Vietimme pääsiäistä Iso-Syötteellä. Rinteet loistokunnossa ja sääkin suosi. Iltaviihde keskittyi Pärjänkievariin ja kun itse olimme majoittuneet hotelli Iso-Syötteeseen, emme juurikaan bileilleet. Hotellin huoneet ok, mutta iltaruokailu kallista, alle 20 euron ei saanut juuri mitään. Kievarissa tarjolla olisi ollut myös pizza-pasta-hampurilais vaihtoehtoja, mutta illalla ilman suksia sinne siirtyminen vaati autoa. Loistava lomakohde perheille ja niille jotka haluavat ensisijaisesti lasketella hyvillä rinteillä tai hiihtää murtsikkaa. Bilettämään lähtevien kannattaa majoittua mökkiin, lähelle Pärjänkievaria.
Pääsiäinen Syötteellä
Hoppanen
1
446
Vastaukset
- Muualle muuttanut
Kaikki todella kallista syötteellä. nyt kun vielä Tarmo lähikauppa ajetiin alas ja tuli toi uus tilalle,niin ei hinnoilla ole mitään rajaa enää.Elikkäs jos tarvitsee ruokaa ostaa enemmän kuin pari purkkii maitoo, niin kandee kyl ajella taivalkoskelle kauppaan.. Nythän toi varmaan jotenkin pysyy pystyssä,mut entäs sitten ku tulee kesä iaka niin on kyllä aika kuollut kylä.Mua ei yhtään harmita vaik kaatuis koko kyläkauppa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808