Mitä tehdä kun mitään ei voi tehdä?

!"!"!"!...

Olen tehnyt tekoja joita ei koskaan voi korjata eikä paikata eikä mitään. Ne on tehty ja ne on masentanut minut.
Niin mitä tehdä kun mitään ei voi tehdä?
kenties kuolla?
mutta onko itsemurha sallittua?
Ei ole kiva elää kun tietää että mitään ei ole tehtävissä. Muutakuin kuolla. Mutta en tahtoisi sen olevan itsemurha. Niin moni ei älyäisi sitä että jouduin tekemään sen. Onko joku myrkky millä
saa kuoltua ja se katsotaan esim. aivoveren vuodoksi? onko kukaan muu siinä tilanteessa että mitään ei voi tehdä korjatakseen elämän?

9

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla ei ole oikeutta lopettaa elämääsi tekojesi tähden. Oletko,varma, että et voi tehdä mitään? Tuntuu uskomattomalta. Itsemurha ei auttaisi mitään, tuhoaisit vaan itsesi mutta tilanne pysyisi samana. Hae apua itsellesi. Kaikki tarvitsevat joskus apua. Avun pyytäminen vaatii nöyryyttä. Jos et voi sovittaa tekojasi joillekin ihmisille, ala auttamaan muita ihmisiä, niin itsetuntosi paranee. Näin voit sovittaa jotakin. Kannattaa yrittää.

    • ,,,,,,,

      Älä tee mitään. Anna asioiden olla jos niille ei mitään voi enää.

    • Daidaih

      Silloin kun omat voimat loppuu, anna silloin tulla Jumalan apuun.
      (kirjoita mulle tai..) uskonto kanavilla käy uskovia, jotka voi auttaa.
      Tämä maailma on niin materiasoitunut, että ainoa mikä voi ihmistä auttaa, niin sekin kielletään.
      Täälläkin osiossa tämmöiset kirjoitukset hyvin äkkiä poistetaan.
      Nyky ihmiselle ei todella anneta kuin kaksi vaihtoehtoa kärsi tai kuole.
      Jumalalla on monia ratkaisuja ja jokainen on noita kahta parempi.
      Jumala meidät luonut.Hänellä on ratkaisu myös sinun ongelmiin.
      Jos epäilet tai et tunne Jumalaa, niin ajattele, ei se maksakaan mitään, jos alat ottamaan selvää.
      Kirjoita minulle, jos haluat, voin auttaa.
      [email protected]
      Rukoilen puolestasi lämmöllä Daidaih

    • apilaz

      Mitä asioita olet tehnyt? Kerro nyt vähän.

    • > eteenpäin

      Pääsiäisen jälkeinen perjantai

      Ps. 40:6
      Herra, minun Jumalani,
      kukaan ei ole sinun vertaisesi!
      Sinä olet tehnyt suuria tekoja,
      sinä ajattelet meidän parastamme.

      • lokhu

        on aika päästää irti menneestä.vain sinä itse voit sen tehdä,lasket vain irti ja jätät sen taaksesi,anna itsellesi lupa siihen.jos elät niin että jatkuvasti murehdit eilistä ja stressaat huomista,sinulta jää tämä päivä elämättä.opettele elämään hetkessä,vain tässä ja nyt.ja muista,aina kun suljet yhden oven,muita aukeaa!


    • Ps. 116:3-4

      Kuoleman köydet kiertyivät ympärilleni,
      tuonelan kauhut ahdistivat minua,
      minut valtasi tuska ja murhe.
      Silloin minä huusin Herran nimeä:
      "Herra! Pelasta minut!"

    • TÄYNNÄ

      Mahdollisuuksia?

      PUUTTUU VAIN TEKIÖITÄ ? !

      Esim, myös apua löytyy, kun vain LUONTO antaa periksi HAKEA sitä oikeista paikoista ?

    • pjojala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe