Kirjoituskilpailut

oletteko osallistuneet

Oletteko osallistuneet? Millaisin tuloksin?

5

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin tuloksin

      Mukavasti pientä parannusta arkiseen elämänlaatuun saa voittelemalla esim. lehtien kisoista lomamatkoja. Pitää vain osata erottua, that's the point.

      • mm. jokaiseen kirjoituskisaan, jonka aiheistoon edes etäisesti soveltuvaa tekstiä saan suolletuksi määräaikaan mennessä. Ongelmanani on tietotekniikkalaitteiston puute yhdistyneenä likviditeettivajeeseen kyseisen apparatuksen rahoittamiseksi. Näitä sinänsä käteviä ja päteviä kirjaston koneita saa käyttää vain rajoitetun ajan ja tiettyinä ajankohtina, joten aikataulut kahlitsevat nyt luovuuttani. Käsin en taas jaksa kirjoitella.
        Juuri nyt yritän onkia tietooni erään, tähän mennessä loppuvuosittain käynnistyneen science fiction -kirjoituskilpailun kohtaloa A.D. 2008-2009. Mielessäni näet itää eho aihe. Tuo Turun Scifi -seuran järjestämä kilpailu on edukas tuheloillekin tuottelijoille siksi, että sieltä postitetaan jokaiselle osanottajalle ytyä neuvontaa antava yleispalaute.
        Elääköön verbaalivirtuoottisuus - tai ainakin aito pyrkimys siihen!


      • Anonyymi
        piruitte kirjoitti:

        mm. jokaiseen kirjoituskisaan, jonka aiheistoon edes etäisesti soveltuvaa tekstiä saan suolletuksi määräaikaan mennessä. Ongelmanani on tietotekniikkalaitteiston puute yhdistyneenä likviditeettivajeeseen kyseisen apparatuksen rahoittamiseksi. Näitä sinänsä käteviä ja päteviä kirjaston koneita saa käyttää vain rajoitetun ajan ja tiettyinä ajankohtina, joten aikataulut kahlitsevat nyt luovuuttani. Käsin en taas jaksa kirjoitella.
        Juuri nyt yritän onkia tietooni erään, tähän mennessä loppuvuosittain käynnistyneen science fiction -kirjoituskilpailun kohtaloa A.D. 2008-2009. Mielessäni näet itää eho aihe. Tuo Turun Scifi -seuran järjestämä kilpailu on edukas tuheloillekin tuottelijoille siksi, että sieltä postitetaan jokaiselle osanottajalle ytyä neuvontaa antava yleispalaute.
        Elääköön verbaalivirtuoottisuus - tai ainakin aito pyrkimys siihen!

        kirjoituskilpailuiden järjestäjät ovat perin yksinkertaista sakkia, he eivät ymmärrä että on suuri joukko vanhoja ihmisiä jotka eivät hallitse tietokonetta, miksi kilpailuissa ei kelpaa paperi tulosteet, vaav kaikki on lähetettävä sähköpostilla, siksi kaikin laadukkaammat tarinat jää saamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoituskilpailuiden järjestäjät ovat perin yksinkertaista sakkia, he eivät ymmärrä että on suuri joukko vanhoja ihmisiä jotka eivät hallitse tietokonetta, miksi kilpailuissa ei kelpaa paperi tulosteet, vaav kaikki on lähetettävä sähköpostilla, siksi kaikin laadukkaammat tarinat jää saamatta.

        Höpöhöpö, oma vähemmän tekninen äitinikin on seitsen-kahdeksankymppisenä oppinut sujuvasti käyttämään älykännykkään ja tietokonetta. Totta kai joukossa on yksilöitä, jotka eivät opi, ihan joka ikäluokassa, mutta se että on iäkäs ei todellakaan ole este oppimiselle/osaamiselle, jos tahtoa on. Helpompaahan sähköpostilla lähettäminen lopulta kuin tulostaminen ja lähettäminen, ja ennen kaikkea varmempaa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, oma vähemmän tekninen äitinikin on seitsen-kahdeksankymppisenä oppinut sujuvasti käyttämään älykännykkään ja tietokonetta. Totta kai joukossa on yksilöitä, jotka eivät opi, ihan joka ikäluokassa, mutta se että on iäkäs ei todellakaan ole este oppimiselle/osaamiselle, jos tahtoa on. Helpompaahan sähköpostilla lähettäminen lopulta kuin tulostaminen ja lähettäminen, ja ennen kaikkea varmempaa nykyään.

        kyllä paljon on tasokkaita kirjoittajia jotka eivät omista tietokonetta, eihän heistä kaikki ole niin älykkäitä kuin sinä ja äitisi, mutta ei teistä kumpikaan kykene kirjoittamaan edes novellia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe