Kuinkas vanhoja pelaajia Simsin parista löytyy? Itse olen 26, avoliitossa elävä nainen. :)
Kuinka vanhoja pelaajia?
17
753
Vastaukset
- Casanova
Sisko On 28wee ja avioliitossa hänkin ja pelaa INNOLLA simssiä! Tuntuu ettei konelle pääse! :D
- chessmaster
mä oon 13 mut e varmaa koht enää pelaa
- madame
chessmaster kirjoitti:
Vanhuksista puheenollen...olen 36....=) no pelaan vain ajoittain, enempi nykyään skinien kanssa touhuan...
- Fazu
madame kirjoitti:
Vanhuksista puheenollen...olen 36....=) no pelaan vain ajoittain, enempi nykyään skinien kanssa touhuan...
Eli 14 vuotta :)
- hih...
chessmaster kirjoitti:
Älä ny ainakaa sen takia lopeta että liian vanha muka oisit....=)
- Tosi vanha
Oon 30v. ja myös avoliitossa. Mulla on kaikki simssit, paitsi deluxe ja online. Mä oon ihan koukussa!! Onneks ukko on ihan yhtä koukussa telkkuun, joten yhteiselämä on erittäin harmonista... =))
- madame
...tosin ollaan just eroamassa. Muttei kyllä johdu Simsistä...;)
- Äitipelaaja
31 =). Näyttäähän täällä olevan muitakin meitä kypsiä aikuisia *tirskuu*...
- Sade
Mä oon 27v nainen ja kyllä sitä simsiä tulee pelattua aika paljon =)
- Myuu
Mä ite oon 16, tai oikeestaan täytän perjantaina kuustoista ja ite oon simsiä pelaamassa ihan hulluna!!
- kambus
Koskaan ei ole liian vanha pelatakseen simssiä ite kyl olen 14 vuotta... mut silti
- Barbiegirliet
Me ollaan 12 ja 13wuotiaat..Elinalta (12wee) Puuttuu waa Houseparty ja Josiinalta(13) puuttuu Houseparty ja Hotdate.. :)
- vanhus(ko)
"vanhoja" pelaajia. Meillä mies pelaa konsolipelejä ja minä tietokoneella, tietysti Simsiä. Toki eletään omaa elämäämmekin, mutta toisinaan on kiva istua pelailemaan ja hypätä hetkeksi pois arjen tylsistä kuvioista. :)
- odjfuo
error,,,,,
- 409it+0ujwi
___error___
- ToroJolli
Olen 25v mies ja avoliitossa molemmat pelataan simiä (minä hiukan vähemmän).
- 95089090
-error-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666