Päiviä Kuplagurut!
Kuka tietää hyviä Kuplaan erikoistuneita korjaamoja pk-seudulla/-lähistöllä, joilta onnistuis Kuplan etuakselin vaihto?
Itsellä loppuu työkalut kesken.
Kiitos jo etukäteen.
Kuplakorjaamo
7
2909
Vastaukset
- Jussi
Otappa yhteyttä esim. tällaiseen volkkarimieheen:
Mikko Heikkilä, Töölöntorinkatu 6 a 16, 00260 HELSINKI Puh: 0400 201 825 - Jussi
Esim. Mikko Heikkilä, Töölöntorinkatu 6 a 16, 00260 HELSINKI Puh: 0400 201 825 osaa varmasti neuvoa.
- 1303S-74
Täältä:
http://www.kuplapaja.com/- volkkaristi
Lähipiirissä on kokemuksia kuplapajasta ja jäänyt erittäin huolimaton kuva firman töistä. myöskään kaikki lupaukset eivät pidä paikkaansa.
- aivan totta
volkkaristi kirjoitti:
Lähipiirissä on kokemuksia kuplapajasta ja jäänyt erittäin huolimaton kuva firman töistä. myöskään kaikki lupaukset eivät pidä paikkaansa.
kuplapaja erittäin huolimaton, osakaupasta en tiedä miten sujuu, mutta MISSÄÄN NIMESSÄ ei kannata teettää huoltotöitä kuplapajassa!
aivan totta kirjoitti:
kuplapaja erittäin huolimaton, osakaupasta en tiedä miten sujuu, mutta MISSÄÄN NIMESSÄ ei kannata teettää huoltotöitä kuplapajassa!
15 vuotta kuplapajan kanssa asioinut ja aina on saanut sitä mitä on tilannut.Ralli,kiihdytys ja siviiliautoihin osat ja palvelut toimineet ainakin minulla hyvin. Olen kuullut kyllä kun on tehty koneremontti(runkomoottori) kuplapajalla ja sitten itse asennettu ja ei toimi niin paskan myivät? Apulaitteet kaasutin,virta ym renaavat ja sitten haukutaan, shellin paarissa.Osakauppa on toiminut myös, kun tietää mitä haluaa,joskus joku osa on ollut toimituksessa pidempään mutta kyse on ollut erikoisosista ja kaukaa suomesta,osan saa toki viikossakin mutta se maksaa.
- Anonyymi
volkkaristi kirjoitti:
Kuplapaja maine "hyvänä" korjaajan saatikka "rehellisenä" on kyllä aivan täyttä paskaa! Kierrä kaukaa tämä pulju, jos haluat autollesi hyviä osia tai korjausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059