Mä haluaisin rekisteröityä sinne FinFanFuniin, mutta en tiedä miten? Osaisiko kukaan antaa mulle hieman ohjeita.. Kun haluaisin omatkin ficcini muiden luettavatksi ja arvoateltaviksi..=)
ja jos joku osaa auttaa niin vastailkaa.. Kiitos!
FinFanFun:iin rekisteröityminen..?
4
546
Vastaukset
- Sercan
Juu, mä oon miettiny kans samaa juttua... :)
Eli voisko joku vähän helpata? :) - mena
Ohjeet löytyvät, kun menette FinFanFun-osastoon (ylin) ja luette topicin "rekisteröityminen". Osastossa on muutakin, mitä pitää lukea ennen kuin postittaa ensimmäistäkään ficciä.
Mutta tässä vielä suora linkki
http://pub33.ezboard.com/ffinfanfunfrm1.showMessage?topicID=4.topic
:: mena- avun tarpeessa...
juu...minä olen lukenut aikasemminkin sen rekisteröitymis kohdan... mutta kun siellä ezboardissa ei ole enää sellasta kohtaa kuín JOIN.. tai en ainakaan minä sitä oo löytänyt..=)
käy vaikka itse katsomassa..=)
olisitko sinä se ihana ihminen joka osais jelppiä...?? että miten sinne nykyään rekisteröidytään...=) - mena
avun tarpeessa... kirjoitti:
juu...minä olen lukenut aikasemminkin sen rekisteröitymis kohdan... mutta kun siellä ezboardissa ei ole enää sellasta kohtaa kuín JOIN.. tai en ainakaan minä sitä oo löytänyt..=)
käy vaikka itse katsomassa..=)
olisitko sinä se ihana ihminen joka osais jelppiä...?? että miten sinne nykyään rekisteröidytään...=)ahaa...
1) valitse etusivulta
Register Your Free Account (Required)
2) valitse
B Local account (tunnuksesi toimii vain FinFanFunissa)
3) täytä lomake Kaakaon ohjeiden mukaan
http://pub33.ezboard.com/ffinfanfunfrm1.showMessage?topicID=4.topic
lomake on hieman muuttunut, mutta eiköhän siitä selviä. Kahdesta viimeisestä valintaruudusta ota valintamerkki pois ensimmäisestä (et halua roskapostia EzBoardilta), ja klikkaa valintamerkki toiseen (juu juu, olen yli 13-vee ja lukenut säännöt).
4) saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen viestin, jossa on ohjeet käyttäjätunnuksen aktivoimiseksi. Tod näk tarvitsee klikata jotain linkkiä tms.
Toivottavasti onnistuu!
:: mena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973