Niin...voisko joku sanoa missä päin Helsingissä nuoret yleensä liikkuu? Olen muuttanut tänne vähän aikaa sitten ja olisi kiva saada uusia kavereita!
Tarkotan jotain 14-18 vuotiaita. Ite oon 16 v.
Pyöriikö kaikki jossain ostareilla vai onko porukkaa jossain muuallakin?
En nyt tarkota vaan keskustaa vaan ihan yleensä koko Helsinkiä.
Toivottavasti joku osaa mulle kertoa. Haluisin tosiaan tutustua suunnilleen saman ikäisiin kavereihin kun yksin ei ole kovin kiva täällä pyöriä!
Tietääkö kukaan missä...
4
397
Vastaukset
- joku
älä sit ainakaa mee ettimään niit "kavereita" mistään asematunnelista, sielt löydät vaan manneja ja somaleja, jotka saattaa vaan pöllii sun rahas ja/tai käyttää sua jotanki hyväkseks ku haluut kavereita...helsingis ei oikeen oo mitään tiettyjä paikkoja mis nuoriso yleensä pyöris, koulusthan niit sit löytää ja lähellä olevista puistoista jne. Mut kyl porukka voi ehkä pikkusen kyylätä jos meet ihan ventovieraille puhumaan...en tiiä
- tyttö89
jätkät voi vähän ihmetellä jos meet noin vaan puhumaan niille.. mut likkojen kautta kantsii tutustuu sit kaikkiin uusiin kavereihin..
eli meet puhuun jollekin tytölle. jos et oo kiinnostunu siit muuten kun ystävänä tee se heti selväks. ettei sen tartte sit jännittää.Perjantaina ja lauantaina nuorinoo pyörii kaikkialla varmaan sunkin nurkillas..=)
toivottavasti saat kavereita mä ainakin voisin olla sun frendi..=) - tyttö14
voisitko antaa sähkäris mulle voitais mailailla ja vaik sit tutustuukki:)
- Poika86
Mä en viittis antaa sitä täällä...
Jos vaan sä näkisit sen niin sitte kyllä varmasti antaisin!
Voisinkohan mä antaa sen jotenkin muuten...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770