Oletteko osallistuneet? Millaisin tuloksin?
Kirjoituskilpailut
5
856
Vastaukset
- hyvin tuloksin
Mukavasti pientä parannusta arkiseen elämänlaatuun saa voittelemalla esim. lehtien kisoista lomamatkoja. Pitää vain osata erottua, that's the point.
mm. jokaiseen kirjoituskisaan, jonka aiheistoon edes etäisesti soveltuvaa tekstiä saan suolletuksi määräaikaan mennessä. Ongelmanani on tietotekniikkalaitteiston puute yhdistyneenä likviditeettivajeeseen kyseisen apparatuksen rahoittamiseksi. Näitä sinänsä käteviä ja päteviä kirjaston koneita saa käyttää vain rajoitetun ajan ja tiettyinä ajankohtina, joten aikataulut kahlitsevat nyt luovuuttani. Käsin en taas jaksa kirjoitella.
Juuri nyt yritän onkia tietooni erään, tähän mennessä loppuvuosittain käynnistyneen science fiction -kirjoituskilpailun kohtaloa A.D. 2008-2009. Mielessäni näet itää eho aihe. Tuo Turun Scifi -seuran järjestämä kilpailu on edukas tuheloillekin tuottelijoille siksi, että sieltä postitetaan jokaiselle osanottajalle ytyä neuvontaa antava yleispalaute.
Elääköön verbaalivirtuoottisuus - tai ainakin aito pyrkimys siihen!- Anonyymi
piruitte kirjoitti:
mm. jokaiseen kirjoituskisaan, jonka aiheistoon edes etäisesti soveltuvaa tekstiä saan suolletuksi määräaikaan mennessä. Ongelmanani on tietotekniikkalaitteiston puute yhdistyneenä likviditeettivajeeseen kyseisen apparatuksen rahoittamiseksi. Näitä sinänsä käteviä ja päteviä kirjaston koneita saa käyttää vain rajoitetun ajan ja tiettyinä ajankohtina, joten aikataulut kahlitsevat nyt luovuuttani. Käsin en taas jaksa kirjoitella.
Juuri nyt yritän onkia tietooni erään, tähän mennessä loppuvuosittain käynnistyneen science fiction -kirjoituskilpailun kohtaloa A.D. 2008-2009. Mielessäni näet itää eho aihe. Tuo Turun Scifi -seuran järjestämä kilpailu on edukas tuheloillekin tuottelijoille siksi, että sieltä postitetaan jokaiselle osanottajalle ytyä neuvontaa antava yleispalaute.
Elääköön verbaalivirtuoottisuus - tai ainakin aito pyrkimys siihen!kirjoituskilpailuiden järjestäjät ovat perin yksinkertaista sakkia, he eivät ymmärrä että on suuri joukko vanhoja ihmisiä jotka eivät hallitse tietokonetta, miksi kilpailuissa ei kelpaa paperi tulosteet, vaav kaikki on lähetettävä sähköpostilla, siksi kaikin laadukkaammat tarinat jää saamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoituskilpailuiden järjestäjät ovat perin yksinkertaista sakkia, he eivät ymmärrä että on suuri joukko vanhoja ihmisiä jotka eivät hallitse tietokonetta, miksi kilpailuissa ei kelpaa paperi tulosteet, vaav kaikki on lähetettävä sähköpostilla, siksi kaikin laadukkaammat tarinat jää saamatta.
Höpöhöpö, oma vähemmän tekninen äitinikin on seitsen-kahdeksankymppisenä oppinut sujuvasti käyttämään älykännykkään ja tietokonetta. Totta kai joukossa on yksilöitä, jotka eivät opi, ihan joka ikäluokassa, mutta se että on iäkäs ei todellakaan ole este oppimiselle/osaamiselle, jos tahtoa on. Helpompaahan sähköpostilla lähettäminen lopulta kuin tulostaminen ja lähettäminen, ja ennen kaikkea varmempaa nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, oma vähemmän tekninen äitinikin on seitsen-kahdeksankymppisenä oppinut sujuvasti käyttämään älykännykkään ja tietokonetta. Totta kai joukossa on yksilöitä, jotka eivät opi, ihan joka ikäluokassa, mutta se että on iäkäs ei todellakaan ole este oppimiselle/osaamiselle, jos tahtoa on. Helpompaahan sähköpostilla lähettäminen lopulta kuin tulostaminen ja lähettäminen, ja ennen kaikkea varmempaa nykyään.
kyllä paljon on tasokkaita kirjoittajia jotka eivät omista tietokonetta, eihän heistä kaikki ole niin älykkäitä kuin sinä ja äitisi, mutta ei teistä kumpikaan kykene kirjoittamaan edes novellia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381