Prem Rawat

<><>

Satuin katsomaan sattumalta diggiri-kanavalta jakson ohjelmasta nimeltä words of peace. Prem Rawatin puheet vaikuttivat ohjelmassa mielestäni mielenkiintoisilta ja järkeviltä. Kiinnostus heräsi ja tutustuin hänen nettisivuihinsa.

Onko joku katsonut hänen DVD-levyjään, jotka saa lainattua postimaksua vastaan? Harkitsin niiden lainaamista, mutta heräsi epäilys että jos tässä on taas takana joku hyväuskoisten kusetusyritys. Muutama tunti "aivopesua" ja sitten rahat pois idooteilta. Sellaiseen ei huvittaisi tuhlata aikaa.

5

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämänkerta
    • löytyy

      Jotkut hänen aiemmista seuraajistaan kritisoivat häntä esimerkiksi osoitteessa:
      http://www.ex-premie.org/

      En ota kantaa siihen kuka on oikeassa. Suosittelen lukemaan eri näkökulmia ja päättämään sitten kannataako vai ei...

      • Guru Giri from Helsinki

        I never met Prem Rawat as he left Haridwar in the age of 13, but I know his family as I am too from same state of India called Uttarakhand, its a very beautiful state of north India.

        anyway his father Sri hans Maharaji was a enlightened Guru and his mother Jagat mata was born in the same village where my own mother Born, in other word I can say we are almost relative, thogh today Prem rawat is setteled in usa and I am setteled in Helsinki.I have move from Uttarakhand when i was 24 years old where as Prem Rawat has moved in his 13 years of age.

        I know his elder brother called satpal maharaji a well known indian Polytician as well as a great speaker about spirituality.

        whenever I go to see my village in Himalayas, I always stay in Prem ashram situated in Haridwar.

        This ashram is very peaceful and I feel strong vibrations in the ashram.

        I recmend people to spent few days there if you get chance to travel uttarakhand state of India.

        The massage of peace and love with in us is a great truth spoken by prem Rawat, I am 100% agree with him.

        I wish all the best to prem Rawatji.

        being a uttarakhandi me and Prem rawat wish all good for universe as we both have same massage to the people that the peace and love you are looking for is with in you.

        with love and light: giri, mentor from himalayas


    • Asiaan perehtynyt

      Olen tavannut Prem Rawatin useita kertoja sekä kuunnellut hänen inspiroivia puheitaan vuosikausia löytäen niistä kerta kerralta yhä uusia helmiä. Lisäksi olen harjoittanut hänen opettamiaan tekniikoita jo vuosia. Niiden avulla olen löytänyt sisimmästäni voimanlähteen, josta voin ammentaa tyyneyttä ja hyvää oloa vaikeuksienkin keskellä. Voin pelkästään lämpimästi suositella asiaan perehtymistä.

      Kritiikkiä löytyy joka asiaan; etenkin näin mittavan maailmanlaajuisen suosion saavuttaneen henkilön kohdalla jonkinlainen kritiikkikin on ilmeisesti väistämätöntä. Kritisoijia on kuitenkin vain kourallinen, ja Prem Rawatin viestistä apua löytäneitä taas satoja tuhansia ellei jo miljoonia. Joskus on myös hyvä suhtautua kritiikkiinkin kriittisesti: se ei aina välttämättä perustu tosiasioihin. Siksi kannattaakin ottaa itse selvää asiasta eikä tyytyä kuulopuheisiin.

      Linkkejä asiasta kiinnostuneille:

      http://www.mahdollisuus.info
      http://www.tprf.org
      http://www.contactinfo.net

      "Se, mitä etsit, on sisälläsi."

    • vta

      Jos jokin koskettaa sydäntäsi,seuraa sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe