäni sanoi että keittiön lampun suojus oli tippunut katosta kun olin lähtenyt ja oli aivan ihmeissään miten se saattoi irrota. Lisäksi hän kysyi että mitä minä ajattelin silloin kun lähdin ajamaan. En kertonut mitä olin ajatellut.

      Siellä käydessä tuntuu välillä kuin siellä olisi joku painava pimeys tietyllä alueella, mutta se voi johtua siitä että siellä on muutenkin aika pimeää. Kerran näin pihalla lumesta muodostuneen inhottavan pään joka katsoi ovelle päin. Otin siitä valokuvankin ja nytkin menee iho kananlihalle muistellessa. Se energia ei vain lähde sieltä pois. Isäni on kuitenkin aika uskonnollinen.

      • Anonyymi

        Kerran siellä ollessani yksin kotona pesin hampaita ja mietin onkohan enkeleitä olemassa. Kuului rämähdys makuuhuoneesta ja kun menin katsomaan, oli valoenkelikoriste tippunut lattialle ikkunasta. Jännittävä yhteensattuma.

        Yhteensattumista: Kerran olimme kaverin kanssa lähdössä käymään pikku reissussa autolla. Asuin jo silloin kolmannessa omassa vuokra-asunnossani. Unohdin kuitenkin avaimet sisään ja jouduin tilaamaan talonmiehen avaamaan. Ilmoitin siitä 20 minuutin päästä kaverilleni soittamalla. Hän sanoi että hänkin oli unohtanut avaimet kotinsa sisään. Hänellekään ei ollut sitä aikaisemmin sattunut vaikka oli asunut siinä jo melkein 10 vuotta.


      • Anonyymi

        Haluaisin vielä tarkentaa että riitely johtui siitä että puhuin hänelle tiukkaan sävyyn hänen silloisesta alkoholismista, ensimmäistä kertaa elämässäni. Joten riitelyn syynä ei ollut mikään minun oma tyhmyyteni. Välillä kuitenkin siellä näyttää valoisammalta toisinaan.


    • Anonyymi

      Jospa se olikin Tyyne Puustisen haaaaaaa-mu!?

    • Anonyymi

      Multa tippu puhelin kaks kertaa latyialle pöydältä ja katoin kun sitä oikee vedettii :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe