Onko millainen ilmasto kesäkuukausina. Onko liian kuuma ja onko taloissa ilmastointia?
Phoenix, Arizona
4
1203
Vastaukset
- Franklin Boozevelt
Taitaa olla Phoenixissa Death Valleyn jälkeen kuuminta juurikin ns. kesäkuukausina. Olen itse ollut paikalla elokuussa ja lämpötila oli fahrenheit-asteikolla kuumimpina piikkeinä 105-110. Paikallisille se ei tuntunut olevan mikään yllätys. Sen sijaan yllättävänä pidetään sitä jos joku kävelee ulkona ilman että on asiaa jonnekin. Ja kahvia on hellekausina kaupungilta turha yrittää ostaa ;)
Paikkana mukava, hiukan innokkaista ja uteliaista hispaanoista huolimatta. Mutta varaudu siis ilmastoon, jota kutsutaan "huonoksi saunaksi" ja lisää kaupan päälle aavistus hiekkapölyä. Ilmastointi on aika vakiokamaa, ja ovet tosiaan pidetään kiinni kuumuuden takia. - talvella, mutta...
... paikalliset "varoittelivat" kesän kuumuudesta. Huonona puolena matkailijalle lienee se, että jotkut turistikohteet ovat kiinni kuumimpana kautena. Itse olimme tammi-helmikuussa ja ilmasto oli silloin kuin keskiverto kesäkuussa Suomessa.
Muuten Phoenix on kyllä mielenkiintoinen erilaisten kaupunkien / kaupungin osien rypäs. - oltava vain sisällä
Koko ajan kesällä yli 40 astetta. Vielä yölläkin ulkona on KUUMA. Jos haluat olla sisätiloissa koko ajan, kannattaa lähteä vain siinä tapauksessa.
Itse olin kylläkin pääosin viereisessä Tucsonissa, mutta kyllä se harmittaa kun ei voi olla yhtään pihalla. Ymmärsin silloin, miksi on niitä isoja ostoskeskuksia...siellä riittää tekemistä ja ilmastointi pelaa.- minnihiiri
Siellä kesällä olleena parhaimmillaan lämpö nousi yli 50 celsiusasteeseen, mutta koska ollaan keskellä hiekka-aavikkoa, minä en ainakaan sillä tavalla hionnut, kuin esim. suomessa (tai tuon asteisessa saunassa...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101691- 1711638
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231328Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901214Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70971- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr189835Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791