Vaihdanko?

optimisti..ko?

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia kyseisestä firmasta? Ajattelin vaihtaa perheen liittymät (4kpl) siihen perusliittymään, mikälie nimeltään, alle euron kkmaksu, 0,069 puhelut ja viestit.. Kannattaako? Nyt meillä on Saunalahden ykköset.

4

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karero

      Meidän perheen neljällä jäsenellä on Telefinlandin liittymä ollut 2½-vuotta. Eipä minulla ole ollut mitään moitittavaa ko. operaattorista. Pienenä miinuksena on rajoitettu asiakaspalvelun aukiolo ja 6,9 snt/min maksava asiakaspalvelun hinta, mutta vain kaksi kertaa olen soittanut asikaspalveluun 2½-vuoden aikana, eikä puhelun jonotusaika ollut kuin noin 5 min.
      Tomii Soneran verkossa, joten kuuluvaisuus on ollut hyvä niillä Itä-Suomen ja Lapin alueilla, jossa olemme liikkuneet. Kokeile. Jos ei pelaa, niin nykysin on helppo vaihtaa toiseen operaattoriin.

      Kolmella jäsenellämme on Pulina-liitymä ja tytöllä Telex-liittymä.

      Toisaalta miksi vaihdat, jos Saunalahdella homma kuitenkin pelaa.

      • ihmettelen??????

        Miksi vaihtaa toimiva liittymä???

        Sitä paitsi saunalahdella ilmaiset puhelut
        aspaan, joten ihmettelen suuresti vaihtoa,
        ellei kyseessä ole kuuluvuus, joissa tietty
        on paikallisesti eroja. Jos asuu takahikiällä,
        niin siellä ei välttämättä toimi kuin toinen
        operaattori. Eihän paikkakunnalle, jossa asuu
        tasan kolme ihmistä, kannata rakentaa montaa
        verkkoa ;)


      • jokuvaaaan

        tf:n asiakkaana on ongelmallista jos esim. puhelin häviää tai sim-kortti. sen saa vain ja ainoastaan tilattua maksullisesta aspasta ja se tulee joskus postin mukana. ja sit jos tarvii puhelimiin vaikka mms-asetuksia niin ei voi mennä minnekään myymälään asioimaan vaan pitää koittaa puhelimen kautta saada toimimaan ne.

        itse pysyn operaattorin asiakkaana jolla on myös 6,9c/min hinnat ja koko maan kattava myymäläketju. jos häviää/hajoaa sim niin saa uudin parissa minuutissa ja et jos on ongelmia asetusten kanssa niin menen myymälään ja isken luurin myyjän käteen, et auttaisitko :)


    • Saunis OK

      No kyllä ihmettelen jos joku aikoo Sauniksesta luopua, mutta toki jokainen saa valita vapaasti. Onhan kuitenkin Saunalahdella mm. kilpailukykyisten hintojen lisäksi ylivoimaisesti parhaat palvelunhallintaverkkosivustot.
      Näkyy ympärilläni olevan lähisuku kokonaan sekä kaveripiiri ja naapurusto pääosin siirtynyt Saunikseen - en näin pikaisesti muista niistä ketään kuka olisi Sauniksesta luopunut...
      Minullakin toki on TF apuliittymänä eli sen kaverisoitoilla soittelen vain tiettyihin Soneran ja TF-liittymiin - varoen. Kaikilla lähipiirissä ei nimittäin ole pelkästään hyviä kokemuksia TF:stä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe