Mua mietityttää miten mä saan palapelin liimatuks kehyksen taustaan niin et se on tasa keskellä, eikä enemmän oikealla tai vasemmalla tai ylhäällä tai alhaalla. Palapeli täytyy kääntää nurinpäin, sivellä liimalla ja painaa tausta palapelin päälle, jolloin ei auta vaikka taustaan olis piirtäny neliön mihin palapeli kuuluu osua. Vai pysyisköhän palapeli kohdallaan ja ehjänä ilman liimaa, jollon sitä pystyy siirtämään mikäli menee vinoon?
Vastaukset 1
- Regalis
Kuten jo yhteen keskusteluun kirjoitin, älä liimaa. Teippaa taustalta ilmastointiteipillä, ei tule kupruja ja saat siirreltyä mielein määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501