Viallinen Harry Potter- kirja

anski87

HEI! Ostin lauantaina uusimma harry potter kirjan ja se on viallinen onko muilla semmosta? Siit puuttuu ainakin 30sivua välistä ja siin on alku sivujen tekstit puolessa välissä kirjaa.

11

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nann-

      kannattaa palauttaa se kirja...saat varmasti uuden tilalle! :>

      • anski87

        Juu kyl mä sen vaihdoin mut pisti ketuttamaan kun olin vuoden odottanut sitä kirjaa ja kääk.... Huono versio heti kättelyssä.


      • anski87 kirjoitti:

        Juu kyl mä sen vaihdoin mut pisti ketuttamaan kun olin vuoden odottanut sitä kirjaa ja kääk.... Huono versio heti kättelyssä.

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.


      • Kartsa
        flareon85 kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.

        Otas yhteyttä mailitse kustantajaan, he varmaan tuntevat virheen ja mielellään toimittavat sinulle virheettömän kirjan

        Ja jos ei niin kirjoitas taas tänne niin kattellaan....


      • Kartsa kirjoitti:

        Otas yhteyttä mailitse kustantajaan, he varmaan tuntevat virheen ja mielellään toimittavat sinulle virheettömän kirjan

        Ja jos ei niin kirjoitas taas tänne niin kattellaan....

        voisko kertoo yhteis tiedot sille kustantajalle. Se kirja on ollu jo muutaman vuoden, ku sitä ei voinu lukee loppuun asti niitten puuttuvien sivujen takia.
        Joutuin lainaan kirjastosta, että mä pystyn lukee sen kirjan.


      • ottamasta
        flareon85 kirjoitti:

        voisko kertoo yhteis tiedot sille kustantajalle. Se kirja on ollu jo muutaman vuoden, ku sitä ei voinu lukee loppuun asti niitten puuttuvien sivujen takia.
        Joutuin lainaan kirjastosta, että mä pystyn lukee sen kirjan.

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Kustantajan löydät ensimmäisiltä sivuilta ja googlaa heidän sivuille ja palautetta

        Jos ne sivut on aina puuttuneet niin uskoisin kustantajan hoitelevan uuden kirja maksutta, se on aina hyvää imagoa, jos ei niin "hyvä kello kauas kuuluu huono vielä kauemmas"


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat


      • Kartsa
        ottamasta kirjoitti:

        yhteyttä kustantajaan heti? Turha enää valittaa täällä jos kirjaa ei enää voi vaihtaa. Mutta kannattaa silti ottaa yhteys kustantajaan-heti.

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat


      • Kartsa
        Kartsa kirjoitti:

        Tammi on kustantaja jos aina ollut virhe he varmaan mielellään korvaavat viallisen painoksen

        [email protected]

        eli tuonne rehellinen maili, kerro että et tiennyt että kirja olisi saanut palauttaa ja pyydä saisiko uuden kirjan, uskoisin että suostuvat

        Anteeksi usea postaus, sain virheilmoituksen useaan kertaan (ruuhkaa, tekninen vika tms yritä uudelleen ja kun peruutin edelliselle sivulle niin kaikki kirjoittamani oli tietenkin bittitaivaassa, viimeisille kerroille kopioin tekstin kaiken varalta ) ja kuitenkin joka kerta postaus läpi, tämä selvitti senkin miksi usein näkee saman postauksen samalta henkilöltä useaan kertaan, ei se vaan toimi


      • anski87
        flareon85 kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu feeniksin kilta kirjan kanssa. Sen kirjan loppu puolelta puuttuu yhden luvun verran sivuja. Mulla kävi sit huono tuuri, ku olin ehtiny laittaa kuitin roskiin ja en pystyny vaihtaa sitä.

        joo tota mä olin sille tammelle soittanut ja ne sano et sen kaupan josta olit ostanut piti automaattisesti vaihtaa se kirja ja jos ei niin asiakaspalautuksena tammelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe