Playa Del sol/ ingles

ihana mies!

siellä hotellissa oli töissä ihana mies! ihastuin heti. En nää sitä varmaa enää koskaa! :( se on ehkä 24-30 vuotias espanjalainen.. MIKS MÄ EN TEHNY MITÄÄ? :/ seki katteli mua ja sillee.. :( se kyl tekee varmaa niin kaikille, mut ku ihastuu, nii se iskee ja kovaa.. :( äää. tietääkö kukaa tästä miehestä?

muute,

onko niillä kaikilla mielessä vaan seksi ku ne rupee juttelee? siis espanjalais miehet.. Mulle kun jotkut flirttas ja jutteli vaikka kui moni, kehu kauniiks ja kyselivät nimee,ikää.. Olen kyllä otettu saamastani huomiosta, vaikka seksiähän ne luultavasti haluaa.. Mut tää yks ei ees jutellu, enkä mäkää uskaltanu! :( yy.. koskee ihan sytämmeen..

6

4016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kävisit

sen ammattikoulun ensin loppuun ja sitten vaikka jonkun kirjoituskurssin ja sitten vasta tänne sepustamaan.

• Jööttimiäs

about 5 wuotta ja mene uudestaan kyseiseen hotelliin,kakara.

• pientä!

Ihan varmasti seksiä haluaa, ihan minkämaalainen mies vain. Opit sen vielä ymmärtämään ja kun vielä vähän kasvat, niin haluat sitä itsekin ja jätät ne vaalenpunaiset rillit narikkaan ;)

tv. Kokenut Kylli-täti

• mahollista

löytää mies jostai espanjasta itellä kävi justii nii vaikka kaikki haukku gigoloks ja ties mitä

• ???

ei ne kaikki espanjalaismiehet pelkän seksin perässä oo, mä tapasin lomamatkalla kanarialla yhden kolmekymppisen vuosi sitten ja ollaan sen jälkeen oltu yhteyksissä säännöllisesti vaikkei mitään seksiä ollutkaan

• Bulma_

Onhan ne jotkut vaan seksin perässä mutta eivät kaikki. Itsekin tapasin Kanarialla yhdessä ravintolassa yhden tarjoilijan, jonka kanssa vähän juttelin ja sellaista. Hän oli eräässä rannan ravintolassa töissä ja hän oli mielestäni todella ihana. Me vain suutelimme toisiamme ja hän ei edes yrittänyt tehdä minulle mitään :D Harmi vaan että hän asuu ulkomailla.

Eli ei niillä kaikilla seksi vaan ole mielessä, mutta ei silti kannata hypätä kenen tahansa sänkyyn, kun tulee tilaisuus ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe