Tietääkö kukaan missä...

Poika86

Niin...voisko joku sanoa missä päin Helsingissä nuoret yleensä liikkuu? Olen muuttanut tänne vähän aikaa sitten ja olisi kiva saada uusia kavereita!

Tarkotan jotain 14-18 vuotiaita. Ite oon 16 v.
Pyöriikö kaikki jossain ostareilla vai onko porukkaa jossain muuallakin?
En nyt tarkota vaan keskustaa vaan ihan yleensä koko Helsinkiä.

Toivottavasti joku osaa mulle kertoa. Haluisin tosiaan tutustua suunnilleen saman ikäisiin kavereihin kun yksin ei ole kovin kiva täällä pyöriä!

4

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

älä sit ainakaa mee ettimään niit "kavereita" mistään asematunnelista, sielt löydät vaan manneja ja somaleja, jotka saattaa vaan pöllii sun rahas ja/tai käyttää sua jotanki hyväkseks ku haluut kavereita...helsingis ei oikeen oo mitään tiettyjä paikkoja mis nuoriso yleensä pyöris, koulusthan niit sit löytää ja lähellä olevista puistoista jne. Mut kyl porukka voi ehkä pikkusen kyylätä jos meet ihan ventovieraille puhumaan...en tiiä

• tyttö89

jätkät voi vähän ihmetellä jos meet noin vaan puhumaan niille.. mut likkojen kautta kantsii tutustuu sit kaikkiin uusiin kavereihin..

eli meet puhuun jollekin tytölle. jos et oo kiinnostunu siit muuten kun ystävänä tee se heti selväks. ettei sen tartte sit jännittää.Perjantaina ja lauantaina nuorinoo pyörii kaikkialla varmaan sunkin nurkillas..=)

toivottavasti saat kavereita mä ainakin voisin olla sun frendi..=)

• tyttö14

voisitko antaa sähkäris mulle voitais mailailla ja vaik sit tutustuukki:)

• Poika86

Mä en viittis antaa sitä täällä...
        Jos vaan sä näkisit sen niin sitte kyllä varmasti antaisin!
        Voisinkohan mä antaa sen jotenkin muuten...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe