ihana loma takana ja pakko päästä uudelleen.malaria lääkkeet aloitettu jo kotona eikä harmita yhtään hinta ym. sillä olin ekan illan jälkeen täynnä paukamia...ticlon hotelli ihan ok kunhan ei odota ylellisyyksiä..mm.hidas palvelu niin ruoka kuin muidenkin suhteen,mutta mukavat ja ystävälliset ihmiset.
bagan rannalla ihkui ravintoloita ja hyvät aurinkovuoteet..joten älä epäröi vaan lähde matkaan.
p.s.ihan pienten kanssa kyllä miettisin lähtöä goalle sillä siellä oli aika "likaista".mutta ruuat hyviä eikä masutauti edes yllättänyt vaikka aikalailla kaikkea syötiinki...
goa ja hotelli ticlo
2
437
Vastaukset
Joo;viihdyttiin Ticlossa,kivoja ystävällisiä nuoria kavereita oli hommia hoitamassa;vähän hidasta oli,mutta otetaanpa huomioon,että tekivät aamu kuudesta yö kahteen asti töitä,en moittis. Jotkut valitti ettei ollut välillä ruokailuvälineitä ja piti pyytää,tulivatpa sitten,ei tullut mieleenkään moittia.Talossa hyvä räätäli,jolla teetettiin silkkiasuja.Muutenkin kiva tunnelma,ruoka ei erikoista,joten kannattanee syödä pääosin muualla.Kyllä siellä oli pari kertaa ihan kiva tuore barbeque-ilta.Tarkistakaa hotellihuoneen jääkaappien vesipullojen laatu,sinetin paikallaan olo etc. ,oli vähän ongelmaa veden laadun kanssa.Parempi taso,kun odotin,patjat kovia,mut tykkään kovista patjoista.Hyviä matkoja!
- ............
ei mielestäni kukaan haukkunut kyseistä hotellia..ihan ok kirj.ekalta henkilöltä,joku pikkusielu siel taas lätkyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676