tiedän ettei tää liity mitenkään tähän palstaan,mutta tarvitsen apua.mä sain köksästä (kotitaloudesta) 7 kevät tokariin.Menen nyt kasille.kaikilla muilla meidän luokkalaisilla oli köksä 8,jopa pahimmilla riehujillakin.minä tein köksässä kaikkea ahkerasti ja en riehunut tai mitään sellaista.olisiko siinä voinut sattua jokin virhe että sain seiskan? kannattaako siitä valittaa ja mennä kysymään opettajalta ja luokanvalvojalta? voiko se köksän numero nousta ysin tokariin? ja voiko koulu korjata seiskan kasiksi jos se olisi virhe? auttakaa pliis.tää on tosi tärkeetä.menetän yö unetkin tän takii..:( =(
koulu!!!!! (ei liity kirjoittamiseen)
5
260
Vastaukset
- Tiitu
Olet oikeassa juttusi ei kuulu tänne, mutta sanonpa oman mielipiteeni. Ei siinä luultavasti mitään virhettä tullut, kun sait seiskan. Ei arvosanaa saa sillä perusteella miten käyttäytyy köksän tunnilla, se annetaan oppilaan oma-aloitteisuuden ja miten homma on hanskassa. Luultavasti kaverisi saivat huonon käyttäytymisnumeron, mutta köksä sujui mutkitta. Sinä vaan satut olemaan hieman huonompi kotitaloudessa, kokeista sait kiitettävästä huonompia, tai toiminnassasi on parannettavan varaa. Minusta sinun ei kannata murehtia köksän numerosta, pääasia että pääsit läpi ja enskerralla paremmin! :)
- help
...ne riehujat joista puhuin eivät tehneet köksän tunnilla suoraan sanottuna mitään.ja minä tein.ja sain kokeistakin parempia kuin he..ja olen mielestäni samalla tasolla niiden kanssa jotka saivat kasin köksästä.ja hekin ovat samaa mieltä...=(
- Tiitu
help kirjoitti:
...ne riehujat joista puhuin eivät tehneet köksän tunnilla suoraan sanottuna mitään.ja minä tein.ja sain kokeistakin parempia kuin he..ja olen mielestäni samalla tasolla niiden kanssa jotka saivat kasin köksästä.ja hekin ovat samaa mieltä...=(
No keskustele käksänopen kans asiasta...
- Tiitu
Tiitu kirjoitti:
No keskustele käksänopen kans asiasta...
sori siis köksän :)
- help
Tiitu kirjoitti:
sori siis köksän :)
joo taidan puhuu käksän open kaa.ja kasille tulee eri numero valinnais köksästä kuin seiskan köksästä.joten uskon että se mun köksä nousee kasiin juolu tokariin.=) kiitos kuitenkin sulle tiitu!!!=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725