Kokemuksia 1luckybride.comista?

hentiira

Olen harkinnut tilaavani hääpukuni osoitteesta 1luckybride.com ja kyselisin hieman kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta. Kankaiden ja ompelun laatu, postitus ja tullaus ja niihin liittyneet mahdolliset ongelmat etc. Tiedän, että puvut eivät ole aitoja mutta itselleni kuitenkin tärkeintä, että puku olisi kaunis eikä tarvisi pelätä, että saumat repeilee kesken hääjuhlien. Kiitos kaikista vastauksista!

6

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiheesta...

      ...löytyy paljon keskustelua www.naimisiin.info -nettisivun foorumilta, Pukeutuminen -otsikon alta!

    • eevaxl

      oletko katsonut täältä:
      http://www.bridaloutlet.se
      Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.
      Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
      Liike tuo Amerikasta uusia tunnettujen suunnittelijoiden "outlet" -pukuja, UPEITA!!!
      Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.

    • pettynyt!!!!!!!!

      Jos joku vielä tätä ketjua lukee niin oman kakkamaisen kokemuksen johdosta voin sanoa täydestä sydämestä: ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN 1luckybride.com osoitteesta!!! Tiedän että monilla on sieltä myös hyviä kokemuksia, mutta jos et halua ottaa riskiä ettei mekkoa tule, eikä myöskään rahoja takaisin, niin suosittelen kokeilemaan jotain muuta kauppaa.

      • tylliunelma

        onko kukaan hetkeen tilannut/saanut pukua 1luckybridelta?


    • bad bad bad

      Mulla on myös tosi huonoja kokemuksia 1luckybridestä. Älä tylliunelma tilaa sieltä!
      Mun hääpuku tuli vasta häiden jälkeen, vaikka lupasivat toimittaa ennen häitä.
      Yhtäkkiä kaikki työntekijät olivat painuneet lomille, ja kun aloin vaatia rahoja takaisin, lähettivät mekon viikkoja myöhässä. En suosittele.

    • Hp

      Minä tilasin iltapuvun sieltä, enkä suosittele. Tuli aivan erilainen kuin kuvassa oli ja lähettivät suoraan kotiin, vaikka olisi pitänyt lähettää tulliin. Kiire tuli senkin tilauksen kanssa. Jouduin korjauttamaan mekkoa, vaikka se oli custom made, joten ei siinä sitten paljon säästänyt. Kangas on 100 % polyesteriä, joten hiostaa paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe