Se pyörii

ibiza*

vihdoinkin tämä 60 mutta kauanko????

13

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RosaLiiin

      ...minne sfääreihin vastaukseni menee.
      pyrynsekaisia terveisiä savonmaalta sinulle

      • ibiza*

        myös täältä Lapin ja Lannan rajalta... :):)


    • "terveellinen

      loma" ollut ainakin minulle.

      • * Lomailija *

        Olipa tosiaankin virkistävää, ihan kuin uusi asia nyt muutaman pvn paussin jälkeen!!


    • kohtuus kaikessa

      Itse olen pyörinyt täällä useita vuosia. Olen kirjoittanut ja minulle on vastattu. Joskus on muodostunut pitkäkin ketju, mikä on aivan hyvä.

      Kyllä minä ymmärrän, jos jonkun uteliaisuus liikkuu tuolla toisten sänkykamari hommissa, että juttu tyrehtyy.

      Eikös ole jo valtakunnan tasolta tuomittu tällaiset jutut, joissa udellaan liian henk.koht.asioita?

      Aina ei tarvitse säätietoja vaihtaa, tai juomisensa määrää. Joitakin häiritsee juttu, minkälaisia ihmisiä/luonteita olemme? Onko punamusta, vai sinivalkoinen? Käyttääkö mustia vaatteita, vai värikkäitä?

      Kohtuullista olisi, jos jokaisen aloitukseen vastattaisiin omilla näkemyksillä, eikä tyrmättäisi aloittajan aihetta.

      • on ollut

        jumissa muutaman päivän, koko homma.


      • harmitti
        on ollut kirjoitti:

        jumissa muutaman päivän, koko homma.

        Minäkin kiirehdin kotiin, kun kolme päivää meni kyläillessä. Arvaa, harmittiko, kun ei posti auennut. Ilmoitus oli vain, että vikaa korjataan!
        Taitaa olla kuin Sampo Pankki. Ulkomaille kun siirretään kaikki toiminnot, niin homma ei toimikkaan.

        Kamalinta on odottaa tilannetta, kun kaikki yhteys meneekin poikki, koko internet romahtaa, pankki- ja muut yhteydet katoavat. Laskut jää maksamatta ja taas palataan entiseen pankkien lattioita likaamaan köyhälistönä, kun ei ole suuria sijoituksia tai talletuksia.

        Nyt ajetaan alas lankapuhelimia syrjäseuduilla ja kuuluvuus on nolla kännyköillä esim. minunkin kesäpaikassa. Kunnalliset palvelut kuitenkin hyrrää lankapuhelimilla, joten laskua kertyy huomattavasti kännyasiakkaalle, kuten olen huomannut.

        Jotain pitäisi tehdä, kun vain tietäisi mitä?


      • on yksi
        harmitti kirjoitti:

        Minäkin kiirehdin kotiin, kun kolme päivää meni kyläillessä. Arvaa, harmittiko, kun ei posti auennut. Ilmoitus oli vain, että vikaa korjataan!
        Taitaa olla kuin Sampo Pankki. Ulkomaille kun siirretään kaikki toiminnot, niin homma ei toimikkaan.

        Kamalinta on odottaa tilannetta, kun kaikki yhteys meneekin poikki, koko internet romahtaa, pankki- ja muut yhteydet katoavat. Laskut jää maksamatta ja taas palataan entiseen pankkien lattioita likaamaan köyhälistönä, kun ei ole suuria sijoituksia tai talletuksia.

        Nyt ajetaan alas lankapuhelimia syrjäseuduilla ja kuuluvuus on nolla kännyköillä esim. minunkin kesäpaikassa. Kunnalliset palvelut kuitenkin hyrrää lankapuhelimilla, joten laskua kertyy huomattavasti kännyasiakkaalle, kuten olen huomannut.

        Jotain pitäisi tehdä, kun vain tietäisi mitä?

        sähköpostiosoite suomi24 kautta. Ikinä en ole sitä käyttänyt.
        On olemmassa muita, valtavin muistiominaisuuksin.

        Saappaat nähdä tulevassa, miten maaseudun asukkaita palvellaaan, vai palvellaanko ollenkaan.
        Lankayhteydet loppuu, posti keskittää palvelunsa taajamiin, hinnat varmasti nousevat haja-asutusalueilla.

        Palataankohan postinjakajaan, joka käy silloin tuomassa postin, kun muistaa, tai on palkattu.


      • ibiza*

        ole kolmeen päivään pyörinyt mikään kun kaikki 24:n keskusteluryhmät ovat olleet vialla... Ei kyllä ole haitannut yhtään ainakaan minua!!!


      • on yksi kirjoitti:

        sähköpostiosoite suomi24 kautta. Ikinä en ole sitä käyttänyt.
        On olemmassa muita, valtavin muistiominaisuuksin.

        Saappaat nähdä tulevassa, miten maaseudun asukkaita palvellaaan, vai palvellaanko ollenkaan.
        Lankayhteydet loppuu, posti keskittää palvelunsa taajamiin, hinnat varmasti nousevat haja-asutusalueilla.

        Palataankohan postinjakajaan, joka käy silloin tuomassa postin, kun muistaa, tai on palkattu.

        Kun posti yksityistetään, palvelut loppuvat syrjäseuduilta tai muuttuvat kalliimmiksi. Kun VR yksityistetään ja kilpailutetaan, liikenne haja-asutusalueille loppuu.

        Tämä näyttää olevan kansan tahto.


      • aatu aa..

        Aiheethan ovat täällä olleet mukavia, sellaisia että ne kiinnostavat palstalaisia.
        Sänkykamariasiatkin kiinnostavat, mikseivät ne saisi koskettaa myös tämänikäisiä, joilla ne ovat ongelmia.
        Miksei sitten säätietoja voisi vaihtaa, onhan Espoossa mukavaa tietää, mitä on hiihtokelejä Rovaniemellä jne.?


      • tahto?
        jocus kirjoitti:

        Kun posti yksityistetään, palvelut loppuvat syrjäseuduilta tai muuttuvat kalliimmiksi. Kun VR yksityistetään ja kilpailutetaan, liikenne haja-asutusalueille loppuu.

        Tämä näyttää olevan kansan tahto.

        Ei ainakaan minun, eikä kyllä kenenkään tuntemanikaan henkilön, liekö Sinunkaan.
        Taitaa olla EU:n tahto, jolla ihmiset halutaan asutuskeskuksiin, ja maaseutu tyhjäksi, ehkä eurooppalaisille ihmeteltäväksi suurena, vapaana eläintarhana? ;)
        Polttonesteiden hinnannousut eivät tee hyvää, maalla kun on lähes mahdoton elää ilman jonkinlaista kotteroa, jota autoksi kutsutaan.


      • jocus*
        tahto? kirjoitti:

        Ei ainakaan minun, eikä kyllä kenenkään tuntemanikaan henkilön, liekö Sinunkaan.
        Taitaa olla EU:n tahto, jolla ihmiset halutaan asutuskeskuksiin, ja maaseutu tyhjäksi, ehkä eurooppalaisille ihmeteltäväksi suurena, vapaana eläintarhana? ;)
        Polttonesteiden hinnannousut eivät tee hyvää, maalla kun on lähes mahdoton elää ilman jonkinlaista kotteroa, jota autoksi kutsutaan.

        Jos ihmiset äänestävät eduskuntaan näitä palveluiden leikkaajia, niin eikö se silloin ole kansan tahto?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe