Itselläni ei ole whippettiä, ei edes mitään koiraa vaikka tahtoisin. Mutta suosikkirotuna on jo pitkään ollut whippet pystiksien ohella.
Joten whippettien omistajat, olisi tosi mukavaa kuulla koiristanne, koirakokemuksistanne tms.
Kiitos jo etukäteen!!!
WHIPPETTIEN OMISTAJAT!
7
815
Vastaukset
- assar
Minulla on whippet joka on kohta 10 kuukautta vanha.
Niin ihana koira että ei voisi uskoa.
On totta että whippetit eivät ihan ilmaiseksi opi taitoja. Mutta jos haluaa ja jaksaa niin tietysti myös vipukka oppii. Assar (koirani) ei kyllä paljon osaa muuta kuin "istu", "tule" ja "odota". Mutta se on oma vikani. Enpä pidä sitä niin tärkeänä...kunhan tulee kun kutsun...
Assar on lempeä ja tykkää toisista koirista ja ihmisistä.
Assar on minun paras kaverini. Niin hyväluontoinen koira...Aina lähdössä mukaan, ja aina rinnallani.
Minulla on myös neljä kissaa eikä mitään harmia tai vaikeuksia koiran jag kissojen välillä.
Assar kyllä haluaisi ampaista ulkona oravien,vieraiden kissojen, jänisten mm. perään. Mutta hihnassa kuljettaen Assar on ihan ok. Ei vedä. Annan hänen silti juosta silloin tällöin vapaana koska hän todella pitää juoksemisesta. Mutta en tietenkään voi laskea häntä vapaaksi paikoissa missä on liikennettä...
Ehkä ei whippet sovi kaikille, mutta jos haluat lempeäluontoisen kaverin joka ei ehkä aina tee niin juuri kuin pitäisi, mutta silti aina haluaa sinun parastasi, niin whippet on hyvä valinta.- Whippet
Kiitos!!! On ihana kuulla tyytyväisien omistajien ja koirien yhteisiä juttuja!!! =)
- Minä
Meidän whippet on myös hieman tottelematon, mutta todella lempeä. Mitä nyt joskus ärhentelee muille (ei-vintti)koirille. Mukavuudenhaluisuus on myös voimakas luonteenpiirre, tykkää makailla peiton alla puolille päivin eikä halua ulos talvella. (Tämä on tietysti ymmärrettävää, kun ei ole rasvakerrosta lämmittämässä.)
- Angel-91
terve... mulla on whippet, sellanen 10 viikkonen narttu... on ihana joo mut nimeepä sillä ei vielä ole...ajattelin et jos haluut ehdottaa jotain...?? ei oo tietenkään pakko... tähdex sitä nyt sanotaa ku sil on kaulas valkonen tähti... joku tähteen liittyvä nimi pitäis keksii... :)
- Sham
Italiaksi tähti on Stella, joka voisi olla kaunis nimi tyttökoiralle.
- Whippet
Sham kirjoitti:
Italiaksi tähti on Stella, joka voisi olla kaunis nimi tyttökoiralle.
Stella tosiaan olisi kaunis nimi. Myös joku Loiste, Hämy, Usva jne.
Onnea uudelle koiranmistajalle!
- Love-u <3
Mulla on Oma kulta Whippet (2muun koiran lisäks) se on tosi arka kyllä mutta ei mua kohtaan. se on ihan pirtsakka ja noin. 5vuotias. sain sen vuos sitte. beibi on sen nimi :) en luopuisi siitä mistään hinnasta! sen lempilelu on Semmonen koje mistä pitää koittaa saada nami ulos. whippetit on viisaita koiria! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892