Olemme menossa toukokuun lopussa tallinnaan, tarkoituksena ottaa täältä pelkät laivamatkat ja hotelli Tallinnasta. Onko kellään kokemuksia hyvästä ja edullisesta hotellista tai vastaavasta majoituksesta keskustan tuntumassa? Entä onko keskustan lähettyvillä ( n. 5 km. säteellä) mitään leirintäaluetta, jossa olisi mökkejä? Otan mielelläni ehdotuksia vastaan. Kiiitos!
Tallinnan hotellit
5
734
Vastaukset
- Tiina
Jos olet menossa 1-2 yöksi Tallinnaan, valmis laiva hotellipaketti tulee usein halvemmaksi.
Edullisia keskustahotelleita, joissa kuitenkin on 2 h huoneet mukavuuksin ovat esim. Rotermanni, Viking, Express ja Metropol. Hinnat pyörivät siinä 400-440 FIM/yö kahelta hengeltä. Tietääkseni uusi, vielä edullisempi (n. 200 FIM yö kahelta, WC ja suihku huoneessa) ja siisti vaihtoehto on hotelli nimeltään G-9. Tietoja siitä ja muistakin vaihtoehdoista hintoineen löytyy kätevästi seuraavasta osoitteesta: http://www.inyourpocket.com/Estonia/Tallinn_hotels.shtml. Kauempana keskustasta löytyy sitten varmasti todella kohtuuhintaisia vaihtoehtoja (tsekkaa em. sivuilta).- Mä
Välkttävän tasoinen hotellintynkä avataan helmikuussa.
Ei tosin ennakkotietojen mukaan kovinkaan laadukas. - hotellit
Mä kirjoitti:
Välkttävän tasoinen hotellintynkä avataan helmikuussa.
Ei tosin ennakkotietojen mukaan kovinkaan laadukas.mun mielestä kannattaa ottaa valmis paketti suomesta ,koska on omakohtaista kokemusta siitä että mennään vaan laivalla yli ja otetaan huone hotellista ,lopputulos on joko maksat ittesi kipeeksi yhdestä yöstä tai olet jossain tosi pahassa paikassa yötä, tai lähdet kiireen vilkkaa viimeisellä laivalla yli
- Viru-hostel
hotellit kirjoitti:
mun mielestä kannattaa ottaa valmis paketti suomesta ,koska on omakohtaista kokemusta siitä että mennään vaan laivalla yli ja otetaan huone hotellista ,lopputulos on joko maksat ittesi kipeeksi yhdestä yöstä tai olet jossain tosi pahassa paikassa yötä, tai lähdet kiireen vilkkaa viimeisellä laivalla yli
Varaa sen majapaikan etukäteen netistä, niin maksaa juuri sen verran kuin kukkaro sietää. Hinta ei tule ainakaan yllätyksenä. Laivayhtiöiden hotellitarjonta on aika suppea, ja yleensä myös melko kallis.
- vastauksia.odottava
Viru-hostel kirjoitti:
Varaa sen majapaikan etukäteen netistä, niin maksaa juuri sen verran kuin kukkaro sietää. Hinta ei tule ainakaan yllätyksenä. Laivayhtiöiden hotellitarjonta on aika suppea, ja yleensä myös melko kallis.
Muutin Tallinnaan jo kuusitoista vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439