Elikkä haluaisin rastat mutta ensin haluaisin niistä tietoa.
1. Kuinka paljon rastat maksaa? en nimittäin halua tehdä niitä itse.
2. Kuinka kauan rastojen teko kestää keskipitusiin hiuksiin?
3. Kuinka paljon rastoja täytyy hoitaa ja miten?
4. Olen kuullut että rastat pystyy halutessa käydä purkamassa. Oonko aivan väärässä vai onko se mahdollista jonkin tyyppisiin rastoihin?
5. Omia kokemuksia rastojen hyvistä ja huonoista puolista?
Rastoista
6
4116
Vastaukset
- aaaaak
1. Kuinka paljon rastat maksaa? en nimittäin halua tehdä niitä itse.
- Varmasti paljon, mutta asiaa auttaa se, että käy kysymässä eri kampaamoista ja vertailee hintoja. Jotkut ammattikoulut (joissa on kampaajalinja) tekevät niitä myös. Ja miksi et halua tehdä itse? Eikö olisi mahdollista pyytää jotain tuttua? Eihän se niin vaikeaa ole, katso ohjeet joltain nettisivulta.
4. Olen kuullut että rastat pystyy halutessa käydä purkamassa. Oonko aivan väärässä vai onko se mahdollista jonkin tyyppisiin rastoihin?
- Omatekoisia rastoja voi kyllä purkaa, mutta ymmärrät kai, että tukkaahan siinä lähtee mukana. Ja jos se rasta on jo vanha, niin eihän sittenkään kannata. Kampaamorastoja ei kai voi purkaa, kun ne tunkee niihin sitä jotain permanenttiainetta... - takkutukka
1. Kuinka paljon rastat maksaa?
-n. 100- 300e riippuen kuinka kauan tekemiseen menee. Amiksella saatat saada viidellä kympillä.
-Suunnilleen 4 tunnista 7 tuntiin sanoisin.
-Aluksi hyvä pyöritellä rastoja, juuria ja latvoja vaikkapa tv:n ääressä. Ja sitten tukan pesu joko mäntysuovalla, linna shampoolla tai hienolla suomalaisella. Ei vahaa!! Menee takun sisään ja täten kasvualustana homeelle!
-Kyllä rastat voi purkaa, mutta tukka ohenee tietysti paljon, etenkin kampaamorastoissa. Itsetehdyt rastat avatessa tukkahävikki on huomattavasti pienempi koska tukka ei ole kärsinyt permanenttiaineesta. Mutta mahdollista avaaminen on.
-Helppo tukka, aina hieno eikä tarvitse laittaa mitenkään. Aluksi päänahka vähän kutisi, mutta meni nopiaan ohi. Enpä oikeastaan muuta huonoa löydä. :]
Toivottavasti oli apua. - takkupiä
1. Kuinka paljon rastat maksaa?
-n. 100- 300e riippuen kuinka kauan tekemiseen menee. Amiksella saatat saada viidellä kympillä.
-Suunnilleen 4 tunnista 7 tuntiin sanoisin.
-Aluksi hyvä pyöritellä rastoja, juuria ja latvoja vaikkapa tv:n ääressä. Ja sitten tukan pesu joko mäntysuovalla, linna shampoolla tai hienolla suomalaisella. Ei vahaa!! Menee takun sisään ja täten kasvualustana homeelle!
-Kyllä rastat voi purkaa, mutta tukka ohenee tietysti paljon, etenkin kampaamorastoissa. Itsetehdyt rastat avatessa tukkahävikki on huomattavasti pienempi koska tukka ei ole kärsinyt permanenttiaineesta. Mutta mahdollista avaaminen on.
-Helppo tukka, aina hieno eikä tarvitse laittaa mitenkään. Aluksi päänahka vähän kutisi, mutta meni nopiaan ohi. Enpä oikeastaan muuta huonoa löydä. :]
Toivottavasti oli apua.- takkutukka
tuli kahesti. =]
- Njääh, myöhässä
Voi purkaa, vaikka tuskallista sen on. Itelläni on kampaajalla laitettu, mutta niitten teossa ei käytetty permamentti ainetta, eli ne vaan tupeerattiin pötköiksi :D Itse olen ajatellut itse purkaa, mutta kampaajallakin voi käydä tietääkseni. Maksoin itse jotain 300er :)
- jkldasjdlk
Rastat on ihan HIRVEÄT älä hanki niitä! En ymmärrä miks joku haluaa näyttää silt et kasvaa jotain sieniä päässä tai pesii jotain eläimiä. Ne on vaan niin likaisen näköiset. hyi hyi hyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251