Tpistämisestä

jos..

Jos koiran omistaja typistyttää koiraltaan hännän tai korvat on hänen aivan turha selittää että koira on perheen jäsen! Vai kuinka moni typistää omalta lapseltaan korvat tms. Koiran ruumiin osien typistäminen omistajan silmän iloksi osoittaa vain jonkinnäköistä oman egon pönkitystä jonka tuotteena lempeästä ja rauhallisesta eläimestä tehdään julman tappajan näköinen ja näin ylläpidetään käsitystä että doberman ja rotweiler ovat julmia tappajia! Turha väittää ettei koira kärsisi siitä! koira ilmeilee ja elehtii hännällä ja korvilla! miltä ihmisistä tuntuisi jos ei voisi muuttaa naaman ilmettään? Ei lastakaan hankita ja tehdä sille kauneusleikkauksia jotta se sopii paremmin äidin kainaloon!!!

20

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et olekaan

      hetkeen käynyt tänne kirjoittelemassa näitä typeriä provo viestejäsi! Olikin jo ikävä tuota nussutusta! Kiitos, kun palasit!

    • mikäkirjotus

      HAHA. En edes jaksanut lukea lapsimaista sepostustasi läpi.

      • se tässä

        lapsellinen on? ainakaan minä en muuta rakkaideni ulkonäköä jotta ne miellyttäisivät minun silmääni enemmän!


      • kyllä tunnustaa, että
        se tässä kirjoitti:

        lapsellinen on? ainakaan minä en muuta rakkaideni ulkonäköä jotta ne miellyttäisivät minun silmääni enemmän!

        kun mä tapasin mun mieheni, niin se pukeutu aivan ääliömäisiin ja epämuodikkaisiin kuteisiin ja sen hiukset ei ollu parturia nähneetkään aikapäiviin. Ensitöikseni otin ja uudistin sen vaatevaraston ja usutin sen parturiin. Kaippa mä olisin sitä yhtä lailla rakastanut vähemmän muodikkaanakin, mutta näin rakastamisen lisäksi jopa tykkään katsella ukkoani!


      • SITTEN OIKEA

        SYY MIKSI TYPISTYTÄTTE KOIRILTANNE KORVAT JA HÄNNÄN?!?! KERTOKAAPAS?!?!


      • et...
        kyllä tunnustaa, että kirjoitti:

        kun mä tapasin mun mieheni, niin se pukeutu aivan ääliömäisiin ja epämuodikkaisiin kuteisiin ja sen hiukset ei ollu parturia nähneetkään aikapäiviin. Ensitöikseni otin ja uudistin sen vaatevaraston ja usutin sen parturiin. Kaippa mä olisin sitä yhtä lailla rakastanut vähemmän muodikkaanakin, mutta näin rakastamisen lisäksi jopa tykkään katsella ukkoani!

        sentään leikellyt ruumiin osia pois? ihan turha verrata mihinkään tuollaiseen!


      • helvetin...

        takia laki kieltää typistyksen? ei dobermannien enää toivon mukaan tarvitse pelätä että joku tulee ja repii korvista tai hännästä niin miksi ihmeessä niiltä pitää leikata ne pois? Koira itse tuskin arvostaa silpomista! vai voiko joku väittää vastaan?


      • killekallerso
        helvetin... kirjoitti:

        takia laki kieltää typistyksen? ei dobermannien enää toivon mukaan tarvitse pelätä että joku tulee ja repii korvista tai hännästä niin miksi ihmeessä niiltä pitää leikata ne pois? Koira itse tuskin arvostaa silpomista! vai voiko joku väittää vastaan?

        "kuinka monta banaania mahtuu terttuun? sehän on tertun oma asia" eli jos joku käyttää huuneita, viinaa, tai tekee elämällään mitä lystää, se on sen oma asia kunha ei vaaranna ihmisten henkeä, jos ulkomailta tuot typistetyn koiran se on sun oma asia, ja jos suomessa se taas sallittaisiin niin usko pois, aika moni typistäisi. mm. minä typistäisin,ja näkeehän noita nuoriaki koiria typistettyinä eli kyllä porukka niitä käy ja tekee. EI PITÄS PUUTTUA TOISTEN ASIOIHIN, VIHERPEIKOT


      • perkele..
        killekallerso kirjoitti:

        "kuinka monta banaania mahtuu terttuun? sehän on tertun oma asia" eli jos joku käyttää huuneita, viinaa, tai tekee elämällään mitä lystää, se on sen oma asia kunha ei vaaranna ihmisten henkeä, jos ulkomailta tuot typistetyn koiran se on sun oma asia, ja jos suomessa se taas sallittaisiin niin usko pois, aika moni typistäisi. mm. minä typistäisin,ja näkeehän noita nuoriaki koiria typistettyinä eli kyllä porukka niitä käy ja tekee. EI PITÄS PUUTTUA TOISTEN ASIOIHIN, VIHERPEIKOT

        iteltänne vaikka jalat poikki mutta se ei silti tee hyväksyttäväksi täysin viattoman olennon ruumiin osien silpomista! Vai onko jonkun koira itse typistämistä pyytänyt


      • jos aikoo kilpailla tai pit...
        killekallerso kirjoitti:

        "kuinka monta banaania mahtuu terttuun? sehän on tertun oma asia" eli jos joku käyttää huuneita, viinaa, tai tekee elämällään mitä lystää, se on sen oma asia kunha ei vaaranna ihmisten henkeä, jos ulkomailta tuot typistetyn koiran se on sun oma asia, ja jos suomessa se taas sallittaisiin niin usko pois, aika moni typistäisi. mm. minä typistäisin,ja näkeehän noita nuoriaki koiria typistettyinä eli kyllä porukka niitä käy ja tekee. EI PITÄS PUUTTUA TOISTEN ASIOIHIN, VIHERPEIKOT

        Lentää kennelliitosta heti pois ja kilpailukielto kyseiselle koiralle ja omistajalle.Juuri oli eräässä näyttelyssä eräs joka oli typistänyt korvat ja hännän virossa poiketessaan ja koira raakattiin samantien pois rekistereistä.


      • varmasti leikellyt
        et... kirjoitti:

        sentään leikellyt ruumiin osia pois? ihan turha verrata mihinkään tuollaiseen!

        jos sillä olis ollu häntä ja luppakorvat!


      • me tykätään
        SITTEN OIKEA kirjoitti:

        SYY MIKSI TYPISTYTÄTTE KOIRILTANNE KORVAT JA HÄNNÄN?!?! KERTOKAAPAS?!?!

        että pööpersmannit näyttää sillee hyviltä! Tarvitaanko muita syitä?

        Ihan sama mitä siitä ajattelet. Provoamisesi ei saa minua mielipidettäni muuttamaan. Itseasiassa osasyy typpätooperin hankkimiseen on kaltaisesi kukkahatut, jotka inisee asiasta. On kiva, että menetät sielunrauhasi minun toopersmannini typistyksen johdosta!


      • Viaton olento!
        perkele.. kirjoitti:

        iteltänne vaikka jalat poikki mutta se ei silti tee hyväksyttäväksi täysin viattoman olennon ruumiin osien silpomista! Vai onko jonkun koira itse typistämistä pyytänyt

        Kyllä ny ihan itkettää... Tulee kyynel silmään, ku niiltä viattomilta olenoilta leikataan korvista pala ja häntä pois! VOI TUSKA JA KÄRSIMYS! Mä en saa enää koskaan nukuttua kun ajattelen sitä! Taidan mennä tästä kauppaan ja ostan pari häkkikanan munaa ja teen munakkaan, niin tulee parempi mieli! Tai kello on kyllä oikeastaan jo aikas paljon. Jos menis vaan nukkuun, mutta pitää pestä tukka ensiks, kun se on likanen. Mulla on sellanen shamppoo, jota ollaan ruikittu kanien silmiin, että mä varmasti tiedän sen olevan turvallinen mun päänahalleni. Huomenna menen sitten vaikka lohduttamaan itseäni ravintolaan ja syön oikeen kunnon tehotuotetun pihvin. Ihanan mureaa, kun tietää, ettei se sorkkaeläin ole kuunaan oikeaa aurinkoa nähnyt kun ehkä navetan ikkunasta. Täytynee huomenna myös siivota näin kevään tullen se minkkiturkki ullakolle ja ne toppatakit, joissa on ne kiinalaisen eläväältä nyljetyn supikoiran karvareunukset hupussa. Luulis sen pikkuhiljaa alkavan helpottamaan sen typistystuskan ja enää ei niin ahdista kun katselee tuota omaa typpää tuossa soffalla.


      • olet!
        jos aikoo kilpailla tai pit... kirjoitti:

        Lentää kennelliitosta heti pois ja kilpailukielto kyseiselle koiralle ja omistajalle.Juuri oli eräässä näyttelyssä eräs joka oli typistänyt korvat ja hännän virossa poiketessaan ja koira raakattiin samantien pois rekistereistä.

        Kerro nyt mullekin, että missä näyttelyssä se yksi nyt oli? Ja miten se Virossa pystyi pennun typpäämään, kun sielläkään kukaan sitä enää ei tee! On ollut kiellettyä sielläkin jo vuodesta 2001 asti ja kukaan eläinlääkäri siellä ei toimilupaansa jonkun suomilupan takia ala vaarantamaan! Kilpailukielto ja näyttelyyn osallistumiskielto Suomessa sillä todellakin on, mutta ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että alkaa typpää Suomessa näytille tuomaan? Kennelliiton rekisteristä koiraa ei voida poistaa. Mikään laki ei sano niin! Ulkomailla typän kanssa saa tehdä vaikka mitä, jos kyseisen maan lainsäädäntö sallii typpien osallistumisen kokeisiin ja näytelmiin. Virossa näin on!


      • jotka tungette koiranne
        olet! kirjoitti:

        Kerro nyt mullekin, että missä näyttelyssä se yksi nyt oli? Ja miten se Virossa pystyi pennun typpäämään, kun sielläkään kukaan sitä enää ei tee! On ollut kiellettyä sielläkin jo vuodesta 2001 asti ja kukaan eläinlääkäri siellä ei toimilupaansa jonkun suomilupan takia ala vaarantamaan! Kilpailukielto ja näyttelyyn osallistumiskielto Suomessa sillä todellakin on, mutta ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että alkaa typpää Suomessa näytille tuomaan? Kennelliiton rekisteristä koiraa ei voida poistaa. Mikään laki ei sano niin! Ulkomailla typän kanssa saa tehdä vaikka mitä, jos kyseisen maan lainsäädäntö sallii typpien osallistumisen kokeisiin ja näytelmiin. Virossa näin on!

        "kauneus" leikkaukseen kun ovat silmissänne muuten rumia, muistatte hoitaa hoitaa ja hieroa koiranne selän sitten itse?!? koiran selän lihakset vetreytyy hännän heiluessa, kun häntä pätkästään pois täytyy SINUN hieroa koiran selkä lihaksia! TODELLA TÄRKEÄÄ!!

        ja miksi ylipäätänsä hankkia sellainen koira joka ei silmää miellytä?

        ..miettikäähän nyt hyvät ihmiset, olisi sama, jos ottaisin kalan mutta koska se ei ole minusta kivan näköinen leikkaan siltä evät pois ni johan on komee fisu, juhuu!

        en tajua teitä, leikkelette koiranna vaan ja ainoastaan siksi, että se näyttää teistä hienolta ja pelottavalta, eli tarviitte koiran pönkittämään egoanne, mietitte et nyt kaikki jotka kävelee meit vastaa ajattelee et ompa vitun pelottavan näkönen koira, huh! kunnon tappaja.. mietitte että joo kattokaas kuka roikkuu remmin toisessa päässä, heh, minä! :D voi tsiisus..

        musta toi typpääminen on vasta sitten aiheellista kun sihen löytyy oikeasti terveydellinen syy. muuten helvettiin nuo perkeleen typistettyjen ihmiset!! hävetkää! leikkelettekö oman lapsennekin jos se ei miellytä silmää?!?!??!?!?!?


      • leikkauttaisin
        jotka tungette koiranne kirjoitti:

        "kauneus" leikkaukseen kun ovat silmissänne muuten rumia, muistatte hoitaa hoitaa ja hieroa koiranne selän sitten itse?!? koiran selän lihakset vetreytyy hännän heiluessa, kun häntä pätkästään pois täytyy SINUN hieroa koiran selkä lihaksia! TODELLA TÄRKEÄÄ!!

        ja miksi ylipäätänsä hankkia sellainen koira joka ei silmää miellytä?

        ..miettikäähän nyt hyvät ihmiset, olisi sama, jos ottaisin kalan mutta koska se ei ole minusta kivan näköinen leikkaan siltä evät pois ni johan on komee fisu, juhuu!

        en tajua teitä, leikkelette koiranna vaan ja ainoastaan siksi, että se näyttää teistä hienolta ja pelottavalta, eli tarviitte koiran pönkittämään egoanne, mietitte et nyt kaikki jotka kävelee meit vastaa ajattelee et ompa vitun pelottavan näkönen koira, huh! kunnon tappaja.. mietitte että joo kattokaas kuka roikkuu remmin toisessa päässä, heh, minä! :D voi tsiisus..

        musta toi typpääminen on vasta sitten aiheellista kun sihen löytyy oikeasti terveydellinen syy. muuten helvettiin nuo perkeleen typistettyjen ihmiset!! hävetkää! leikkelettekö oman lapsennekin jos se ei miellytä silmää?!?!??!?!?!?

        vaikka oman lapseni, jos sillä olisi pitkät luppakorvat ja heiluva häntä!

        Ja kyllä se töpökin heiluu ja aikalailla heiluukin, että se siitä sun "töpöhäntä ei heilu ja vetreytä selkää"-teoriasta! Ja onhan niitä ihan luonnontöpöhäntiäkin, jotka syntyvät niin. Ei kukaan niiden selkiä hiero. Voi koiraparat!

        Ja luulisi ihmisten jo olevan sen verran älykkäitä, että ne eivät pelkää jotakin koiraa vain siksi, että se on typistetty. Ei se typpääminen koiran luonnetta miksikään muuta.

        Sun ei tarvitse koskaan tajuta meitä ja saat ihan vapaasti purkaa angstiasi täällä keskustelupalstalla. Se ei muuta minun mielipidettäni asiasta mihinkään. Minulla on ollut typpiä, minulla on sellainen ja tulee olemaankin. Kaltaisesi ihmiset vain antavat typpärin omistamiseen lisäsyyn! Mielestäni on kiva kiusata kaltaisiasi ihmisiä! Tykkään siitä, kun typpäkoirani niin kovin sinua häiritsee!


      • ihan vain tiedoksi
        leikkauttaisin kirjoitti:

        vaikka oman lapseni, jos sillä olisi pitkät luppakorvat ja heiluva häntä!

        Ja kyllä se töpökin heiluu ja aikalailla heiluukin, että se siitä sun "töpöhäntä ei heilu ja vetreytä selkää"-teoriasta! Ja onhan niitä ihan luonnontöpöhäntiäkin, jotka syntyvät niin. Ei kukaan niiden selkiä hiero. Voi koiraparat!

        Ja luulisi ihmisten jo olevan sen verran älykkäitä, että ne eivät pelkää jotakin koiraa vain siksi, että se on typistetty. Ei se typpääminen koiran luonnetta miksikään muuta.

        Sun ei tarvitse koskaan tajuta meitä ja saat ihan vapaasti purkaa angstiasi täällä keskustelupalstalla. Se ei muuta minun mielipidettäni asiasta mihinkään. Minulla on ollut typpiä, minulla on sellainen ja tulee olemaankin. Kaltaisesi ihmiset vain antavat typpärin omistamiseen lisäsyyn! Mielestäni on kiva kiusata kaltaisiasi ihmisiä! Tykkään siitä, kun typpäkoirani niin kovin sinua häiritsee!

        mutta eihän se tietenkään ole välttämätöntä, mutta tekee koiralle hyvää :)miksi ihmeessä otat koiran jolla on luppakorvat ja pitkä häntä jos et sellaisesta pidä? ota vaikka ranskanbuldoggi ;D sopisitte varmasti hyvin yhteen, kuin nyrkki silmään :D


      • häiritse ollenkaan
        leikkauttaisin kirjoitti:

        vaikka oman lapseni, jos sillä olisi pitkät luppakorvat ja heiluva häntä!

        Ja kyllä se töpökin heiluu ja aikalailla heiluukin, että se siitä sun "töpöhäntä ei heilu ja vetreytä selkää"-teoriasta! Ja onhan niitä ihan luonnontöpöhäntiäkin, jotka syntyvät niin. Ei kukaan niiden selkiä hiero. Voi koiraparat!

        Ja luulisi ihmisten jo olevan sen verran älykkäitä, että ne eivät pelkää jotakin koiraa vain siksi, että se on typistetty. Ei se typpääminen koiran luonnetta miksikään muuta.

        Sun ei tarvitse koskaan tajuta meitä ja saat ihan vapaasti purkaa angstiasi täällä keskustelupalstalla. Se ei muuta minun mielipidettäni asiasta mihinkään. Minulla on ollut typpiä, minulla on sellainen ja tulee olemaankin. Kaltaisesi ihmiset vain antavat typpärin omistamiseen lisäsyyn! Mielestäni on kiva kiusata kaltaisiasi ihmisiä! Tykkään siitä, kun typpäkoirani niin kovin sinua häiritsee!

        vaan ihmiset jotka haluavat typätä koiransa, kun ei kukaan ole siihen mitään järkevää selitystä vielä antanut??!! .."siks et sul ois jotai kysyttävää" "siks ku se häiritsee muita" "ku se on hieno"


      • koirasi...
        leikkauttaisin kirjoitti:

        vaikka oman lapseni, jos sillä olisi pitkät luppakorvat ja heiluva häntä!

        Ja kyllä se töpökin heiluu ja aikalailla heiluukin, että se siitä sun "töpöhäntä ei heilu ja vetreytä selkää"-teoriasta! Ja onhan niitä ihan luonnontöpöhäntiäkin, jotka syntyvät niin. Ei kukaan niiden selkiä hiero. Voi koiraparat!

        Ja luulisi ihmisten jo olevan sen verran älykkäitä, että ne eivät pelkää jotakin koiraa vain siksi, että se on typistetty. Ei se typpääminen koiran luonnetta miksikään muuta.

        Sun ei tarvitse koskaan tajuta meitä ja saat ihan vapaasti purkaa angstiasi täällä keskustelupalstalla. Se ei muuta minun mielipidettäni asiasta mihinkään. Minulla on ollut typpiä, minulla on sellainen ja tulee olemaankin. Kaltaisesi ihmiset vain antavat typpärin omistamiseen lisäsyyn! Mielestäni on kiva kiusata kaltaisiasi ihmisiä! Tykkään siitä, kun typpäkoirani niin kovin sinua häiritsee!

        varmasti ketään häiritse, vaan sinun ajatusmallisi siitä miksi koirasi on typätty.
        häiriintynyt eläimen silpoja olet sinä, koirasi sitävastoin voi olla mitä ihanin "lapsi".


      • paikalla..
        me tykätään kirjoitti:

        että pööpersmannit näyttää sillee hyviltä! Tarvitaanko muita syitä?

        Ihan sama mitä siitä ajattelet. Provoamisesi ei saa minua mielipidettäni muuttamaan. Itseasiassa osasyy typpätooperin hankkimiseen on kaltaisesi kukkahatut, jotka inisee asiasta. On kiva, että menetät sielunrauhasi minun toopersmannini typistyksen johdosta!

        kun pentueelta on hännät ja korvat typätty? itse olen ja tähän loppui haluni omistaa typätty dobberi! niin paljon kipua ja tuskaa en toivo yhdellekkään koiralle kuin mitä typistämisestä seuraa. jos olette itseltänne valmiita leikkelemään korvanne ja osan selkärangastanne ilman itkua ja kipua niin mikäs siinä, leikelkää myös koiranne ja lapsenne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe