Tallinnan hotellit

vastauksia odottava

Olemme menossa toukokuun lopussa tallinnaan, tarkoituksena ottaa täältä pelkät laivamatkat ja hotelli Tallinnasta. Onko kellään kokemuksia hyvästä ja edullisesta hotellista tai vastaavasta majoituksesta keskustan tuntumassa? Entä onko keskustan lähettyvillä ( n. 5 km. säteellä) mitään leirintäaluetta, jossa olisi mökkejä? Otan mielelläni ehdotuksia vastaan. Kiiitos!

5

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

      Jos olet menossa 1-2 yöksi Tallinnaan, valmis laiva hotellipaketti tulee usein halvemmaksi.

      Edullisia keskustahotelleita, joissa kuitenkin on 2 h huoneet mukavuuksin ovat esim. Rotermanni, Viking, Express ja Metropol. Hinnat pyörivät siinä 400-440 FIM/yö kahelta hengeltä. Tietääkseni uusi, vielä edullisempi (n. 200 FIM yö kahelta, WC ja suihku huoneessa) ja siisti vaihtoehto on hotelli nimeltään G-9. Tietoja siitä ja muistakin vaihtoehdoista hintoineen löytyy kätevästi seuraavasta osoitteesta: http://www.inyourpocket.com/Estonia/Tallinn_hotels.shtml. Kauempana keskustasta löytyy sitten varmasti todella kohtuuhintaisia vaihtoehtoja (tsekkaa em. sivuilta).

      • Välkttävän tasoinen hotellintynkä avataan helmikuussa.

        Ei tosin ennakkotietojen mukaan kovinkaan laadukas.


      • hotellit
        kirjoitti:

        Välkttävän tasoinen hotellintynkä avataan helmikuussa.

        Ei tosin ennakkotietojen mukaan kovinkaan laadukas.

        mun mielestä kannattaa ottaa valmis paketti suomesta ,koska on omakohtaista kokemusta siitä että mennään vaan laivalla yli ja otetaan huone hotellista ,lopputulos on joko maksat ittesi kipeeksi yhdestä yöstä tai olet jossain tosi pahassa paikassa yötä, tai lähdet kiireen vilkkaa viimeisellä laivalla yli


      • Viru-hostel
        hotellit kirjoitti:

        mun mielestä kannattaa ottaa valmis paketti suomesta ,koska on omakohtaista kokemusta siitä että mennään vaan laivalla yli ja otetaan huone hotellista ,lopputulos on joko maksat ittesi kipeeksi yhdestä yöstä tai olet jossain tosi pahassa paikassa yötä, tai lähdet kiireen vilkkaa viimeisellä laivalla yli

        Varaa sen majapaikan etukäteen netistä, niin maksaa juuri sen verran kuin kukkaro sietää. Hinta ei tule ainakaan yllätyksenä. Laivayhtiöiden hotellitarjonta on aika suppea, ja yleensä myös melko kallis.


      • vastauksia.odottava
        Viru-hostel kirjoitti:

        Varaa sen majapaikan etukäteen netistä, niin maksaa juuri sen verran kuin kukkaro sietää. Hinta ei tule ainakaan yllätyksenä. Laivayhtiöiden hotellitarjonta on aika suppea, ja yleensä myös melko kallis.

        Muutin Tallinnaan jo kuusitoista vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe