Viallinen Harry Potter- kirja

anski87

HEI! Ostin lauantaina uusimma harry potter kirjan ja se on viallinen onko muilla semmosta? Siit puuttuu ainakin 30sivua välistä ja siin on alku sivujen tekstit puolessa välissä kirjaa.

11

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nann-

      kannattaa palauttaa se kirja...saat varmasti uuden tilalle! :>

      • anski87

        Juu kyl mä sen vaihdoin mut pisti ketuttamaan kun olin vuoden odottanut sitä kirjaa ja kääk.... Huono versio heti kättelyssä.


      • anski87 kirjoitti:

        Juu kyl mä sen vaihdoin mut pisti ketuttamaan kun olin vuoden odottanut sitä kirjaa ja kääk.... Huono versio heti kättelyssä.

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.


      • Kartsa
        flareon85 kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.

        Otas yhteyttä mailitse kustantajaan, he varmaan tuntevat virheen ja mielellään toimittavat sinulle virheettömän kirjan

        Ja jos ei niin kirjoitas taas tänne niin kattellaan....


      • Kartsa kirjoitti:

        Otas yhteyttä mailitse kustantajaan, he varmaan tuntevat virheen ja mielellään toimittavat sinulle virheettömän kirjan

        Ja jos ei niin kirjoitas taas tänne niin kattellaan....

        voisko kertoo yhteis tiedot sille kustantajalle. Se kirja on ollu jo muutaman vuoden, ku sitä ei voinu lukee loppuun asti niitten puuttuvien sivujen takia.
        Joutuin lainaan kirjastosta, että mä pystyn lukee sen kirjan.


      • ottamasta
        flareon85 kirjoitti:

        voisko kertoo yhteis tiedot sille kustantajalle. Se kirja on ollu jo muutaman vuoden, ku sitä ei voinu lukee loppuun asti niitten puuttuvien sivujen takia.
        Joutuin lainaan kirjastosta, että mä pystyn lukee sen kirjan.

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Kustantajan löydät ensimmäisiltä sivuilta ja googlaa heidän sivuille ja palautetta

        Jos ne sivut on aina puuttuneet niin uskoisin kustantajan hoitelevan uuden kirja maksutta, se on aina hyvää imagoa, jos ei niin "hyvä kello kauas kuuluu huono vielä kauemmas"


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat


      • Kartsa
        Kartsa kirjoitti:

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat

        Anteeksi usea postaus, sain virheilmoituksen useaan kertaan (ruuhkaa, tekninen vika tms yritä uudelleen ja kun peruutin edelliselle sivulle niin kaikki kirjoittamani oli tietenkin bittitaivaassa, viimeisille kerroille kopioin tekstin kaiken varalta ) ja kuitenkin joka kerta postaus läpi, tämä selvitti senkin miksi usein näkee saman postauksen samalta henkilöltä useaan kertaan, ei se vaan toimi


      • anski87
        flareon85 kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.

        joo tota mä olin sille tammelle soittanut ja ne sano et sen kaupan josta olit ostanut piti automaattisesti vaihtaa se kirja ja jos ei niin asiakaspalautuksena tammelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe