Olen tehnyt tekoja joita ei koskaan voi korjata eikä paikata eikä mitään. Ne on tehty ja ne on masentanut minut.
Niin mitä tehdä kun mitään ei voi tehdä?
kenties kuolla?
mutta onko itsemurha sallittua?
Ei ole kiva elää kun tietää että mitään ei ole tehtävissä. Muutakuin kuolla. Mutta en tahtoisi sen olevan itsemurha. Niin moni ei älyäisi sitä että jouduin tekemään sen. Onko joku myrkky millä
saa kuoltua ja se katsotaan esim. aivoveren vuodoksi? onko kukaan muu siinä tilanteessa että mitään ei voi tehdä korjatakseen elämän?
Mitä tehdä kun mitään ei voi tehdä?
9
883
Vastaukset
Sinulla ei ole oikeutta lopettaa elämääsi tekojesi tähden. Oletko,varma, että et voi tehdä mitään? Tuntuu uskomattomalta. Itsemurha ei auttaisi mitään, tuhoaisit vaan itsesi mutta tilanne pysyisi samana. Hae apua itsellesi. Kaikki tarvitsevat joskus apua. Avun pyytäminen vaatii nöyryyttä. Jos et voi sovittaa tekojasi joillekin ihmisille, ala auttamaan muita ihmisiä, niin itsetuntosi paranee. Näin voit sovittaa jotakin. Kannattaa yrittää.
- ,,,,,,,
Älä tee mitään. Anna asioiden olla jos niille ei mitään voi enää.
- Daidaih
Silloin kun omat voimat loppuu, anna silloin tulla Jumalan apuun.
(kirjoita mulle tai..) uskonto kanavilla käy uskovia, jotka voi auttaa.
Tämä maailma on niin materiasoitunut, että ainoa mikä voi ihmistä auttaa, niin sekin kielletään.
Täälläkin osiossa tämmöiset kirjoitukset hyvin äkkiä poistetaan.
Nyky ihmiselle ei todella anneta kuin kaksi vaihtoehtoa kärsi tai kuole.
Jumalalla on monia ratkaisuja ja jokainen on noita kahta parempi.
Jumala meidät luonut.Hänellä on ratkaisu myös sinun ongelmiin.
Jos epäilet tai et tunne Jumalaa, niin ajattele, ei se maksakaan mitään, jos alat ottamaan selvää.
Kirjoita minulle, jos haluat, voin auttaa.
[email protected]
Rukoilen puolestasi lämmöllä Daidaih - apilaz
Mitä asioita olet tehnyt? Kerro nyt vähän.
- > eteenpäin
Pääsiäisen jälkeinen perjantai
Ps. 40:6
Herra, minun Jumalani,
kukaan ei ole sinun vertaisesi!
Sinä olet tehnyt suuria tekoja,
sinä ajattelet meidän parastamme.- lokhu
on aika päästää irti menneestä.vain sinä itse voit sen tehdä,lasket vain irti ja jätät sen taaksesi,anna itsellesi lupa siihen.jos elät niin että jatkuvasti murehdit eilistä ja stressaat huomista,sinulta jää tämä päivä elämättä.opettele elämään hetkessä,vain tässä ja nyt.ja muista,aina kun suljet yhden oven,muita aukeaa!
- Ps. 116:3-4
Kuoleman köydet kiertyivät ympärilleni,
tuonelan kauhut ahdistivat minua,
minut valtasi tuska ja murhe.
Silloin minä huusin Herran nimeä:
"Herra! Pelasta minut!" - TÄYNNÄ
Mahdollisuuksia?
PUUTTUU VAIN TEKIÖITÄ ? !
Esim, myös apua löytyy, kun vain LUONTO antaa periksi HAKEA sitä oikeista paikoista ? - pjojala
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Itsemurha.htm
Pakeneminen olisi ihan OK - jos pääsisi pakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592