Kokemuksia 1luckybride.comista?

hentiira

Olen harkinnut tilaavani hääpukuni osoitteesta 1luckybride.com ja kyselisin hieman kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta. Kankaiden ja ompelun laatu, postitus ja tullaus ja niihin liittyneet mahdolliset ongelmat etc. Tiedän, että puvut eivät ole aitoja mutta itselleni kuitenkin tärkeintä, että puku olisi kaunis eikä tarvisi pelätä, että saumat repeilee kesken hääjuhlien. Kiitos kaikista vastauksista!

6

2479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiheesta...

...löytyy paljon keskustelua www.naimisiin.info -nettisivun foorumilta, Pukeutuminen -otsikon alta!

• eevaxl

oletko katsonut täältä:
      http://www.bridaloutlet.se
      Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen.
      Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
      Liike tuo Amerikasta uusia tunnettujen suunnittelijoiden "outlet" -pukuja, UPEITA!!!
      Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.

• pettynyt!!!!!!!!

Jos joku vielä tätä ketjua lukee niin oman kakkamaisen kokemuksen johdosta voin sanoa täydestä sydämestä: ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN 1luckybride.com osoitteesta!!! Tiedän että monilla on sieltä myös hyviä kokemuksia, mutta jos et halua ottaa riskiä ettei mekkoa tule, eikä myöskään rahoja takaisin, niin suosittelen kokeilemaan jotain muuta kauppaa.

• tylliunelma

onko kukaan hetkeen tilannut/saanut pukua 1luckybridelta?

• bad bad bad

Mulla on myös tosi huonoja kokemuksia 1luckybridestä. Älä tylliunelma tilaa sieltä!
      Mun hääpuku tuli vasta häiden jälkeen, vaikka lupasivat toimittaa ennen häitä.
      Yhtäkkiä kaikki työntekijät olivat painuneet lomille, ja kun aloin vaatia rahoja takaisin, lähettivät mekon viikkoja myöhässä. En suosittele.

• Hp

Minä tilasin iltapuvun sieltä, enkä suosittele. Tuli aivan erilainen kuin kuvassa oli ja lähettivät suoraan kotiin, vaikka olisi pitänyt lähettää tulliin. Kiire tuli senkin tilauksen kanssa. Jouduin korjauttamaan mekkoa, vaikka se oli custom made, joten ei siinä sitten paljon säästänyt. Kangas on 100 % polyesteriä, joten hiostaa paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      22
      6506
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      92
      5845
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3839
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3812
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1595
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1497
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1412
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1229
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45