viikkoraha on liian pieni!

Von Neumann

Mielestäni viikkorahaa pitäisi saada kunnolla. 100:lla eurolla ei nykypäivänä saa mitään kunnollisia vaatteita.

29

3438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samesebone

      ilmiselvä idiootti. 5 euroakin riittää oikein hyvin jos sen osaa käyttää.

      • Minäp---

        Mulla on kuukausraha, joka on 15e, eli viikossa noin 3 euroa. Se on mielestäni juuri hyvä! Kaikki ei saa edes viikko-/kuukausrahaa. 100e on AIVAN liikaa. Viikkoraha ei kuulu olla mikään elämistapa, vaan vain pieni taskuraha viikon päätteeksi. Itse kyllä säästän rahoja noin vuoden ja ostan sitten jonkun jutun niillä 180:eurolla esimerkiksi jonkun laitten (pelikonsoli pelejä, kameran, kännykän jne...) Ymmärsinkö siis oikein, saatko 100 euroa viikkorahaa?! Jos näin on, vanhempasi lellivät sinua oikein täysillä -.-...


      • Samesebone
        Minäp--- kirjoitti:

        Mulla on kuukausraha, joka on 15e, eli viikossa noin 3 euroa. Se on mielestäni juuri hyvä! Kaikki ei saa edes viikko-/kuukausrahaa. 100e on AIVAN liikaa. Viikkoraha ei kuulu olla mikään elämistapa, vaan vain pieni taskuraha viikon päätteeksi. Itse kyllä säästän rahoja noin vuoden ja ostan sitten jonkun jutun niillä 180:eurolla esimerkiksi jonkun laitten (pelikonsoli pelejä, kameran, kännykän jne...) Ymmärsinkö siis oikein, saatko 100 euroa viikkorahaa?! Jos näin on, vanhempasi lellivät sinua oikein täysillä -.-...

        joku toinenkin täysijärkinen kakaroiden seassa. Itse tunnen erään "kakaran" joka saa rahaa aina kun äidiltään pyytää, sääliksi käy, kun hän joutuu työelämään, eikä rahaa enää heru samalla tavalla.
        Ja juuri kuin sanoit, viikkorahan tarkoitus on että saa pientä taskurahaa raskaan (tai ei niin raskaan) viikon päätteeksi.
        Itselläni on 5 euroa viikossa, niinkuin varmaan jo päättelit, ja se on mielestäni enemmän kuin tarpeeksi. Usein ongelma on rahan uupumisen siasta, "mitä helkkaria tällä teen?"
        Jumala siunatkoon niitä jotka saavat rahaa aina kun sitä pyytävät.


      • nooooooooooohds
        Minäp--- kirjoitti:

        Mulla on kuukausraha, joka on 15e, eli viikossa noin 3 euroa. Se on mielestäni juuri hyvä! Kaikki ei saa edes viikko-/kuukausrahaa. 100e on AIVAN liikaa. Viikkoraha ei kuulu olla mikään elämistapa, vaan vain pieni taskuraha viikon päätteeksi. Itse kyllä säästän rahoja noin vuoden ja ostan sitten jonkun jutun niillä 180:eurolla esimerkiksi jonkun laitten (pelikonsoli pelejä, kameran, kännykän jne...) Ymmärsinkö siis oikein, saatko 100 euroa viikkorahaa?! Jos näin on, vanhempasi lellivät sinua oikein täysillä -.-...

        Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.

        Kirjoittajalle:
        Ei se lacoste-merkki ja nolla lisää hinnassa tee yhtään parempaa.


      • 15v.
        Samesebone kirjoitti:

        joku toinenkin täysijärkinen kakaroiden seassa. Itse tunnen erään "kakaran" joka saa rahaa aina kun äidiltään pyytää, sääliksi käy, kun hän joutuu työelämään, eikä rahaa enää heru samalla tavalla.
        Ja juuri kuin sanoit, viikkorahan tarkoitus on että saa pientä taskurahaa raskaan (tai ei niin raskaan) viikon päätteeksi.
        Itselläni on 5 euroa viikossa, niinkuin varmaan jo päättelit, ja se on mielestäni enemmän kuin tarpeeksi. Usein ongelma on rahan uupumisen siasta, "mitä helkkaria tällä teen?"
        Jumala siunatkoon niitä jotka saavat rahaa aina kun sitä pyytävät.

        Hyvä jos jotkut viikkorahaa edes saavat. 100€ in week? hullua lellimistä se on. Ite en oo ikinä viikkorahaa saanut (enkä kuukausirahaa) mutta joskus saan vähän ylimääräistä kun tarvitsen. Esim. menen johonkin reissuun ja saan rahaa niin vanhemmat antavat joku 5€ päälle tarvittavan ja säästän vain sen. Pienestä pitäen oppinu säästämää vaa rahaa ja käyttänyt mahdollisimman vähän. Hyvi sitä on pärjätty.

        Käytän rahaa vain jos on ehdoton pakko tai muuten vaan tuntuu et ny jotaa palkkiota ansaittee jostaa.


      • pikku kakara
        nooooooooooohds kirjoitti:

        Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.

        Kirjoittajalle:
        Ei se lacoste-merkki ja nolla lisää hinnassa tee yhtään parempaa.

        Eikö sua hävetä käyt täälä leijumassa viikkorahoistasi?

        Tyhmät vanhemmat sulla hahaha


      • jaahas.
        nooooooooooohds kirjoitti:

        Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.

        Kirjoittajalle:
        Ei se lacoste-merkki ja nolla lisää hinnassa tee yhtään parempaa.

        Minä en oikein ymmärrä mitä tarkoitit tuolla

        ¨Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.¨

        Niin meinaatko siis sitä , että ymmärrät miksi kirjoittaja sanoo tarvitsevansa niin paljon viikkorahaa ??
        Itse olen omat vaatteeni ostanut jo ainakin 3 vuotta ja ihan hyvin olen pärjännyt 50 € KUUKAUSIrahalla. Ja sanon nyt myös että mistään supermarketista en tosiaankaan vaatteitani osta ! Enkä myöskään heilu samoissa vaatteissa joka päivä.
        ja mikäs siinä jos tykkää käyttää merkkivaatteita. Lacosten kamat ovat erittäin mukavia käyttää ( kengät varsinkin )ja kestäviäkin.


      • nisse123
        jaahas. kirjoitti:

        Minä en oikein ymmärrä mitä tarkoitit tuolla

        ¨Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.¨

        Niin meinaatko siis sitä , että ymmärrät miksi kirjoittaja sanoo tarvitsevansa niin paljon viikkorahaa ??
        Itse olen omat vaatteeni ostanut jo ainakin 3 vuotta ja ihan hyvin olen pärjännyt 50 € KUUKAUSIrahalla. Ja sanon nyt myös että mistään supermarketista en tosiaankaan vaatteitani osta ! Enkä myöskään heilu samoissa vaatteissa joka päivä.
        ja mikäs siinä jos tykkää käyttää merkkivaatteita. Lacosten kamat ovat erittäin mukavia käyttää ( kengät varsinkin )ja kestäviäkin.

        Satuinpahan lukemaan viestisi. Hehhe. Ootko koskaan ees käyttäny lacosten kenkiä? Kestäviä ne ei ole. Ei lähelläkään. Kahdesti oon ostanu ja maksanu niin pirun paljon. En osta enää.


      • hannutankki'
        Minäp--- kirjoitti:

        Mulla on kuukausraha, joka on 15e, eli viikossa noin 3 euroa. Se on mielestäni juuri hyvä! Kaikki ei saa edes viikko-/kuukausrahaa. 100e on AIVAN liikaa. Viikkoraha ei kuulu olla mikään elämistapa, vaan vain pieni taskuraha viikon päätteeksi. Itse kyllä säästän rahoja noin vuoden ja ostan sitten jonkun jutun niillä 180:eurolla esimerkiksi jonkun laitten (pelikonsoli pelejä, kameran, kännykän jne...) Ymmärsinkö siis oikein, saatko 100 euroa viikkorahaa?! Jos näin on, vanhempasi lellivät sinua oikein täysillä -.-...

        oot aika hyvä jos onnistut säästään nii paljo.


      • hannutankki'
        15v. kirjoitti:

        Hyvä jos jotkut viikkorahaa edes saavat. 100€ in week? hullua lellimistä se on. Ite en oo ikinä viikkorahaa saanut (enkä kuukausirahaa) mutta joskus saan vähän ylimääräistä kun tarvitsen. Esim. menen johonkin reissuun ja saan rahaa niin vanhemmat antavat joku 5€ päälle tarvittavan ja säästän vain sen. Pienestä pitäen oppinu säästämää vaa rahaa ja käyttänyt mahdollisimman vähän. Hyvi sitä on pärjätty.

        Käytän rahaa vain jos on ehdoton pakko tai muuten vaan tuntuu et ny jotaa palkkiota ansaittee jostaa.

        good job my son!


      • -->>
        nooooooooooohds kirjoitti:

        Kirjoittaja kumminkin ilmoitti ostavansa myös vaatteensa itse.

        Kirjoittajalle:
        Ei se lacoste-merkki ja nolla lisää hinnassa tee yhtään parempaa.

        tuosta merkkiasiasta.. Kyllä oon ite huomannu, että jos sijoitan siihen paitaan sen muutaman kympin lisää ja ostan jonkun ihan merkkivaatteen, niin se kestää huomattavasti pitempään.. useampia pesukertoja jne.. Esimerkkinä Peak Performancen paidat. Ensimmäiset tämän merkin paidat olen ostanut joskus lähemmäs viisi vuotta sitten ja ovat kokoajan aktiivisessa käytössä. Pois en ole heittämäsä pitkään aikaan. Mitään muita esim T-paitoja en ole näin kauaa pystynyt käyttämään. Käytän myös muita merkkituotteita. En sanoisi itseäni mitenkään varakkaaksi, mutta olen laskenut sen niin, että köyhän ei kannata ostaa huonoa..
        Lisäksi ne sattuvat omasta mielestäni näyttämään hyviltä joten why not?
        Pitäkäähän nuoret lippu korkeella ja olkaa tyytyväisiä siihen mitä itsellä on. Älkää olko kateellisia naapurille, sillä vaikka sillä saattaa olla hieno bmw ei sen elämä todennäköisesti ole yhtään mukavampaa kuin teidänkään. Te todennäköisesti olette paljon häntä onnellisempia!


    • s¨s¨o¨kk

      Siis, saakko sä 100 euroo viikossa? Ei hyvänen aika :'D Yhdyn muihin, että se vaikuttaa lellimiseltä, mutta MIKÄ PAKKO on ostaa joka viikko uusii vaatteita? Sadal eurol ei vaatteit paljon ostetakaan, mutta jos sä säästän, nii kuukauden päästä olis koossa 400 euroo (jos sul tosiaankin on 100 euron viikkoraha). Säästäminen kannattaa! Ite en saa viikkorahaa, mutta jos mä johonkin tarvitsen tosissani rahaa, nii kyl mulle annetaan. Et semmosta...

    • <3

      olet oikeassa! saan 5 euroa viikossa!

    • shumi

      Itse kulutan aivan sikana rahaa 100-200 viikos. enkä saa viikko/kuukasui rahaa mutta käyn iltapäivä/viikonloppu töissä ja se kannattaa. siinä oppii samalla rahan arvon ja satku on viikkorahana aivan liikaa

    • shumi

      Itse kulutan aivan sikana rahaa 100-200 viikos. enkä saa viikko/kuukasui rahaa mutta käyn iltapäivä/viikonloppu töissä koulun ohella ja se kannattaa. siinä oppii samalla rahan arvon ja satku on viikkorahana aivan liikaa

    • geegee

      Itse kulutan aivan sikana rahaa 100-200 viikos. enkä saa viikko/kuukasui rahaa mutta käyn iltapäivä/viikonloppu töissä koulun ohella ja se kannattaa. siinä oppii samalla rahan arvon ja satku on viikkorahana aivan liikaa

    • No arvaa lol

      Hahhah, enpä oikein usko että saat 100 euroa viikossa..., tai muuten sulla on TODELLA HUONOT VANHEMMAT...

      Ite asun Espoon rikkaimmalla seudulla, tietenkin Westendissä ja oon 16 vuotta. Meijän koulussa kaikki saa 10-50 euroa KUUKAUDESSA.

      Voin sanoa, että aikuisena et tule saamaan noin vaan rahaa, vaan joudut oikeasti TYÖSKENTELEMÄÄN PITKÄÄN sen rahan eteen!!!!

      • h3artagram

        aiva samaa mieltä, kyllä tulee karu kohtalo ku aikuisena joutuu asuun ilma vanhempia, mäki saan vaan kuukaudessa 40 euroo


      • hannutankki'

        totta. jotkut kakarat on vaa nii tyhmii et ne luulee et raha kasvaa puissa.


    • :^>

      MItä? Ootko hieman pissis tai jtn? Sadal eurol saa vaikka mitä!!! LOL

    • hannutankki'

      vaateostokset? saatko aina kaiken mitä haluut kakara? 5-10€ per. viikko tai sit ei yhtään. prkl

    • Skipper-

      sitä helvetin viikkorahaa ollenkaan, että jos lopetat tuon valittamisen -,-

    • Kuule....

      kirpputorille tai kysy kavereilta jos niillä olis vaatteita joihin ne on kyllästyny. Ja kyllä tavallisesta nuorten vaateliikkeestäkin löytyy vaatteita. Pitää vaan olla pinnaa etsimiseen.

    • Salmiakkari

      No voi harmi mulla ei ees ole viikkorahaa, vaikka tekisin mitä.

    • janina

      Jos 100:n euron viikkoraha on susta liian pieni, niin mä en saa mitään rahoja!!!

      • viikkorahaton

        siis 100 euroa kuussa eikä meinaa vieläkään riittää?? taidat olla siis pilalla koko lellitty kakara.... ite en oo ikinä saanu viikkorahaa, kuukausirahaa, "koulunkäyntikannustuksia" tai kotityöpalkkaa. Vaateostoksilla käyn pari kertaa vuodessa, rahaa saan menemään saman verran kun sinä saat viikossa. itse olen ne kaikki rahat tienannut työtä tekemällä ja voin sanoa että varmasti niiden vaatekappaleiden ostaminen tuo minulle suuremman tyydytyksen kuin sinulle.


    • HengenpidättäjäPRO

      Minusta ne sais sen sijjaan tehä semmossii vaatteita jotka on riittävän halpoja, jos tuossa onkelmaa nyt on. Ei 100€ oo liian vähä (jos saat sen joka kuukausi kuten ymmärsin). Sehän olis mukavaa ku olis vaan jotku yksinkertaset päällepantavat jotka ittensä verhuaa ja suojaa kylymältä, vaikka näyttääki vähä rumalta ja ehkä haisee.

      • HengenpidättäjäPRO

        ...tai jos haluaa kunnollisempia vaattetia niin säästä joku kuukausi niin sitte. jos 100€/kuukausi ei todellakaan MAHOLLISTA vaikka kunnon saappaisiin niin mää oon yksinekertanen (saan 20€ kuukauvessa, mutten ylleensä jouvu ostammaan omia vaatteita)


      • en saa yhtään rahaa
        HengenpidättäjäPRO kirjoitti:

        ...tai jos haluaa kunnollisempia vaattetia niin säästä joku kuukausi niin sitte. jos 100€/kuukausi ei todellakaan MAHOLLISTA vaikka kunnon saappaisiin niin mää oon yksinekertanen (saan 20€ kuukauvessa, mutten ylleensä jouvu ostammaan omia vaatteita)

        OOTKO VÄHÄN KERMAPERSE KU EI 100 EUROA VIIKOSSA RIITÄ


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe