BitAddict rekisteröityminen

(c)Hokka

Tuota onkohan kukaan päässy rekisteröitymään viimeaikoina tonne BitAddict:iin?
Siel kuulema valvotaan ratiota joten sieltä varmaan saa hyvin matskua kunhan itekin jakaa?
Yrittäny varmaa 2-3vk rekata sisää mut ei pääse?

57

8647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välitä

      Mul oli ratio yli 6 ja olin käymättä pari kk:ta ja hups tili meni.

      • boloblol

        bitaddict-> portit auki


      • GotOwnedByBitAddict
        boloblol kirjoitti:

        bitaddict-> portit auki

        Ei pääse rekkaa vielkää, i hope they open the gates and lemme com in.. Oli muute vitun hyvää musaa radios aina :'( sit tuli se perkelen katkos servul ja ratio laski 0.1 hyvä sitä alkaa nostaa ku nopeus 1M ja ladattu 50giga :D:.dsa.ds.sd.ads.:D:D:D:


    • Quasimod0

      ET TIETENKÄÄN PÄÄSE KU MÄ BANNASIN SUN IP-OSOITTEEN! :D

      • bitaddict

        Ei kukaan tiiä millo tonne pääsis taas rekisteröitymään siis tonne bit addictiin. tai voisko joku hankkii akon minulle. pakko päästä lataa 24mbit netil. Voi mailata [email protected]


      • kutsuja
        bitaddict kirjoitti:

        Ei kukaan tiiä millo tonne pääsis taas rekisteröitymään siis tonne bit addictiin. tai voisko joku hankkii akon minulle. pakko päästä lataa 24mbit netil. Voi mailata [email protected]

        nyt nopein saa kutsun klikkaa linkkiä ja täytä tiedot, olet sisällä

        http://bitaddict.org/register.php?invitenumber=41f1f19176d383480afa65d325c06ed0
        http://bitaddict.org/register.php?invitenumber=349f36aa789af083b8e26839bd498af9


      • enää mennä

      • t-ee-mu
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        hei olisko sulla invitee tarjolla.. mitäs tietoja tarviit jo ssulla ois viel invitee olisin kiinostunut


      • Japonen
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        Minulle vois joku laittaa kutsua tulemaan! Mutki potkittii pois vaikka oli ratio yli 4 ku olin 2kk käynättä


      • -Knotti-
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        moro saanks kutsun sulta..? osote ois [email protected]
        kiitos suuresti jos annat kutsun :P


      • zee
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        Jos voisit kutsuu mut ni oisin tosi kiitollinen.. oon joskus ollu jäsen mutta olin vähään aikaa käymättä ni käyttäjä poistettu.. s-posti on [email protected] kiitos jo etukäteen


      • Kutsu?
        zee kirjoitti:

        Jos voisit kutsuu mut ni oisin tosi kiitollinen.. oon joskus ollu jäsen mutta olin vähään aikaa käymättä ni käyttäjä poistettu.. s-posti on [email protected] kiitos jo etukäteen

        olisiko kutsua vielä mulle olisin kiitollinen
        sähköposti [email protected]


      • Hämy
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        olisin tosi kiitollinen jos saisin sinne kutsun osote on [email protected]


      • Teme199999
        enää mennä kirjoitti:

        Palvelin maksettu:
        5.01.2009 asti

        Eli eiköhän koko paska ole pian suljettu.. ja jos ny joku kutsun sinne haluaa ni kirjotteleppa tietojas tänne ni annan kutsun

        Sattuisiko sulla olemaan vielä näitä invitejä ?


      • joujou3
        zee kirjoitti:

        Jos voisit kutsuu mut ni oisin tosi kiitollinen.. oon joskus ollu jäsen mutta olin vähään aikaa käymättä ni käyttäjä poistettu.. s-posti on [email protected] kiitos jo etukäteen

        villeeeehoooooo


    • mohlu

      jos jollain ois kutsu niin vois kutsua mut sinne., kiitos jo etukäteen ja maili oli [email protected] niin infoo jos on kutsu kiitos

      • 24/1m netti

        Jos jollain HYVÄSYDÄMISELLÄ sattuis olee kutsu jäljel, nii pystyiskö kutsuu:)
        Meille tuli just toi Soneran 24/1M netti, nii sil pääsis hyvin lataa ja uppaa:)

        tonne voi kutsulinkin pistää: [email protected]

        Kiitti jo etukätee!:)


      • asdasdasdnaa
        24/1m netti kirjoitti:

        Jos jollain HYVÄSYDÄMISELLÄ sattuis olee kutsu jäljel, nii pystyiskö kutsuu:)
        Meille tuli just toi Soneran 24/1M netti, nii sil pääsis hyvin lataa ja uppaa:)

        tonne voi kutsulinkin pistää: [email protected]

        Kiitti jo etukätee!:)

        On muute 12vk et potkii pois.


      • luulet..,,
        24/1m netti kirjoitti:

        Jos jollain HYVÄSYDÄMISELLÄ sattuis olee kutsu jäljel, nii pystyiskö kutsuu:)
        Meille tuli just toi Soneran 24/1M netti, nii sil pääsis hyvin lataa ja uppaa:)

        tonne voi kutsulinkin pistää: [email protected]

        Kiitti jo etukätee!:)

        BA:llä olevan mitä et muualta saisi???


      • juhasd
        luulet..,, kirjoitti:

        BA:llä olevan mitä et muualta saisi???

        oisko kellää invitei viel jos on ni voisiks invitee mut [email protected] kiitoos =))


    • jebude

      Multa löytyis bitaddict kutsuja, MUTTA haluan vaihdossa demonoid, rautaportti, tai finnbytesiin kutsun,tai johonkin muuhun suomalaiseen =)
      lisätkää tämä osote messengeriin ja laittakaa viestiä jos vaihto kiinnostaa: [email protected] KIITOS!

      • .

        tuohan on kiellettyä. taidanpa jäpsiä iipeet niin saatte bannit.


      • Pacificker
        . kirjoitti:

        tuohan on kiellettyä. taidanpa jäpsiä iipeet niin saatte bannit.

        Mulle voisi please laittaa kutsua :)
        [email protected]
        kiitollinen olisin, jos joku ystävällinen voisi laittaa kutsua!! :)


      • Pacificker

    • hgfgf

      Käsittämätöntä ettei Bitaddict ota lisää käyttäjiä vaikka he voisivat omien sanojensa mukaan tuplata käyttäjämäärän.

    • zekko1

      pystyiskö joku laittaan inviten AB hen? olisin kiitollinen. tässä sähköposti osoite [email protected]

      • zekko1

        Korjaus=) BAhan..


    • kutsua ?
    • :)
    • Kickitup
    • unknown_

      Jos jollakin on e-tankeriin kutsu niin voin vaihtaa BA

    • RickRocker
    • Nyt olis kutsu tarpeessa johonki suomi trackkeriin!
      Aina olen ladannut julkisilta kuten Tpb:ltä ja jakanut, mutta nyt olis kiva ladata laadukkaammilta sivuilta :)
      [email protected] tai yv:llä

    • Noekken

      Kutsuja otetaan vastaan, bitaddict/rautaportti/finbytes
      Vähän ratioita eri trackereilta:

      Speed.cd: Ratio: 1.929 [Uploaded] 41.83 GB [Downloaded] 21.68 GB Active Torrents: Torrents seeding 4 Torrents leeching 1 Bonus: 149.4

      Scenetime: Ratio: 7.030 Uploaded: 92.803 GB Downloaded: 13.201 GB

      Xtremewrestlingtorrents.net: Ratio: 7.319 Up: 69.08 GB Down: 9.44 GB

      [email protected]

    • klotera

      Haluaisin kokeilla Bitaddictia jos suinkin joku viitsii laittaa mulle kutsua. Kun tullut tähän saakka käytettyä vaan tpb, ja ihan hyvä nettiki löytyy! :)
      [email protected]

    • paska sivusto nykyää

      Ei bitaddictiin kannata mennä, nykyään siel on niin paska ilmapiiri, ja vipit jakavat jatkuvasti varoituksia ihan ihme syistä, ja ihan sama mitä sinne julkaise, niin aina joku keksii siitä jonku virheen, ja raportoi torrentista

      • aivainiiii

        Mitä jos lukisit ohjeet, kun noin vaikeaa on.


    • EiKukaan

      BitAddict rekisteröinti on auki kaikille halukkaille, joita tekijänoikeusmafia on kaltoinkohdellut eväämällä heiltä vapaan matkustamisen internetin ihmeellisessä maailmassa, olkaa hyvä!

    • Errkkiii

      Olisi mahdollista saada minulta IP banneja pois? Jos joku voisi kysyä ylläpitäjiltä? Nimimerkkini on Wiwweeee... Sääntöjä en ymmärtänyt aluksi niin paloi tunnukset mutta nytten tiedän :D

    • paska_bitaddict

      Ei vaan enää ymmärä ton sivuston touhua, ei yhtäkään varotusta tms, ja nyt oli tunnus poistettu, ois kiva tietää syy tuohonkin, etusivulla kyllä ohje, että pitäis mennä irciin, ja jne, mut eihän se toimi, kun tunnukset on poistettu.. Haistakoon vitun koko bitaddict.. onneks on parempia sivuja

    • paskin bitaddict

      Sama homma. Ei varoitusta eikä mitään syytä, mutta olin saanut bännit eilen. Asiasta kuuluu varoittaa tai kertoa syy banneihin saatana! Internet natseja koko porukka!

    • paska_bitaddict

      luulis juu tulevan edes joku varotus tms, mutta ei mitään, ymmärtäisin kyllä, että bannitaan, jos ois pilannut ration tms, mutta kun ei voinnut edes siitäkään olla kiinni. Mutta onneks niitä on muitakin paikkoja, kun pelkkä bitaddict..

      Paska mikä paska

      • n0b0dy2

        Juupa joo. Itekin usean vuoden käyttäneenä potkua vaan persuuksiin ilman mitään selityksiä ja ylläpitoonhan ei saa edes mitenkään yhteyttä :(


    • Liiskarit on anaal..

      HAHAHA!!!

      Luuletteko että meitä sivustolla olevia surettaa jos liiskareita potkittu sivustolta pois? jos kerran sivusto oli noin tärkeä niin miksi piditte ration yli 100gb pakkasella?

      HAHAHAHA!!!!

      • n0b0dy2

        Ite oot anaal..ist. Jos on ladannu vaikka 10TB ja jakanu 9.9TB, niin silloin on 100GB pakkasella. Mut eipä monen mielestä kovin huono käyttäjä, aikas paljon on jaettu. Se on vähän eri asia, jos on ladannu 110GB ja jakanu 10GB. Vähän ois voinu tapauskohtaisesti kattoo ketä potkii. Eka avataan ovet kaiken maailman peeloille ja sit potkitaan vanhoja käyttäjiä pihalle :(

        Reilusta kerhosta päivää -> BA


    • niko

      olisko jollain laittaa bitaddict invite [email protected] mulla ois 4 rautaportin inviteä.

    • Lällärit lakoon

      "itse useamman vuoden käyttäneenä blahblahblah"
      Oikeesti Jos kerta on useamman vuoden ollu mestoilla luulis jo tajuuvan se nfaktan, että jos sulla ratio vituillaan, ni siitä seuraa BOOT TO THE HEAD tai tässä tapauksessa monoa perseelle näin kotimaisella sanottuna.

      Jätkät täällä itkee, ku tuli bannit vaikka syy on ihan täysin itessä.

      Hyvä vaan et peelot heitettiin pois. Hyvää jatkoa ku ei oma riitä jani-petterit.

    • paska bitaddict

      Mut potkittiin pois vaikka ratio oli aivan kunnossa, ellen väärin muista, niin ladannut n.400gt ja jakanut melkein teran verran, ja sit yht äkkiä potkitaan pihalle..

    • hurpeinen
    • TURHA KERJÄTÄ

      ET

    • haistakaa paska

      turpa kiinni helarit jos bitaddict ei oo auki ei muutako oottaaa!!! jumalauta isot miehet vai vittu neidit itkee tääl saatana! fuck off

    • B(L)A,B(L)A,B(L)A

      Vois melkee antaa kenkää tälle/näille täällä invitejä jakaville..ne pitäs jakaa tutuille/luotettaville henkilöille, ei jollekki suomi24 foorumilla huuteleville teineille jokka tulee vaan liiskaan ja saa kenkää, sit itketään taas täällä et on paska trackeri ku sain kenkää, oli vaan 100gb pakkasella ratiot...hmmm...

      Enkä kyl jakelis mitään omalla nimelläni olevia sähköposteja ja huutelis et pitää päästä vittu lataileen isi osti uuden netin juttuja...

    • Jambe90

      Hei voisiko joku auttaa kutsumalla BA:han kun olisi laajakaista ja paljon jopa julkaistavaakin mutta tunnukset uupuu...
      kutsun voi lähettää [email protected]

      Olisin kiitollinen jos pääsisin ba:ta käyttämään..

    • Onnea etsintään

      En usko että saatte tunnuksia täältä ruinaamalla, koska kutsuja on vastuussa kutsuttavasta. Jos kutsutun ratio on huono, niin voi kutsujakin saada lähtöpassit siinä ohella.

    • huhuhuh3

      Olen minä ainakin kutsunut jo muutaman tätä kautta

    • lyytikäine

      Hehheh, pari kk oottanu signuppia turhaan!! Jos joku ois halukas antamaan kutsun niin [email protected] osoitteessa maistuis =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe